Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Alde Zaharretik ibiliko bazarete, zemuz Kutxi kaleko "7" tabernan 12:30ak aldera?
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Rojitas wrote:Alde Zaharretik ibiliko bazarete, zemuz Kutxi kaleko "7" tabernan 12:30ak aldera?
PERFECT
Mobilean apuntatuta dago ya.


...Ez dakit nola zaren....baino nik txikia naiz, hile oria daukat, errealako kamiseta bat eramango dut (prietorekin zenbakia)...
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Prietoren kamixeta asko ez topatzea esperoet zu ezagutzeko, jeje.

Ni altueraz normala naiz (1,75), ile beltza ta bakeroak eta kamixeta bat eramangoet jantzita, bale? Bihar arte!

Melibea ere etorri dadin bidaliko diot email bat (hau irakurriko ezean ez litzateke enteratuko)
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Rojitas.......mundua zapi bat da e?

Zure mail irakurri dut, geroxeago 'agregatuko' (gehitu?) dizut MSN-ra.

Uste dut atzo gehigi hitzegin nuela.....agian pixka bat 'pesada' izan nuen.... :oops:
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

janaeh wrote:Uste dut atzo gehigi hitzegin nuela.....agian pixka bat 'pesada' izan nuen.... :oops:
Bai zea! Aspaldi ez nuen fitirik ezagutzen eta oso une atsegina izan zen, sorpresa eta guzti!

Sentitzen det eguna hain txarto bukatu izana, bino oraindik Eibarren laguntza itxarton dezakezue, zaila egon arren.

Bestalde, Mari_Madalenas-ek hauxe irakurtzen badu, jakin dezala igandean Bastidan egongo naizela, ea topatzen garen!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

....Post hau hilda dago edo zer?
Nun zaudete????


Zer moduz oporrak? Rojitas, Mari... Lan egiten, hondartzan, bidaiatzen? zelan? Nik denetarik, jejeje. Lan asko, hondartza (gutzi) ta bidaiak...gutxiago...jejejje

Abuztua jaiaren hilabetea da (hiriburuetan batez ere)!!!!!!!!!Zer moduz Zeledonekin? Rojitas Gasteizen al zaude? Datorren astean dira Donostikoak baino niri ez zaizkit batere gustatzen. Eta azkenak Mari Jaiak!!! Hori bai dira festa onak!!!!!



(zenbat akats egin ditut esaldi hauetan? Ai ama, euskera ahazten zait eta irailan azterketa daukat!!!!!)
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

janaeh wrote:....Post hau hilda dago edo zer?
Nun zaudete????


Zer moduz oporrak? Rojitas, Mari... Lan egiten, hondartzan, bidaiatzen? zelan? Nik denetarik, jejeje. Lan asko, hondartza (gutzi) ta bidaiak...gutxiago...jejejje

Abuztua jaiaren hilabetea da (hiriburuetan batez ere)!!!!!!!!!Zer moduz Zeledonekin? Rojitas Gasteizen al zaude? Datorren astean dira Donostikoak baino niri ez zaizkit batere gustatzen. Eta azkenak Mari Jaiak!!! Hori bai dira festa onak!!!!!



(zenbat akats egin ditut esaldi hauetan? Ai ama, euskera ahazten zait eta irailan azterketa daukat!!!!!)
Aupa!

Ni oporretan eta Gasteizko Jaixetaz gozatzen nabil, aurten gogo handiz hartu ditut eta. Jaiak bukatzean hondartza pixka bat (agian Donostiko jaietatik pasako gara egunen baten) eta abuztuaren bukaera aldera hegoalderuntz joango gara Andaluzia aldean egun batzuetan denetatik deskonektatzera, lanera indarrak hartuta bueltatzeko.

Ale, ondo izan!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Bueno ba, Zeledon juan zen orain Donostin daude jaietan ta larunbatan iritsiko da Mari Jaia.....

iaia Abuztua bukatu da.... :cry:
baino tira, ez da ia ezer falta Liga hasteko :roll:

zer moduz jendie?
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

janaeh wrote: iaia Abuztua bukatu da.... :cry:
Aizu! Abuztuaren erdia ere ez da pasa oraindik txo! Nire astelehenean noa bidaian 10 egunetarako, ez esan abuztua bukatzear dagoenik!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

Rojitas wrote:
janaeh wrote:Uste dut atzo gehigi hitzegin nuela.....agian pixka bat 'pesada' izan nuen.... :oops:
Bai zea! Aspaldi ez nuen fitirik ezagutzen eta oso une atsegina izan zen, sorpresa eta guzti!

Sentitzen det eguna hain txarto bukatu izana, bino oraindik Eibarren laguntza itxarton dezakezue, zaila egon arren.

Bestalde, Mari_Madalenas-ek hauxe irakurtzen badu, jakin dezala igandean Bastidan egongo naizela, ea topatzen garen!

joliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mr.link, enun irakurri baino bai egon nintzela bastidan, abra-ko txosnan lanean, ez dakit zenbatgarren gunea zan, 2.ena edo, gero txapelpunken kontzertua ikusi genun pixkat eta plazan bukatu genun!!!! Ze pena, jakingo banu esango nizun geratzeko.
Ikusten da oso gutxitan pasatzen naizela hemendik baino ya aria hain galduta daukat ez naizela ezertaz enteratzen eta pereza ematen dit pasatzea... :oops: noizbehinka hau irakurtzea ta kitto.
Joe rojitas ba bai ematen ditela pena ez ikusi izana....


Igande hontan estropadak donostian, a ver ze eguraldi iten dun ze horrela jarraitzen badu ez dakit asko animatuko naizen.....en fin.

Hurrenarte!!
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Aupa!

Ba estropadak Donostin izan arren gure koadrila asteburu hontan Arabar Errioxara goaz berriz ere, Mari! Izan ere, igandean Mahats Biltzearen Jaia ospatzen da Kripan-en eta bertara ardo "dastaketa" egitera joango gara. Iaz Lezan egon ginan lehengo aldiz jai hontan eta primeran pasa genun, ardoak joan ardoak etorri, jeje.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Rojitas wrote:Aupa!

Ba estropadak Donostin izan arren gure koadrila asteburu hontan Arabar Errioxara goaz berriz ere.

Zure lagun Letitxu Donostira dator. :P :twisted:

Ze moduz dena?



Mari.....aspaldiko!!!!
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

Aupi. Eon zea zinemaldian janaeh! ni lagun batekin egon nintzen inaugurazioan ta joder, a ze eromena telebistako Duke horrekin. Zenbat ume garraxika, ero, negarrez-..... ni flipauta. Tipoa oso guapoa portzierto ( nada esan behar da jajaja ) ta oso jatorra....baino umeena izan zan eromen bat. Ene, bildurtuta geratu nintzen!!!!
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

MARI_MADALENAS wrote:Aupi. Eon zea zinemaldian janaeh! ni lagun batekin egon nintzen inaugurazioan ta joder, a ze eromena telebistako Duke horrekin. Zenbat ume garraxika, ero, negarrez-..... ni flipauta. Tipoa oso guapoa portzierto ( nada esan behar da jajaja ) ta oso jatorra....baino umeena izan zan eromen bat. Ene, bildurtuta geratu nintzen!!!!
ba ez, ez naiz joan. dukerena.....uffff nik hugosilva nahiago dut.
filmeres bat ikusi al duzu?
nere nebak egunero joan da, baino zinea bere pasioa da.....xD
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

ez, ez naiz oso zinezalea egia esan bastant pasazten det zinemalditaz, segun zein datorren igual arrimatzen naiz ikustea baino oso gutxitan.

Joe oraintxe begiratu det noiz erregistratu nintrzen( me ha dau por mirar ) ta bildurduta geratu naiz! 5 urte ya! flipatzen ai naiz! :lol:
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Post Reply