Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

ya.......nik esan diot ere harritzen nauela daukadan mailagatik..........

nik aurten azekenean ez naiz joango EGA-ko azterketara. Ez nago batere prest, batez ere idaztean..........gainera irakasleak erabat txarra da.....

Ea hurrengo urtean...... :? zaila ikusten dut e?

Agian Aidak nik baino lehenago ateratzen du....
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Nik astean behin koadrilako bati idazlanak zuzentzen dizkiot aurten EGA gainditu nahiean dabilelako, norbaitek laguntza pixka bat behar ezkero galdetu dezala, denbora gehiegi eramaten ez badu laguntzeko prest nago eta.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
melibea
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1289
Joined: 09 Jun 2005, 15:33
Location: Gasteiz

Post by melibea »

Kaixo!!
zelan zaudete?
oye, hurrengo asteburuko kekada edo poteak alaves-real sociedad denean? nirekin kontatu,zeozer eztabaidatzen ba duzue email bat edo zeozer niri bidali vale?

ondo ibili!!
A veces los sueños se hacen realidad...
Quien busca... Encuentra
Lerelelé
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Hostia!!!!


Ba ni han egongo naiz!!!! Ez dakit oraindik ze ordutan iritsiko naiz baina, hori, han egongo naiz nere peñakin asik.. zeozer montatu nahi badezute esan, mail batean edo hemen, nahi duzuen bezala.

Nortzuk izango ginateke? (hau ondo esanda dago? baldintzak....xD)

-Melibea
-Janaeh
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

kaixo! Aspaldiko , zemuz?
Janaeh, ze pasako da errealarekin?
Rojitas ze pasako sa Alavesekin???
Ene, liga amaiera honek nerekin bukatuko du!
Bueno jakin dezazuela, 4 urte ta gero Araba euskaraz berriro dijoala Labastidara, eta berriro ni txosnan lanean, oraingo hontan uste det kontzertuak dauden txosnan.

Animatu ,eeeeee ( Rojitas,zu jungo zea,ez???)

Image

http://www.arabaeuskaraz.net/
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Errealak igoko da Lehenengo Mailara....ikusiko duzue..

Alaves-ek ez dakit....baino zaila dauka, gainera 2.b....pozo bat da.......


Jendie, azkenean datorren igandean ikusiko gara elkar Gasteizen? edo zer?
Nik 11tan daukat busa Donostin, 12:30 edo hola iritsiko naiz Gasteizera eta ez dakit Mendizorrozan egongo gera edo non......ez naiz inoiz Mendizorrozan egon, ez dakit non dagoen Gasteizen....
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

janaeh, ba al dakizu"Dia del club" deloakoa jarri dutela igandeko partidurako? Ez dut uste ideia ona denik irabazteko laguntza guztiak behar izango ditugunean, hau dugu hauxe fratizidioa!!!

Bestalde, nik ez dakit oraindik igande goizean zuekin egoteko aukerarik izango dudan, horrela bada abixatuko zaituztet.

Eta Mari-ri erantzunez: bai, Bastidara juteko plana eginda daukagu jada eta, okertu ezean, bertan egongo naiz bi aste barru, OeOe.
Last edited by Rojitas on 02 Jun 2008, 19:14, edited 1 time in total.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Bai, banekien, baino beno, han egon behar gara....Lehenengo mailara igo behar dugu!!!!...
gainera Errealak gure taldeari sarrera merkeak emango dizkigu.
Image
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

:roll:
Image
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Konturatuz nahiz azterketa gaur zela....


ea datorren urtean....xD
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

janaeh wrote:Konturatuz nahiz azterketa gaur zela....


ea datorren urtean....xD
Hori burua hori... XD

Aizue, iganderako geratu zarete jada?
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

ba....oraindik ez........

egongo zara handik? ni 10 terditan ateratzen naiz donostitik ez dakit 12tan iritsiko gara

(baino 'en directo' nik euskaraz oso gaizki hitzegiten dut, ez dakit...lotsa ematen dit eta oso gaizki egiten dut :cry: )
Image
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

100. horrialdean gaude




Igandean zer???? :roll:
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Aupa!

Ni bihar ordubiak arte libre nago, asi ke jarri ordua ta lekua ta hantxe topatuko gara, ondo??
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

Ba nik 12 tan iritsiko naiz, uste dut. Alde zaharrean egongo gera baino ez dut oso ondo ezagutzen Gasteiz. Esan zu leku bat eta galdetuko dut hara iristeko, baino alde zaharrean!
Image
Post Reply