Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
RoiPirata
Posts: 41
Joined: 13 Jun 2004, 23:56

Galegos da Galiza aki!!!

Post by RoiPirata »

Pois eso...k me facia ilu saber cantos galegos andan por aki pa falar con vos e a ver si nos conocemos algo....
eu som de ourense e chamome Roi, nacin en nogueira de ramuin, nun pobo k se chama moura, e moi pekeno, sta cerca de luintra e do catamaran da ribeira sacra...weno, a ver cantos nos xuntamos...saudos...
Alba, Drogas y Rock&Roll
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Olas RoiPirata, eu son d Galiza, da Coruña, fai uns días xa abrín un post co mesmo, deixote aki a cousa x se keres ver, moitas galegos nn e k sexamos pero algún si k hai. Veña bikiños
http://foro.fitipaldis.com/viewtopic.ph ... sc&start=0
RoiPirata
Posts: 41
Joined: 13 Jun 2004, 23:56

Post by RoiPirata »

pois a ver si se animan e se dan a conocer mais, k de momento esto sta algo soso...weno...a ver si nos vemos algun dia por galiza, bikinhos e apertas!!!!!!!
Alba, Drogas y Rock&Roll
nanabunilda
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado
Posts: 89
Joined: 11 May 2004, 03:19
Location: en la orillita del mar...
Contact:

Post by nanabunilda »

Xa estaba empezando a envexar ós vascos, que teñen foro en euskera. Menos mal que apareceu o foro galego, bueno Ire xa abrui un, como dixo antes...
Roi non vai moito calor estes días en Ourense?

Bicos a feixes.
RoiPirata
Posts: 41
Joined: 13 Jun 2004, 23:56

Post by RoiPirata »

pois si, o calor e insoportable...inda k eu vivo en barcelona, pero estuben en ourense fai unha semana cando fun a ver a minha moza e dios...era horrible o bochorno e o kalor k facia...pero weno...como temos o rio inda hay algun sitio fresco onde se banhar...nom creedes???jejeje
sabedes d algun concerto guapo por galiza pa este vrau ou asi???
Alba, Drogas y Rock&Roll
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pois creo k van vir os suaves, creo k a Sarria, logo Fito ven a Coruña creo k o dia 4 , logo red hot chilli peppers creo k ven xa dentro d nada 27 ou x ahi a Santiago, pero tp che sei moito, seguro k hai uns cantos mais co rollo do xacobeo.
E ju eu keria k seguise facendo mais calor k aki xa se nublou..... menuda merda agora k vou acabar os exames e xa comeza o mal tempo para variar.......
User avatar
Antia
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado
Posts: 76
Joined: 16 Apr 2004, 20:17
Location: A Coruña

Post by Antia »

Hola xenteeeeeee! bueno nn teño na q decir..(teño un dia aburrido), solo q eu tamen son da Coruña...Veña a ver se falamos pronto
BIKOSSSSSSSSSSSSSS
...que importa que me engañes, si luego me sonries...
maga
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2173
Joined: 02 Mar 2004, 22:44
Location: Sevilla

Post by maga »

Eu falo castelan si no os importa jeje, es que el gallego solo lo hablo, no lo se escribir, yo pasaba antes todos los veranos ahi, en lugo y en un pueblo a unos 30 km de lugo, fonsagrada, mis padres son de alli, ahora voy mas bien poco, pero amos, que soy casi gallego jeje BESITOS
Image
nanabunilda
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado
Posts: 89
Joined: 11 May 2004, 03:19
Location: en la orillita del mar...
Contact:

Post by nanabunilda »

Maga Fonsagrada está a uns 45KM de onde eu vivo.Bueno, vivía de pequena. Agora vivo en Lugo city (como digo eu). Pero a infancia paseina en Baralla.
Un compañeiro de traballo mue tamén ten os avós en Fonsagrada.

Bicos lugueses e lucenses.

______________________
Ahora que nada es sagrado ni sobre mojado llueve todavía...
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Aquí outra galega, tamén de A Coruña, creo que xa o dixera no post de ire, pero bueno. Por certo, de veras volve Fito a Coruña? se sólo fan uns meses do concerto...Conste que non me queixo, prefiro ver a Fito duas veces que ter en primicia a algún triunfito...

Bueno, isto e todo por agora que o meu ordenador declaroume a guerra e está colgándose e tirándome de internet cada dous por tres... :(
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
maga
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2173
Joined: 02 Mar 2004, 22:44
Location: Sevilla

Post by maga »

jejeje me suena lo de baralla pero ni idea, yo tengo varios amigos en lugo, uno haciendo forestales, y una amiga en magisterio, y yo pase ahi mucho tiempo y eso, me encanta la ciudad. BIKIÑOS
Image
RoiPirata
Posts: 41
Joined: 13 Jun 2004, 23:56

Post by RoiPirata »

gelegos!!!!!nenos e nenas!!!! k tal todo???
pois inda somos poukos...a ver si aparecen mais...e a ver si aparece mais xente de ourense!!! :( weno...un biko a tod@s, vemonos nos concertos e nos bares...
Alba, Drogas y Rock&Roll
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Olas xente, estou moi aburridiña e ala a escribir sen ter nada k escribir jejejej, k merda xa chove eu keria sol k maña cas hogueras e todo nn mola k chova :( a ver s aguanta o tempo sen chover .
Bikos a todo e pasadeo ben
rastamandita
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1497
Joined: 19 Mar 2004, 00:22
Location: Pela, Badajo

Post by rastamandita »

Yo soy galeguina, no se hablar gallego pero lo entiendo...algun dia lo hare :oops: . Bueno, soy de Ourense...cerca de donde vive Roi...asi que aqui una mas :P
If something's hard to do, then it's not worth doing. -Homer Simpson-
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Rasta guapaaaaaa como nos aburrimos jejeje bf bueno nada k sigo desvariando sen saber o k digo... esto d ter algo d febre e estar feliz x acabar as clases faime desvariar d mais jajajaja
Post Reply