Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

joe oain ni natorrela zu bazoaz rojitas....bueno aitziber, barkatu!aitor-menta, digooooo aitor-mena ( jejejjjeeje, umoretsu nabil gaur, jajajjaa)zuk eta nik mantendu beharko deu hau zutik ( beste euskal fitipaldien laguntzarekin , noski) asike....gure sekretuk aitortzen hasi beharko gea, jajajajaaj.
Rojitas, enekin esta kontzertue zeonik ezta kedada zeonik!!!! oaintxe emango diot begirada bat.....
ta a ver beste euskal fitiak idazten dezuen,e!!!!!!! :wink:
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Zer, bino ez dezute esateko ezer ala??

Astean zehar kanpoan egon eta gero (bale, astea motza izan da bino aste bat da azken finean, ez?) hona etortzen naiz eta ez dago erantzun bat bez!!!

Ea, Lizarrako Nafarroa Oinezera juteko asmorik badu norbaitek? Badakit gehienoi niri bino urrunago harrapatzen zaituztela bino fijo autobusak jartzen dituztela edonondik.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Bale aita Rojitas, saiatuko gara post honetan sarritan idazten (si no se pica el patatero este...)

Mari, cegata, ea hobeto bilatzen dozun, nigatik ezbada ez zenuke ezer egingo... ahi, estos giputxis... jejeje

AUPA XABI!!!
ImageImage
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

joeeeee! benetan aitu nintzala postan bila baño enun aurkittu.....gañea niregatik ez balitz 7.orrian eongo litzateke ya,e!!!!!!!!!!!! zu ya etziñen goatzen post hontaz.....
ni cegata baño zu......ARRAUTZADUNAAAA jajjajajaajajajaa :wink:
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

portzierto denbora pilla bat daramagu ya,e urtarriletik, ba al dago hainbeste irauten ari den post-en bat???????
8) bueno igual eongo da, baño hau da onena..jejejjeje
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

honek post bat baño gehio monologo bat dirudi,e....azkenen konplejoa hartuko det...hola ezin deu post hau altxa!!!!! nik bakarrik ezin deeeet!!!!
a ver euskaldunak mesedez.....hitz pare baaaaaaaaat!!!!!! :evil:
bihar ostirala UA JA JA JA
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

MARI_MADALENAS wrote:honek post bat baño gehio monologo bat dirudi,e....azkenen konplejoa hartuko det...hola ezin deu post hau altxa!!!!! nik bakarrik ezin deeeet!!!!
a ver euskaldunak mesedez.....hitz pare baaaaaaaaat!!!!!! :evil:
bihar ostirala UA JA JA JA
Que morro, neska hau urrian bueltatzen da uda osoa kanpoan pasa ta gero, ta gainera con exigencias...!!! :twisted:

Post hontan "monologoak" ein ditugunak Rojitas ta biok gara, eh? asi que no te lleves el merito... 8)

(zurekin sartzea nahiko era ona da, hemen "egunerokoa" idazteko... :evil: :evil: )

ALA, PALARA JOKATZERA!!! (parkatu euskaltzaindia!!)
ImageImage
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

MANDONA
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Aupa neskak!! Asteburu iritsi da, OeOeOe!!!

Nahiz ez ditudan oso plan bereziak 5 egunetan jarraian lan egitera ez nago ohituta eta behar nuen etxera bueltatu arnas hartzeko.

Ze, Mari, azkenean jungo al zarete Extremoko kontzertura? Pena da, azkenean ezin izango det bira honetako tripletea egin... (Bilboko eta Gasteizko kontzertuetan egon nintzen, bino azkenengoa ezinezkoa izango det...)

Aizu, Aitzi, atzoko partidan ondo, ez? Pena da keptxup kamiseta ez jartzea, hain ederrak egongo ziren horrekin eta... Portzierto, nere pixukide berria, bizkaitxarra eta anti-Athetic da, jeje (anti-futbol orokorrean ere, bino batez be anti-Athetik)
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

kaixo rojitas!!!!!
ze gustora hartzen diren ostiralak,eeee!!! jajja
azkenean enoa kontzertura beste plan batzuk atera zaizkit, larunbaten kuadrillako baten urtebetetzea ospatzen deu ta afarie daukeu.
pena ematen dit ze ez det iñoiz ikusi extremo kontzertun baño bueno...kuadrilla zaindu in behar da
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Rojitas wrote: Aizu, Aitzi, atzoko partidan ondo, ez? Pena da keptxup kamiseta ez jartzea, hain ederrak egongo ziren horrekin eta... Portzierto, nere pixukide berria, bizkaitxarra eta anti-Athetic da, jeje (anti-futbol orokorrean ere, bino batez be anti-Athetik)
Fenomenal oye! Gaur Gazteizera jun naz Athletic-eko kamisetarekin (betikoa, marrak gorri ta zuriak dituena...)

Esaiozu mutil/neska horri, que no tiene ni idea.... :wink:
ImageImage
Image
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Fatidico dia para los equipos vascos en las primeras divisiones...

Ba hori, Athletik-ek, Osasunak, Baskoniak, Bilbao Basket-ek ta Errealak galdu egin ditiztu bere partiduak.... Kaguen txos!!!


(mari, pixka bat alferra zara: "bilatu euskal-posta" )

jajaja. AQUI TIENES!!!
ImageImage
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

enaiz alferra, atzo aitu nintzan billa baño enun aurkitu ta zuri esan dizut a ver nik baño suerte gehio zeneuken ta ikusi det baietz...reala ta aleti dare al borde del avismo....ene......a ver ze tenporada iten diguten aurten
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

portzierto MONA...gu bakarrik gogoratzen gea post hontaz.....ROJITAAAAAAAAAAAAAS zure laguntza behar deguuuuuuuuuuuuu
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

reskatau det berriro ere, a ver euskal parrandak, gora marea, oso gaizki iruitzen zait post hontan parte ez hartzea,e!!!!! :evil: oso oso gaaaaizkiiiii
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Post Reply