Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Ala outro que marcha para Ortigueira e eu sigo aquí..... Nestoor comprendote moi ben, pobriño k ti tamen quedas... é que esto non pode ser... ais..... para o ano hai que ir fixo... como se vou eu sola jajaja malo será que non atope a alguén coñecido por alí porque ir vai todo dios...
E bue o concerto d Pereza... jajajaja a eso creo que paso d ir... e se vou será porque non me queda outra jajajajaja e a saber como está eso... xa me chegou o ano pasado no concerto de zona40... cheo d pijas berrando guapoooooo bfffffff case morro alí foi moi duro para min tar ali un par d horiñas escoitando todo eso... bffffffff
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Uffff, un ano máis, tocame quedar en casiña durante o festival de Ortigueira... que cabróns os que os ides para alííí! Vai chover, xa o veredes! :evil: (aisssss, qué maliña é a envexa....) :wink:
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

maggie_simpson wrote:Uffff, un ano máis, tocame quedar en casiña durante o festival de Ortigueira... que cabróns os que os ides para alííí! Vai chover, xa o veredes! :evil: (aisssss, qué maliña é a envexa....) :wink:
Non te extrañe, recorda que falamos da galiza... :P
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

jajajajajajaajaj todo pode ser, pode ser kchova si... jajaaj aínda que se chove alí aquí seguramente tamén chova e non quero k chova k xa fixo moitos días malos asi k... jajaja mellor k faga bo tempo si
galego1988
fitipaldi comprometido
fitipaldi comprometido
Posts: 291
Joined: 23 Jan 2004, 16:24
Location: en un lugar d galicia d cuyo nombre no kiero acordarme

Post by galego1988 »

boas, xa botaba eu d menos un foro na lingua nai.



Fraja Fuera!!!
ES DIOS SOLO UN FALLO DEL HOMBRE O EL HOMBRE UN FALLO DE DIOS?
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

galego1988 wrote:boas, xa botaba eu d menos un foro na lingua nai.

Fraja Fuera!!!
Bua di que si, a verdade e que se agradece...
PD: hoxe fai un vento do carallo, aviso.... vai chover ;)
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Vai chover??? non m digas eso oh..... k aki ta o día sen unha nube non quero que hoxe chova..... aínda que contal de que en Vilaboa non chova tanto me da o que pase en Ortigueira :roll: jajajajaajaja

Galego1988 canto tempo!!!!!!!! a ver cando nos vemos polo messenger e falamos k xa fai siglos k non falamos.
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

dios tou enamorada de este post!jeje. bueno nada entrein pa deciros que pra o finde que ven ay festas en Tapia De Casariego, unde vivo eu, nun sei pa q o digo, si naide vai vir xo weno jeje,x lo menos intenteilo!jaja
y o dia 13 de agosto na braña- el franco saratoga!gratis y ali vou tar, tades tdos convidados! o q qera ver faiseye un sitio, nun ay problema!
un besiño
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Xa que andamos anunciando festas pois desde hoxe ata o martes son as festas de aquí de Vilaboa jajajaajja non é que sexan moita cousa pero bueno... jajajaja quen quera vir pois xa sabe.
Veña bicosssssss
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Por si acaso vos apetece hoxe son as festas do porto, pero paso de ir, porque non actuan os heredeiros... ;) eque nestas festas e case tradicion :P
http://www.concellodevaldovino.com/web_ ... rio_m.html nesa web tendes as festas mais importantes de por aqui, espero vervos na baixada de carrilanas :D

PD: o final non choveu, pero fixo un vento na praia... sufrino ben :P
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

na na, non sera pra tanto esas festas jejej :wink: , a verdad ek teñen k star d vicio pero o destino e cruel a falta de pelas fai moi duro as festas inda por riba ando esgotado pero k non se diga asi k... A DALO TODO!!!!!

Vicioooooo :wink: :arrow:
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Xa che digo, os que nacimos pobres morreremos pobres... en fin, peor e ser o amigo rico ;)
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Eeeee vide todos para Vilaboa que hoxe vai vir Rafaga......... jajajajajajjaajajjaajjaja o que toca aguantar nas festas jajaajajajajaja.
Pero bueno o martes hai que ir que é o último día, ven a Panorama e botas os fogos así que... xa sabedes todos para aquí jajaja
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Tomate algo por nos ;)
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

iso, iso, desfruta no noso nome :wink:

xao :wink: :arrow:
Post Reply