Laztana- Latzen

Post Reply
anttonio
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado
Posts: 62
Joined: 21 Oct 2003, 15:41
Location: Euskal Herria
Contact:

Laztana- Latzen

Post by anttonio »

Mítica balada considerada la mejor de la última decada en Euskal Herria. Dice así:

Laztana

eztarriko korapil sendo hau
nahi nuke askatzea
kantu hau bukatzean.
ezagutu zenuen su mendia etengabe su jauzian itzaltzen doa orain.
aitortzen dut hasieran jolas soil bat zen haragiaren gosea, mila mozkorren azkena.
barkaidazu baina oraingo hontan ni naiz babes eske datorrena, fideltasunaren ainguran, aldatu naiz.
zurekin pentsatzean odola irakiten dit, ezintasuna dardakit.
zu gabe.
inoiz ez dut sinistu amodioan, sexuaren indarrak eztali dizkit begiak.
azkenik neri ere iritsi zait sentimendu garaia, sentitzeko garaia!
aitortzen dut hasieran jolas soil bat zen haragiaren gosea mila mozkorren azkena.
barkaidazu baina oraingo ontan ni naiz babes eske datorrena, fideltasunaren ainguran aldatu naiz.
zurekin pentsatzeak odola irakiten dit, ezintasuna dardakit.
zu gabe burua galtzen hasi naiz, inor ez bezela maite zaitudalako benetan, zu gabe burua galtzen hasi naiz inor ez bezela maite zaitudalako.
burua galtzen ari naiz, inor ez bezela maite zaitudalako benetan, burua galtzen ari naiz, inor ez bezela maite zaitudalako, benetan, benetako gauza da maite zaitut laztana, lotsagabe ohiuka maite zaitut laztana!!!


Si me dejáis unos diez minutillos lo traduzco, ok?
Badira herriak inoiz ez direnak uzkurtuko, eta badira uzkurdurak inoiz ez direnak gertatuko, herri honen buru gu eta gutarrok gauden bitartean. Gora gu ta gutarrak!
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 7115
Joined: 12 Oct 2003, 13:39
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

dios! gracias anttonio!!!!!!! la e oido 100.000 veces(aoramismo la toy oyendo) y aun asi no em canso......cada vez k l ogio em gusta mas y nose k tiene k me emociona.........es preciosa!
Image
Post Reply