Garra wrote:yo no la amo, pero esta tia me da un morbazo que te cagas jajajaja
jejeje, bueno, eso tambien es amor (o algo xDD)
Jooooo Saps? Fa goig que fossis la darrera persona de la que vaig tenir notícies ahir a la nit i, alhora, la primera de la que he sabut alguna cosa avui al matí ^^ Has aconseguit que em desperti amb un somriure d'orella a orella, tot i que el dia per aquí és ben gris ("pero tú haces que vuele...") Moltíssimes gràcies, nen, en sèrio, em fa molta il·lusió que et recordis de mi (com vares comprovar anit, jo també de tu... ), i més si és amb cançons com aquestes. T'estimo molt. Ojalá d'aquí a pocs dies pugui fer-te alguna de totes les aferrades pel coll (abraçades xD) que tinc acumulades per a tu.jason wrote:Volvía un servidor de trabajar canturreando lo que sonaba en el cedele, cuando este, sin mediar aviso, ha encadenado tres canciones que han conseguido que mi mente pensara.
Concretamente, en Aïda.
Sin vigilancia
Eima
Más que breve
Oraculo wrote:Para Shannia ^^
Otra remember:
Shaggy Mr. Boombastic
Oraculo (en el otro post) wrote: No te acuerdas del anuncio de zapatillas???
I'm a lover, lover. ^^
AIDA_cantasaetas wrote:Para Rocío, Ayla, David... y especialmente para Maga, que sé que ama a esta mujer casi tanto como yo Cambiando "7 horas" por "13 días" y un poco (mucho) de suerte... Ojalá.
Siete horas (Bebe)
^^ Acabo de ver esto por aquí!!!Paglito wrote:No voy a dedicar una canción, sino un video con canción!! jajaja
Para Taaaaamy!!
Muaaaah guapa!!!
dis is for llu!!! ^^