Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Olaaaaaa, pois xa que estamos tamén vos desexo un BO NADAL e o que se di sempre: un feliz ano, k nn vos antragantedes coas uvas, que nn vos empachedes co turrón e o que se di sempre jejejeje.
Marabao por aquí creo que sigue todo = aínda que Coruña está algo cambiada : hai moitas lucs jajajajaja . pero polo demaís sigue sendo unha cidade "moi interesante" jajajaja que Paquito Vázquez xa se encarga de ter todo en orden...
Eu agora moi pouco paso x aquí que ando sen tempo.... e cada vez vou ter menos tempo.... agora si que me vou8 cagar en todo.... demasiado pa estudiar pa esta mente tan pekena jajaja
Veña bicossssssssssssssss
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, como non xa anda este post por aí perdido jajajaja así que so escribo para recuperalo.
E desexarvos a todos un feliz 2006 e que todo vos vaia moi ben
Bicossss
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

joder el outro dia tube aki mirando o que escribiras y despos tuben que irme y nun me acordei mais...acordeinme porke acabo de ver a nestor por ahi....jaja

pos eso que un feliz 2006 e que haber si nos vemos ee

ahora que me acordo,pa ir a roma creo que teño que ir pillar o avion a santiago :roll:
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Ulaaaaaaaaaa jejeje ando de volta :D !
Weno pois iso tb moitas felizidades pra vos, espero que comesedes todas as uvas por min, (xa que eu as vomitei pouko despois jeee), e espero que os reises os trouxeran moitos regalos jejejeje. E aer se de propina recuperamos isto eh??
Un bikinho!!
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

nestooor wrote:Ulaaaaaaaaaa jejeje ando de volta :D !
Weno pois iso tb moitas felizidades pra vos, espero que comesedes todas as uvas por min, (xa que eu as vomitei pouko despois jeee), e espero que os reises os trouxeran moitos regalos jejejeje. E aer se de propina recuperamos isto eh??
Un bikinho!!
moitos moitos non...jeje

eu cominlas por ti si jaja
podemos recuperalo,pero ti teis que pasarte mais por aki ee,e onde se meteron o resto dos galegos? :?
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

non sei pero eu estou de volta.... jejej azahara abera que darlle un toke xD
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Merda!! digho ireee :P
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

jaja,pedazo empanadaaa jaja
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

:oops: eque ando durmioo
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Pois parece que esto se está recuperando :lol:
Bueno nn teño moiuto que dicir... jajajajaj soamente escribo pa k esto non se perda, para darvos un saudiño e na máis.
Biquiñossssssssss
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Ire como cambiaches o teu lexendario avatar??? jejej non me daba conta de quen estaba falando jjejeje. Pois si a verdade e que xa pode recuperarse... vin en paxinas anteriores a algun fiti-galego que non coñezia... que se manifeste!!
bikinhosss
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Nestor o avatar xa o cambiei fai moitoooooo jejeje, e que un día atopeino no google e dixenoooo como mola jajajaja e o puxen aquí .
Parece que si que hay algún fiti x aí galego pero nn volveu dar sinais de vida, a ver se ve este post e se pasa por aquí e así aumentar esta pekena familia jejejeje.
Bicossssssss
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Jo eke o outro... era mitico. O cadro de dali tb, pero non e o mesmo, e como o avatar de... frozen fantasy... non sei eke hay alghuns... Morimos todos un poukiño por dentro cando cambiachelo avatar.... jejeje
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pois xa é o tercer avatar que teño jejjejeeje, primerio tiven un marcianito verde, logo o "mitico e lexendario avatar" e agora este jejejejeje, non sei cando haberá outro cambio, pero ti tranquilo que antes xa t aviso para que non collas ningún trauma ninnada parecido jejejejeje.
Biquiñosss
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

eu acordome que nun te conocin con ese avatar,pero nunsei cual era o mitico jaja. que foi de marabao e maggie e o resto da xente?non sei si algun falades con elos...
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
Post Reply