Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Image

Aburrome... jajajaja asi k poño akí esto
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Eu tamén teño esa tarxeta, é boísima! pensaba poñela cando aprendera a subir fotos, xa me aforraches o esforzo,jejejeje! :wink:
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Escoitachedes o último de Fraga???? que dixo que se os seus pais seguiran emigrados en Cuba e el non tivera que vir para aquí podía chgar a ser como Fidel Castro ( non sei xusto como o dixo pero creo k foi algo así) .... e logo tamén soltou que os galegos nas enquisas mentimos que é o mesmo que se lle preguntan a unha muller con cantos homes se acosta pois que non vai dicir a verdade....
Cada día me sorprende máis este home... queputo asco da... pero o máis tris te é que a xente o vota ... espero que está vez as cousas cambien.
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

E o anuncio que fixeron cantando todas as movidas que fixeron estes anos sendo todos tios de 18-19 anos en plan "botar o pp mola e tamen o fan os xoves" e unha basura, sobre todo tendo en conta que iso é unha copia da pelicula "a vida de brian" non sei se a veu alguen xDD
Pois si o do concierto foi unha putada bestial, eque o dia de ir deume un baixon non makordo porque e o final non fun... :cry: :cry: non mo perdoarei na vida... non sexades duros comigho...
Un biko
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

A película sí que a vin, pero o anuncio que dis non me soa...pero casi que mellor, porque oir a alguén dicir "votar ó pp mola"...por certo, qué forma máis cutre de intentar atraer o voto xoven, qué argumento máis convincente...

O das enquisas de Fraga tampouco o oín, pero eu de ese home xa me espero calquera cousa...recordades a dos condóns? cando dixo que nunca usara un nin pensaba usalo nunca...Pero temos que recoñecer que é optimista, porque con 82 anos aínda conta con verse nunha situación na que poida decidir se usar ou non un preservativo :roll:
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Pois sabes cando os do frente xudaico popular estan reunidos e di o presidente "que fixeron os romans por nos?? nada!" e enton empezan a decir todos " a educacion... a seghuridade... as carreteiras... o alcantarillado etc" e o final di "vale, os romans fixeron a seguridade a educacion as carreteiras o alcantarillado a paz, pero aparte de iso?"
Pois e o mesmo pero en vez de os romanos o PP, e despois te pasan unha serie de imaxes con xente xove dicindo que estan moi orghullosos de votalos... e moi malo, ainda que case prefiro ese e non o da falanxe que vin esta maña xDD
Un biko
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pois eu tp vin o auncio ese, debe dar ben pena... pero bue .. a mi m dixeron que un día pola Coruña había un tren destos para os nenos e que ía xente do PP dentro berrando : se nota se siente fraga presidente!! ..... aghhh que triste....
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Jejeje weno, esta nas vosas mans, que eu ainda non podo votar :cry: :cry:
Ainda asi tendes por seghuro que eu votarei en branco :P
Un saudo
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

mmmmmm unha pregunta, Nertos cantos anos tes?? ( só por curiosidade jejeje)
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

16 por?? vos?? cantos pensabades que tiña??
Bikiños
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Eu teño 18, non era por nada, só por curiosidade jejeje
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

¡¡¡¡¡FELICIDADES CELTARRAS!!!!!
Con toa la wena fe del mundo, que yo soy del deportivo... ya nos veremos las caras!!! :wink: :wink:
Bikos!!

Pd: falta un dia....
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

jajajajajaja estraname que alguén do depor diga eso jaajaja eu tamén me alegro de que ascendera e son do depor pero curiosamente non odio o celta jajajaaj non sei, gústame que os equipos galegos estén en primeira, logo se xoga o celta contra od epor pois que gañe o depor, esto está claro jajajaja.


Mañá as eleccións, o cambio para Galiza está cerca.
Tunguska
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4208
Joined: 29 Jan 2005, 12:54
Location: Zaragoza
Contact:

Post by Tunguska »

nunca me habia fijado en el titulo de vuestro post... pero es k ahora k lo leo me hace gracia... k kiere decir k es para los gallegos de galicia... pero a ver... no puede ser tb para los gallegos xo k ya no esten en galicia? o para los k esten en galicia pero no sean gallegos? o como va esto... jajajaja


perdon por infiltrarme por aki... solo k me hizo gracia... y el aburrimiento causa estragos xDDDDD
http://spaces.msn.com/members/tunguskaspain

"Mira, hoy pondremos unos anzuelos, a ver si pica la felicidad." Manilo Kondomanolio Mandolakas

"Libertad, me veo obligado a perseguirte." Pepe Grillo
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Jejeje a verdade levoume un tempo decidirme se queria que subise ou non, porque si non subia teria un cachondeo bestial con todolos meus coñecidos celtarras, pero por outra parte seria unha oportunidade de ganarlles unha vez mais... Decanteime pola seghunda opcion, xa o ves... xa nos veremos as caras :twisted: :twisted: xDD


Aqui caben todos tunguska, digho eu... mierda, digo yo.
Jejeje no creo que seamos tan esclusivos, entiendes el galego??
Un biko
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Post Reply