Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Tunguska claro que peudes venir por aquí :) pero pero lo que dijo nestor entiendes el gallego??? no es por excluirte por no entenderlo eh?? jejeje es simplemente par ano hablartelo :)
Tunguska
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4208
Joined: 29 Jan 2005, 12:54
Location: Zaragoza
Contact:

Post by Tunguska »

nestooor wrote:Jejeje a verdade levoume un tempo decidirme se queria que subise ou non, porque si non subia teria un cachondeo bestial con todolos meus coñecidos celtarras, pero por outra parte seria unha oportunidade de ganarlles unha vez mais... Decanteime pola seghunda opcion, xa o ves... xa nos veremos as caras :twisted: :twisted: xDD


Aqui caben todos tunguska, digho eu... mierda, digo yo.
Jejeje no creo que seamos tan esclusivos, entiendes el galego??
Un biko

ok ok, hombre, pues entiendo gallego como cualkiera k hable castellano... unas cosas se entienden y otras no tanto... xDD
http://spaces.msn.com/members/tunguskaspain

"Mira, hoy pondremos unos anzuelos, a ver si pica la felicidad." Manilo Kondomanolio Mandolakas

"Libertad, me veo obligado a perseguirte." Pepe Grillo
maga
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2173
Joined: 02 Mar 2004, 22:44
Location: Sevilla

Post by maga »

Eu falo galego jijiji (meus pais son de lugo, de pequeno pasaba tolos... verans (puede ser????) ali

Lo dije bien????? jeje
Image
Tunguska
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4208
Joined: 29 Jan 2005, 12:54
Location: Zaragoza
Contact:

Post by Tunguska »

maga wrote:Eu falo galego jijiji (meus pais son de lugo, de pequeno pasaba tolos... verans (puede ser????) ali

Lo dije bien????? jeje


jajajaja ahi esta mi niño!!! xDDDD
http://spaces.msn.com/members/tunguskaspain

"Mira, hoy pondremos unos anzuelos, a ver si pica la felicidad." Manilo Kondomanolio Mandolakas

"Libertad, me veo obligado a perseguirte." Pepe Grillo
Modro
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 13312
Joined: 08 Nov 2003, 19:16
Location: La villa del adelantado - Asturies
Contact:

Post by Modro »

Joder tungus tas en tos laos fiyina,en galicia,asturias...joder vente pal norte a vivir jejeje
Damos la cara po´la oficialidá
Image
Image
Tunguska
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4208
Joined: 29 Jan 2005, 12:54
Location: Zaragoza
Contact:

Post by Tunguska »

Modro wrote:Joder tungus tas en tos laos fiyina,en galicia,asturias...joder vente pal norte a vivir jejeje

ainssssss si es k es precius!!!!! Me enamore de Asturias cuando fui jiji y a Galicia todavia no he podido llegar :(, pero toy segura de k tb me encantara! Lo malo es la humedad k me va fatal para la edad... si es k no se puede tener to.... xDDDDD
http://spaces.msn.com/members/tunguskaspain

"Mira, hoy pondremos unos anzuelos, a ver si pica la felicidad." Manilo Kondomanolio Mandolakas

"Libertad, me veo obligado a perseguirte." Pepe Grillo
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

maga wrote:Eu falo galego jijiji (meus pais son de lugo, de pequeno pasaba tolos... verans (puede ser????) ali

Lo dije bien????? jeje
Verans... pode pode ;)

Un biko
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Estou de mala ostia......... puto Fragasaurio dos collóns....... aghhhhhhhhh esque non entendo como coño a xente o sigue votando esque bffffff é o que máis me fode é que nin dios recoñece que o vota, a saber d onde sae a maioria... aquí todo dios vota ou PSOE ou BNG pero logo o BNG perde escaños... pero a onde imos para r con tanta hipocresia aghhhhhh
Modro
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 13312
Joined: 08 Nov 2003, 19:16
Location: La villa del adelantado - Asturies
Contact:

Post by Modro »

Es el cuento de todos los dias ire no te moskees,para eso nun hay solucion,la gente ye asi,no hay de donde sacar...
Damos la cara po´la oficialidá
Image
Image
maga
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2173
Joined: 02 Mar 2004, 22:44
Location: Sevilla

Post by maga »

nestooor wrote:
maga wrote:Eu falo galego jijiji (meus pais son de lugo, de pequeno pasaba tolos... verans (puede ser????) ali

Lo dije bien????? jeje
Verans... pode pode ;)

Un biko
sou un fenomeno!!!!!!! (non sei que mas decir)
Image
Tunguska
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4208
Joined: 29 Jan 2005, 12:54
Location: Zaragoza
Contact:

Post by Tunguska »

_Ire_ wrote:Estou de mala ostia......... puto Fragasaurio dos collóns....... aghhhhhhhhh esque non entendo como coño a xente o sigue votando esque bffffff é o que máis me fode é que nin dios recoñece que o vota, a saber d onde sae a maioria... aquí todo dios vota ou PSOE ou BNG pero logo o BNG perde escaños... pero a onde imos para r con tanta hipocresia aghhhhhh

chikilla es lo k tene la politica... asi k nu te des mal...
http://spaces.msn.com/members/tunguskaspain

"Mira, hoy pondremos unos anzuelos, a ver si pica la felicidad." Manilo Kondomanolio Mandolakas

"Libertad, me veo obligado a perseguirte." Pepe Grillo
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

ola xente! que tal? weno eu métome aki de intrusa, xq eu son asturiana, aunque tiro mais pa galicia, weno vivo en tapia(asturias) que ta a 8 kms de ribadeo(lugo) iwal a xente d lugo pode sonarye xo weno nun sei...
weno pos eso, solo entrein pa eso, de seguro que me colein en mil palbras,xq aunque aki falamos mdio en galego nun e como o falades vosoutros!
deciades x ei q vai aver un concerto de marea en santiago por o xacobeo?aclarademe eso q vou correndo pa santiago!
weno xente, buas noites, a dscansar!
ta´mañá!
bikiÑos
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Tapia e precioso!! bua fai a pila que non me deixo caer por alo...
Ei si hay concerto en santiago eu quero ir!! collo a bici e andando :P
Un saudo
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Azahara Ribadeo si que o coñezo que estiven alí nun campamento pero Tapia nin idea... son unha inculta da vida jeje

E mmmmmmm eso de que hai concerto de marea... dudoo porque marea como que xa se retirou como quen di así que non creo... home nunca se sabe pero bue.
Se vos enterades de algo avisade.
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Home, eu teño un cartel asi de grande na miña habitacion dun concerto que deu marea en santiago fai 4 meses con ferraje e boikot, non sei se te refires ao mesmo...
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Post Reply