Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Ieee!!!

Aupa peña!! Banaiz Gasteizen berriz, jaixak topera disfrutatzeko prest!! Ointxe berton etorri naiz Zeledonen jeitsiera ikusteagatik eta laster noa berriz ere kalera, bino tira, azkar azkar egun hauetan idatzi dena begiratukot, badirudi ezer garrantzitsurik galdu ez dudala, ez? (Beno, fijatu naiz erregistratuak ez direla 1000ra iritsi, ta gaur zenez neuk aukeraturiko eguna, txapelketa galdu dut, jeje)

Bartzelona pilo gustatu zait, oso hiri gomendagarria da, baditu hainbat gauza eder ikusteko eta giro berezia, erakargarria benetan. Gainera robert ezagutu nuen, eta elkarrekin pinta bat bota genuen, denetarik pixka bat berba egiten genuen artean...

Aupa Mari!! Aspaldiko!!! Ondo segi!!!

SiR, euskaraz badakizunez ez dizut itzulpenik jarriko, irakurri itzazue aurreko komentarioak post hau errespetu falta iruditzen bazaizu.

Beno, ea gorputzak erritmo hau aguantatzen duen, ondo izan denak!!

P.D.: Azkenean, Aitzi, mugimendu nahiko izan dezu egun hauetan, ez dozu bakarrik hitzein beharrik izan, eh? jejeje.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Rojitas wrote:Ieee!!!

Aupa peña!! Banaiz Gasteizen berriz, jaixak topera disfrutatzeko prest!! Ointxe berton etorri naiz Zeledonen jeitsiera ikusteagatik eta laster noa berriz ere kalera, bino tira, azkar azkar egun hauetan idatzi dena begiratukot, badirudi ezer garrantzitsurik galdu ez dudala, ez? (Beno, fijatu naiz erregistratuak ez direla 1000ra iritsi, ta gaur zenez neuk aukeraturiko eguna, txapelketa galdu dut, jeje)

Bartzelona pilo gustatu zait, oso hiri gomendagarria da, baditu hainbat gauza eder ikusteko eta giro berezia, erakargarria benetan. Gainera robert ezagutu nuen, eta elkarrekin pinta bat bota genuen, denetarik pixka bat berba egiten genuen artean...

Aupa Mari!! Aspaldiko!!! Ondo segi!!!

SiR, euskaraz badakizunez ez dizut itzulpenik jarriko, irakurri itzazue aurreko komentarioak post hau errespetu falta iruditzen bazaizu.

Beno, ea gorputzak erritmo hau aguantatzen duen, ondo izan denak!!

P.D.: Azkenean, Aitzi, mugimendu nahiko izan dezu egun hauetan, ez dozu bakarrik hitzein beharrik izan, eh? jejeje.

CELEDON SE HA HECHO UNA CASA NUEVA, CELEDON CON VENTANA Y BALCON. GORA CELEDON!!!
ZORIONAK GAZTEIZTAR GUZTIEI!!!
Txuinazo ikusi dut, baia ez dizut zuri ikusi, haber echo una señal o algo!!! jajaja :wink:

Ba bai, rojitas, nahiko mugimendue egon da hamendik, BAKARRIK UTZI NAUZU!!
Beno, bardin dit, ni bakarrik moldatzen naz ondo hamen... :P

OSO ONDO PASA!!
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Bakarrik utzi zaitut, bai, bino erraz moldatu zara, bai, inolako zailatasunik ez dezu izan, errespetu faltaren asuntoarekin sartzen dan hurrengoari ez diot erantzungo, zeuri utziko dizut honore hori, jejeje.

Ondo pasa Erromoko jaixetan Aitzi, ez dira Gasteizkoak bezalakoak, bino beno, gureak bezain onak ez dira erraz aurkitzen...
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Ya, arrain bat bezala uran... (euskaltzaindia parkatu...), badakizu bilbokoek nahiko gogorrak garela ta gainera ni gasteizen ikesten dot...


GAUR JAIAK AMAITZEN DIRE... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Pobre de mi, pobre de mi, erromoko jaiak bukatu dira...

Beno, hamen kontsolatzen ez dena, gura ez duelako da ( :roll: )... LARUNBATEAN BILBOKO JAIAK HASTEN DIRA!!!

jajaja
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Beno, Gasteizko jaiei azkenengo sprinta besterik ez zaie gelditzen, hobeto esanda azkenengo portua, bukaera latza da eta, gaur Reincidentes eta Txapelpunk eta bihar Berri Txarrak.

Bino tira, "benga tio que esto se termina, no te hundas en una depresión, date cuenta que ya falta menos para un nuevo San Fermin" (edo kasu honetan Blanka berri batzuetarako hobeto)

Ale, ondo izan!!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Rojitas, jaiak amaitu direla, baia ez deprimitu BA! Hamen be bukatu dire, ta poliki-poliki asimilatzen dogu, benga ba! Bilbokoak etortzen direla, ta haiegaz Fermin ta Fito!!!

MARIJAIA BERA, GURE MARIJAIA, BILBORA ETORRI DA ASTE NAGUSIRA!!!
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Banaiz berriz hamen bueltan, jaiak bukatuta eta indarrak berreskuraturik!!

Ea bihar Bilbora jeisterik dudan Fermintxo ikustera, ze Fitoren kontzertura jeistea zaila izango dut...

Aupa zuek, hamendik oin asko sartu ez arren gogoan zaituztet!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Azkenean ez Fermintxo ezta Fito ere, ezin izango dut gaur ere jeitsi... Ea larunbatean jeitsi gaitezkeen Bilboko jaietako giroa dastatzera...
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Nik asimilatzen dodanean atzokoa, idatziko dot. Momentu hori heldu arte soilik: "no tengo nada que decir"
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

IEPA!!!

Iraila dekogu gainean jada, ta ze demontre kurtsoa hastear dago, nahitaez, egunerokoa hasiko da, klaseak, azterketak, lanak... baia beno, eutsi behar dogu gogor, burua altsatu ta eurrera segi.

Zelan igaro da uda, jaixetan ibili zarete, etxean egon zarete bahitutak liburuegaz?jaja

Beno ba, iraila ailegatu da, ta post hau altsa behar dogu, eh? Benga guztion artien lortuko dogu.
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Hauxe gu bion arteko elkarrizketa besterik ez da azken bolada hontan, Aitzi...

Sentitzen det oporrak bukatzear (edo bukatuta) duzutenengatik, bino niri oindik hilabete osoa geratzen zait, eta aprobetxatzeko asmoa det, asteburu hontan Asturias aldera noa senideekin, eta koadrilakin astebete kostaldetik pasatzeko asmoa degu ere geratzen zaigun opor puska hontan, asi k, ez naiz kexatuko...

Benga, ondo segi!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
NeRea_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1141
Joined: 31 Jul 2004, 15:46

Post by NeRea_ »

Aitzi(BER)"]A ver, el que vive cuatro calles mas para alante, que haga el favor de traducir la cancion, que los que no entendemos ingles queremos saber de que va (yo por lo menos)

GRAAAAAAAAAAAACIAS![/

Vaya,ke kosas mas kuriosas,a mi tb me enkntaria entender este post,y los ke estan eskritos en katalan ke kreo ke tb hay furulando x ahi,esos los entiendo,xo habra gente ke no...aunke no kreo ke os tomeis la molestia d traducir todos los post,xo vamos ke a mi y supongo ke a muxa gente nos gustaria entnderlo,ya ke no todos tenemos el privilegio de tener dos lenguas...me siento marginada,voy a llorar y to'
Image
Fuera E.T.!!! q vuelva ESPINETE!!!
JoZe
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1295
Joined: 01 Sep 2004, 22:44

Post by JoZe »

Resumiendo ... pues aitzi dice ke empieza de nuevo la rutina, usease, el cole, examenes, etc etc pregunta ke a sido de las vacatas, y rojitas le dice ke le da pena ke se acaben las vacatas pero ke a ella le keda un mes, ke se va a asturias y luego con sus amigos por la costa.
Esos son los 2 ultimos mensajes xD
NeRea_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1141
Joined: 31 Jul 2004, 15:46

Post by NeRea_ »

gracias Joze,es lo primero ke entiendo en todo el post jajaja
Image
Fuera E.T.!!! q vuelva ESPINETE!!!
JoZe
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1295
Joined: 01 Sep 2004, 22:44

Post by JoZe »

Si te digo la verdad a mi me cuesta algo, xke escriben en vizcaino y no en batua -.- pero weno, se entiende xD
Post Reply