Rock Català

AIDA_cantasaetas
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 15263
Joined: 09 Sep 2003, 15:26

Rock Català

Post by AIDA_cantasaetas »

¡Wenasss!

Na, supongo que este foro no tendrá demasiado éxito, por la gran proporción de gente castellanoparlante.

Pero bueno, al menos que haya un apartado por si a alguien le gusta el Rock Català, que fue a partir del que empecé a meterme en el "mundillo" del rock, y a mí personalmente, me encanta.

Sopa de Cabra
Els Pets
Lax n Busto. . .


Si alguien conoce algún otro grupo que esté bien que me lo diga, por favor!
El que quiere nacer tiene que destruir un mundo :wink:
carlosbcn3
fitipaldi reconocido
fitipaldi reconocido
Posts: 147
Joined: 09 Sep 2003, 23:22

Post by carlosbcn3 »

GOSSOS, no estan mal...
Gerard quintana en solitario...
"Decia q tenia el corazon alicatao asta el techo, q haber si yo no le podia acer una cenefa a besosss"
carlosbcn3
fitipaldi reconocido
fitipaldi reconocido
Posts: 147
Joined: 09 Sep 2003, 23:22

Post by carlosbcn3 »

SAU-BOIG PER TU!!!!!!
"Decia q tenia el corazon alicatao asta el techo, q haber si yo no le podia acer una cenefa a besosss"
carlosbcn3
fitipaldi reconocido
fitipaldi reconocido
Posts: 147
Joined: 09 Sep 2003, 23:22

Post by carlosbcn3 »

ombre DUSMINGUET canta alguna en catalan...
"Decia q tenia el corazon alicatao asta el techo, q haber si yo no le podia acer una cenefa a besosss"
carlosbcn3
fitipaldi reconocido
fitipaldi reconocido
Posts: 147
Joined: 09 Sep 2003, 23:22

Post by carlosbcn3 »

-KARDAR FASTIK
-XAVIER RIBALTA
-PSICONAUTES
-J'HA t'HO DIRÉ
-HAM DE FOC
-ELECTRICA DRAMA
"Decia q tenia el corazon alicatao asta el techo, q haber si yo no le podia acer una cenefa a besosss"
User avatar
FiTiNa
fitipaldi reconocido
fitipaldi reconocido
Posts: 187
Joined: 09 Sep 2003, 21:16
Location: Mi CaSa
Contact:

Post by FiTiNa »

L' Emporda
Hores bruixes

SOPA DE CABRA

Boig per tu
SAU
MiL LáGRiMaS SaLaDaS Se DeRRaMaN PoR Mi CaRa...
aIniTa

Post by aIniTa »

i lax!!!!! parece k a poka gente le gusta... pero stan mu bien... i tb mallorkines como fora des sembrats oprimits!!!!!!!!
i este 4 d octubre en la plaza d toros d palma ROCK'N'LLENGUA amb lax presentando su nuevo disco MORFINA els pets!!!!!!!! fora ds sembrat i otro k no conozco xDDDDDDDDD







---------------------------------------------------------------------------------
dime dnd sta el camino k io no lo encuentro, dime dnd kda aver si lo encuentro....
User avatar
WaYiJuRa
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 745
Joined: 13 Sep 2003, 17:41
Location: en mi mundo paralelo...jejeje

Post by WaYiJuRa »

habeis escuxao alguna vez a OBRINT PAS!!???
a mi me gustan bastante.....bajaos la de "mes lluny" fue la 1º cancion q les escuxé y acabe comprandome l disco...

weno...estos no son catalanes, son del Cabanyal...n Valencia(mi tierra!!!!)...xo vamos q viene a ser lo mismo :D
....wish away the nightmare....
...wish away your nightmare...
AIDA_cantasaetas
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 15263
Joined: 09 Sep 2003, 15:26

Post by AIDA_cantasaetas »

Gracias, gente, ya me bajaré alguna cosas de todos estos que me habéis dicho.

Ainitaaa!!! Ahí estaremos el día 4 dando cañaaaaa!!! Por cierto, a ver si me dices las mejores canciones de Lax'n'busto y las del nuevo disco, para sabérmelas el día del R'n'Llengua!

Espero que no llueva como hace dos años, en el último concierto de Sopa de Cabra (snif, snif)
El que quiere nacer tiene que destruir un mundo :wink:
Korde

Rock Català

Post by Korde »

Alguien ha escuchao a unos tal Distrets ??? Hacen un rock asi rollo celta, estan mu bien !!!
cabezaabajo
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 845
Joined: 29 Mar 2004, 20:12
Location: barcelona

Post by cabezaabajo »

Buscaba yo un post sobre els Lax'n' busto, pero este ha salido primero y me da pereza buscar más... Vamos a lo que vamos. Noticia de su web.

Han estat 20 anys.

La veritat és que tants anys donen per a molt. Hi ha qui creu que el Pemi Fortuny va néixer a LNB com els ulls, les orelles o un braç neixen amb nosaltres. No és cert.

Tot va començar l’any 1986. Erem uns jovenets amb moltes ganes i pocs coneixements però vam fer una banda de R’n’R. Vam tenir sort, de fet encara tenim sort. La gent ens ha ofert i ens ofereix la possibilitat de fer allò que més ens agrada i, a més, ens aplaudeix i gaudeix als concerts.

Però a la vida hi ha coses que acaben esgotant les persones i un grup de rock pot arribar a fer-ho. Al Pemi li ha passat.Hi ha maneres de viure que atreuen més el seu interès i nosaltres ho respectem profundament. No només això sinó que el recolzarem i li desitgem el millor en la seva nova aventura.

Ara bé, això no vol dir que LNB s’acabi. De fet, cap de nosaltres en cap moment ho ha pensat. Sempre hem dit que en la nostra formació tots els components tenen la mateixa importància. El Pemi era importantíssim però no més que qualsevol dels altres. Un cop era segur que el Pemi marxava, la qüestió era trobar un cantant nou. Voliem algú que no fos conegut en el nostre ambient, amb il·lusió i un parell de collons per substituir el Pemi Fortuny.

Pensàvem que era impossible però va sorgir la idea del Salva...

El fet és que LNB té un nou component.

Anem a Califòrnia del 15 de gener al 15 de febrer a gravar el pròxim disc amb la Sylvia Massi com a productora. Es tracta d’una persona que ha treballat amb Red Hot, System of a Dawn, REM, Tom Petty, Johnny Cash, Tool, Bjork..., ha treballat amb tothom! Desitjàvem trobar un bon productor per al proper disc i va sorgir l’oportunitat de la Sylvia: no ens ho vam pensar dos cops. Li vam enviar la nostra música i li va agradar molt. Va dir que la màgia de la música és que no entenia les paraules però sí el que voliem dir. Vam connectar.

Fa temps que us volíem comunicar aquesta notícia però hem respectat els desitjos del Pemi. Ell ens va demanar no fer-ho públic fins passat l’últim concert de la gira i és per això que (tot i llegir cada dia el nostre fòrum i patir pel que vosaltres deieu) no us ho hem dit.

Som conscients que hi ha gent que pensarà que LNB sense el Pemi no serà el mateix. De fet és cert que no ho serà. Tindrem una nova veu. Però heu de pensar que l’esperit d’aquesta formació de rock on la sinceritat, l’entrega, el creure en el que fas, la humilitat, l’amor per la música i el fet de considerar el nostre públic com una part fonamental de LNB romandrà exactament igual. Continuarem fent cançons amb ganes que us arribin al cor i continuarem fent concerts on vosaltres sigueu tan importants com nosaltres.

La vida és canvi. Les coses canvien i aquest grup està fent un canvi. L’important és que l’esperit continuï sent el mateix i, no en tingueu cap dubte, això serà així. Intentarem fer millor música i millors concerts que mai.Confieu en nosaltres.

Una abraçada, LNB.


Lax'n' busto sin el Pemi... realmente, me va a sonar raro raro :? Aunque es cierto que el hombre se estaba arrastrando ya. Lo primero que han grabado ha sido una canción para el tributo a sopa de cabra, habrá que ver como suena...

por cierto, si alguien quiere que lo traduzca, lo traduzco, pero como creo que tampoco interesará en exceso, no me voy a pegar el trabajo pa ná... :roll:
Image

...y al final
Magma
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 5674
Joined: 13 Jul 2006, 23:40
Location: a prop del mar
Contact:

Post by Magma »

Pues yo vi la noticia ya hace días por el Telenoticies del TV3, y la verdad es que da pena despues de tantos años, pero escuché como cantaba su sucesor, y sonaba la mar de bien, aparte que está el chico muy, pero que muy bien. Creo que nos acostubraremos pronto, y espero que el cambio les de fuerza y saquen algo nuevo muy pronto.
Llença't, cada instant és únic, no es repetirà
Pepsikola
Posts: 2
Joined: 02 Dec 2006, 21:24

Rockkkkk!!!

Post by Pepsikola »

Olaa, nunka escribo en foros ni na deso xo ma yamado la atncion lo d los grupos katalanes d rock,xq menkanta el rock estatal :D
la gossa sorda es uno d mis grupos preferidos xo no son katalanes,son valencianos (cmo yo) xo son katalanistas,ami eso n verdad m da igual..na eso, un beso pa todos!!
Viva mareaaaaaaaaaaaaaaaa!! 8)
..Yo elegi no elegir la vida..
Ulo
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4608
Joined: 17 Oct 2005, 15:48

Re: Rockkkkk!!!

Post by Ulo »

Pepsikola wrote:Olaa, nunka escribo en foros ni na deso xo ma yamado la atncion lo d los grupos katalanes d rock,xq menkanta el rock estatal :D
la gossa sorda es uno d mis grupos preferidos xo no son katalanes,son valencianos (cmo yo) xo son katalanistas,ami eso n verdad m da igual..na eso, un beso pa todos!!
Viva mareaaaaaaaaaaaaaaaa!! 8)
En fin...no entiendo ni papa...dices ke te enkanta el rock estatal...ke Catalunya es un Estado?

Pero lo mejor es ke dices lo de ke son catalanistas pero a ti te da iwal...pero en ke kedamos...segun tu primera parte del mensaje, eres catalanista tb,no?

A mi la verdad es ke la musica en catalan no me suele entrar demasiado...lo mas ke salvo es algun cantautor...lease Serrat...En cuanto al valenciano, me kedo con Julio Bustamante...
Inpedependenzia de Torrent ya!

Si existiese el partido ulista me daría de baja
Manel
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1772
Joined: 15 Oct 2004, 22:02
Location: L'Hospitalet is not Barcelona!

Re: Rockkkkk!!!

Post by Manel »

Ulo wrote:
Pepsikola wrote:Olaa, nunka escribo en foros ni na deso xo ma yamado la atncion lo d los grupos katalanes d rock,xq menkanta el rock estatal :D
la gossa sorda es uno d mis grupos preferidos xo no son katalanes,son valencianos (cmo yo) xo son katalanistas,ami eso n verdad m da igual..na eso, un beso pa todos!!
Viva mareaaaaaaaaaaaaaaaa!! 8)
En fin...no entiendo ni papa...dices ke te enkanta el rock estatal...ke Catalunya es un Estado?

Pero lo mejor es ke dices lo de ke son catalanistas pero a ti te da iwal...pero en ke kedamos...segun tu primera parte del mensaje, eres catalanista tb,no?

A mi la verdad es ke la musica en catalan no me suele entrar demasiado...lo mas ke salvo es algun cantautor...lease Serrat...En cuanto al valenciano, me kedo con Julio Bustamante...
Y no puede ser ke kuando diga ke le gusta el rok estatal es ke este pensando ke Catalunya esta dentro del estado español???(es una opinion no mi pensamiento) y por tanto es rok estatal??

A lo ke viene el tema! Es una pena ke Perni abandone a los LNB, pero si este kantante nuevo lo hace bien, kreo ke seguiran teniendo a su publiko fiel!!!
Post Reply