Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
rastamandita
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1497
Joined: 19 Mar 2004, 00:22
Location: Pela, Badajo

Post by rastamandita »

Ire jajaja, aburrida?? no tia es el...umm...calor?? Cuida el castano ehh?? que cuando nos conozcamos nos tenemos que comer unas castanas fritasss yuuummmm. Pos eso
If something's hard to do, then it's not worth doing. -Homer Simpson-
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Juuuuu pois aki nn fai moito calor e chove e o castaño pobriño k morre ais :cry: co bonito k estaba pekeniño pero moi lindo :( pareceme a min k se keremos comer as castañas habera k compralas xk o pobre castaño vai morrer :( ais k tristeza jejeje co k kero eu o meu castaño jeje ala maña o intentarei curar jeje
User avatar
Marabao-Gz
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado
Posts: 83
Joined: 23 Apr 2004, 16:23
Location: A Coruña,Galiza

Post by Marabao-Gz »

Ola xente!!!Por fin aparece o galego en fitipaldis.com!!!
Concertos guapos en Galiza:Fito,Los Suaves e Heredeiros(os dous últimos gratis na praia) na Coruña,Marea en Santiago e Pontevedra,e un feixe deles que van ir ó Xacobeo a Santiago.
Mañá pola noite San Xoan,todos ó Orzán,a queimar tódolos malos recordos do ano(Que bonito me quedou, :D )
Deica rapaces

Gz
"Ten cuidao con la luna"-dicen las estrellas-más guapa que ninguna,me quedo con ella otra vez
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

ooooo Los Suaves e Herdeiros gratis na praia?¿?¿ pois habera k ir jeje
sabes cando son??
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

K xente, xa os cansachedes d falar x aki :( esk esto esta ben aburridiño, a ver se os animades e poñedes algo k o post xa esta mais abandoado k eu k sei.
Veña bikiños a todos.
rux
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1841
Joined: 09 Sep 2003, 22:10
Location: Barcelona
Contact:

Post by rux »

ola galegos!! yo soy d barcelona `pero mi madre es d galiza y cada verano voy allí del 1 al 20 d agosto aproximadamente. veraniego en un pueblo d la provincia d ourense q se llama manzaneda (a bajo d las pistas d esqui d la cabeza grande de manzaneda) q esta cerca d puebla d trives (pobra d trives) q esta a unos 100km d ourense. lo q deciais d los bares, e trives hay un pub q se llama o candello q ponen algo d rock español d vez en cuando pero solo lo mas conocido(el roze d tu cuerpo, so payaso,...) y en un bar-pub llamado gelfi ponen heavy pero d vez en cuando tambien platero, extremo, la fuga,...).

ei roi!! si eres d barcelona `pasate por el post barcelona!!! y vente a alguna quedada!!
roxy

Post by roxy »

y no hay ningun pontevedres??
saludoss!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Eiiiiii onde andan os galeguiños do foro ju, antes ainda habia uns poukiños pero agora parece k marchasteis todos, roxy creo k Hector_y_tu ou algo asi era o nick k ten pois k e d pontevedra pero non tou moi segura
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pois recupero este post, xa que o foro vai crecendo pois o mellor apareceron máis galegos, que ju somos moi poucos por aquí.
Ala soamente era para esto.
Veña biquinhossssssss xente!!!
eowyn
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 408
Joined: 17 Jan 2005, 21:46
Location: Guadalajara

Post by eowyn »

valen gallegos de adopcion??? (escribo en castellano q en gallego no se)
Yo no vivo alli, xo mi familia es toda de pontevedra y orense, y me paso alli todos los veranos, navidades, semanas santas y puentes desde q tngo memoria. en un pueblo al lao de padron.
q gusto poder leer gallego en un post!! (q es cierto q esto esta monopolizado por vascos!!)


PD: edito tantas veces pq no se escribir!!
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Anda, non recordaba que existía este post! Pero qué ben que o recuperaras, a ver se hai algún outro fiti galego entre os últimos rexistrados e se deixa caer por aquí, que somos catro gatos...

En fin, a ver se hai sorte e podemos seguir co post o próximo 19 para festexar que Fraga marchou da Xunta,jejeje! :o (por pedir que non quede)
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
rux
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1841
Joined: 09 Sep 2003, 22:10
Location: Barcelona
Contact:

Post by rux »

eii! animos a los galegos a ver si se os anima el post y podeis montar alguna quedadilla (propongo en manzaneda jejjej)
enga, cuidense :wink:
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Home xa faltaba algun post para NOS!!!
Jeje mira que pensei veces en abrir eu un... nos sabia que xa andaba por ahi un creado!! Weno pos eu son de ferrol, aunque si me colles sentimental direiche que de valdoviño (non creo que vos soe) e tampouco pensei que oubera moito galego por aqui...
Weno un biko pa vos!!
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Marabao-Gz wrote:Ola xente!!!Por fin aparece o galego en fitipaldis.com!!!
Concertos guapos en Galiza:Fito,Los Suaves e Heredeiros(os dous últimos gratis na praia) na Coruña,Marea en Santiago e Pontevedra,e un feixe deles que van ir ó Xacobeo a Santiago.
Mañá pola noite San Xoan,todos ó Orzán,a queimar tódolos malos recordos do ano(Que bonito me quedou, :D )
Deica rapaces

Gz
Cagon´to pense que era de este verano, mabiais alegrao la noche, y esto es del año pasao, del concierto de heredeiros al k CASI fui... :cry: :cry:
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

nestooor wrote:
Marabao-Gz wrote:Ola xente!!!Por fin aparece o galego en fitipaldis.com!!!
Concertos guapos en Galiza:Fito,Los Suaves e Heredeiros(os dous últimos gratis na praia) na Coruña,Marea en Santiago e Pontevedra,e un feixe deles que van ir ó Xacobeo a Santiago.
Mañá pola noite San Xoan,todos ó Orzán,a queimar tódolos malos recordos do ano(Que bonito me quedou, :D )
Deica rapaces

Gz
Cagon´to pense que era de este verano, mabiais alegrao la noche, y esto es del año pasao, del concierto de heredeiros al k CASI fui... :cry: :cry:
Nestoos non fuches a ese concerto?????? moi mal moi mallll
Eu si que fun e estivo ben, acabou Yosi tirando os tenis x ai e os heredeiros pois como andan sempre desvariando, espero que este ano repitan algo xk senon... jooo teñenk repetir algo si, senon sepre quedara o Rock in Cambre jeejejeje

Maggie claro está que o 19 celebraremos que Fraga xa non sigue non poder, entre todos podemos conseguir unha Galiza digna.
FRAGA NON QUERE QUE VOTES, TI PODES BOTALO
Por unha xubilación digna! Contra a explotación da terceira idade, XUBILA A FRAGA!!!
Post Reply