Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
fren

Post by fren »

o final o concert de rosendo e na praza de pablo iglesias,o dia 11..saudos!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

En coruña o vigo?
Esque no conozco demasiado ninguna de las dos ciudades...
x certo fren, ti non es de ferrol?
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

boas xente! falando de festas y de panorama,acabo de chegar de verlos.
Mensaje pra Ire :arrow: ((fixate no baxista,el rubio do pelo rizao...buff,enamoreinme jajaj))y xa veras van darvos unha mano amarilla(kmo se dcia en galego?)jaaj y tamen vengalas!
rafaga tamen viran unha vez a tapia, este año vein esos q cantan a d : mayonesa, eya me bate como aciendo mayonesa jaja o a de bate q bate q bate chocolate. pos esos ajaj
un bikoo :lol:
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
fren

Post by fren »

eu son de coruña,do mesmiño centro malenate da cidade cascarilleira..jeje..o concerto e en coruña,a praza esta a verda e k keda un pouco a desman...nun barrio digamos...pouco recomendable,pero en fin,supoño k ali rosendo sentirase como en casa,porke e komo un carabanchel vido a menos,porse alguen coññe un plano pra buskar onde e,k mire a zona de monelos e de monte das moas,e por ali encotrara a praza,saudos!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Bah, da o mesmo, non sei donde esta pero xa se pregunta por ali a xente... da o mesmo o barrio que sexa, sigue sendo un concerto de rosendo :P

PD: aisss que salidiñas estades... (si, azahara, vai x ti ;)) e se di amarelo :wink:
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pois a ver se convenzo a alguén para ir e m entero d onde está o sitio ese.
Pero mmmmm a pregunto do millon, é gratis non??? jajaja
fren

Post by fren »

ome claro
o uniko k habia k pagar era pra o del canto del loco..puto grupo de pijos................veeeeeeeeña,ciao!
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Os concertos nesa praza sempre son gratis, creo...total, a praza non se pode cerrar, se non te deixan entrar o ves igual desde a rúa, XDDDD...
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Iso esta moi ben, para os que somos pobres... quenes ides a ir ou tendes pensado?
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

eu teño pensado ir, fixo, amos ome, k ese koncerto non mo pero eu por nada do mundo, se kusta pasta e non a teño m subo a un edificio se e necesario. Sen koñas, a ese koncerto penso ir aia k pagar ou non, k asta os pobres teñen ken lles fie.

xao :wink: :arrow:
Last edited by Litos on 12 Jul 2005, 23:54, edited 1 time in total.
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

_AZAHARA_ wrote:boas xente! falando de festas y de panorama,acabo de chegar de verlos.
Mensaje pra Ire :arrow: ((fixate no baxista,el rubio do pelo rizao...buff,enamoreinme jajaj))y xa veras van darvos unha mano amarilla(kmo se dcia en galego?)jaaj y tamen vengalas!
rafaga tamen viran unha vez a tapia, este año vein esos q cantan a d : mayonesa, eya me bate como aciendo mayonesa jaja o a de bate q bate q bate chocolate. pos esos ajaj
un bikoo :lol:
mmmm xa estiveron onte os d Panorama pero non vin a ningun rubio cachondo jejeje pero habia dous k bfffffff o mulatito este que cantaba k bo estaba e logo o do teclado tamén estaba moi bo pero notábase que eran moi creídos jajaja
E hoxe xa acaban as festas :(
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

jaja, xa veo k o d ir os concertos a dalo todo e relativo, k vosotras o k facedes e miralos a todos, jeje.
Da igual k akaben as festas, xa chegaran mais :wink:

xao :) :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Oes... eu aos concertos vou para escoitar música pero cando se trata dunha orquesta..... que comezan a tocar as merdas que tocan pois escoitar esa música é aburrido e entón hai que facer outras cousas jajajajaja entre esas cousas están facer o parvo e mirar para os chicos da orquesta a ver se hai algún que esté ben jajaja.
E claro que non hai problema que acaben estas festas que xa dentro de nada veñen as do Burgo :) e esas si qeu son máis festa jajajajajaja así que xa sabedes todos para as festas do Burgo.
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

esk si, por festas vai ser, jeje, eu intentarei ir a toda-las k poida e A DALO TODOOOO!!!! :wink:

xao :wink: :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Mmmmmm xa que agora parece que hai máis galegos x akí pois podíamos facer un día unha quedada.
Que vos parece???
Post Reply