Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
-
andalú
Pues me meto aki a molestar en vuestro post
pa pediros a alguno de vosotros que me traduzcais este correo que me han mandado los de gara, del cual no entiendo ni media palabra... venga va:
Gracias por adelantado, a ver si me entero de lo que me mandan. No es ya la primera vez, y me jode no poder leer lo que me dicen. Que tp costará tanto traducirlo...Josu JUARISTI
Milesker
Denoi, denon partez, orain dela sei urte pasa ametsa zena egunero errealitate bihurtzen duzuen guztiori, etxeko lagunei, komunikabideei, elkarteei, herri honen eskubideen defentsaren ikurra egunero altxatzen duzuenoi, horixe baita, GARAren aurkako jazarpenaren salaketatik haratago, gure webgunean orain dela ia bi aste ireki genuen leihoaren arrazoia, xedea: adierazpen askatasuna, informatzeko eskubidea.
GARAren sorreran eta izaeran zutabe den parte-hartze herritarrari eman nahi izan diogu bidea eta hitza, eta gonbitari eman diozuen erantzuna ikaragarria izan da, zoragarria. Beste hainbat komunikabide eta herri proiekturen aurka izan diren, diren eta izan daitezkeen erasoak direla-eta aterki eskerga.
Zoritxarrez, GARAren aurkako erasoa ez da amaitu, zuena den egunkari hau itotzeko eta kriminalizatzeko ahalegina eta estrategia ez da eten. Zuen konpromisoa gure arnasa den neurrian, aurrerantzean ere izango duzue gerta daitekeenaren eta egin daitezkeen edo egin beharko diren ekimenen berri zehatza. Baina ez zaituztegu aspertu nahi. Oraingoz, behinik behin, webgunean atxikimenduei ireki genien leihoa ixtera goaz; atea, badakizue, irekita duzue beti.
-
Lui5 sabatico
Te lo resumo xDandalú wrote:Josu JUARISTI
Milesker
Denoi, denon partez, orain dela sei urte pasa ametsa zena egunero errealitate bihurtzen duzuen guztiori, etxeko lagunei, komunikabideei, elkarteei, herri honen eskubideen defentsaren ikurra egunero altxatzen duzuenoi, horixe baita, GARAren aurkako jazarpenaren salaketatik haratago, gure webgunean orain dela ia bi aste ireki genuen leihoaren arrazoia, xedea: adierazpen askatasuna, informatzeko eskubidea.
GARAren sorreran eta izaeran zutabe den parte-hartze herritarrari eman nahi izan diogu bidea eta hitza, eta gonbitari eman diozuen erantzuna ikaragarria izan da, zoragarria. Beste hainbat komunikabide eta herri proiekturen aurka izan diren, diren eta izan daitezkeen erasoak direla-eta aterki eskerga.
Zoritxarrez, GARAren aurkako erasoa ez da amaitu, zuena den egunkari hau itotzeko eta kriminalizatzeko ahalegina eta estrategia ez da eten. Zuen konpromisoa gure arnasa den neurrian, aurrerantzean ere izango duzue gerta daitekeenaren eta egin daitezkeen edo egin beharko diren ekimenen berri zehatza. Baina ez zaituztegu aspertu nahi. Oraingoz, behinik behin, webgunean atxikimenduei ireki genien leihoa ixtera goaz; atea, badakizue, irekita duzue beti.
El principio agradecen a los ke han ido en contra de la ilegalizacion del gara, a sus lectores, a la familia, a los grupos (politikos supongo); dicen ke an abierto la nueva pagina web por una razon: la libertad de expresion.
En el segundo parrafo dice ke la creacion del gara y el centro de su "manera de ser" es darle la palabra al pueblo y ke tome parte en el periodico, dice ke la respuesta fue genial. La ultima frase no la entiendo bien.
Y en el ultimo dice ke por desgracia, no a acabado el atake contra el gara, ke no a acabado la estrategia de criminalizarla. Mientras vuestro compromiso es su respiro, en adelante tendreis noticias de lo ke ocurra o de las cosas ke organicen (supongo ke seran manifas). Ke por ahora van a cerrar lo de las muestras de apoyo en la web, pero ke ya sabeis ke siempre tendreis la puerta abierta.
Eso seria un resumen xD

Este año cambio la firma... ke no xD
Por si alguien quiere, por aquí hay otra traducción de Laztana
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
janaeh
- fitipaldis.com #1

- Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)
kaixo!!!!(kaixo, zelan, ondo,ta zu?.....jejejejurtz entzuten ari naiz.....)
ba hemen aspertua, egon naiz hiru egun internetik barik......
ju gazteizerajoan nahi nuen!!!!!!!!!!
baina beno.....Bilbora baijoango naiz asik.......
ondo pasa han zaudeten guztiok!!!
rojitas......
gure aita zeruetan zerana, santu izan bedi zure izena
etor bedi zure erreinua
egin beti zure nahia, zeruan bezela, lurrean ere
emaiguzu gaur egun hontako ogia,
barkatu gure zorrak, guk ere hure zordunei barkatzen diegunez gero
eta ez utzi tentaldira eraman
eta atera nazazu gaitzetik
uste dut hola dela....
baina beno.....Bilbora baijoango naiz asik.......
rojitas......
etor bedi zure erreinua
uste dut hola dela....

jajaja bai hola da baina uste det jarraitzen dula ezta? jajaja musikarekin hobeto dajanaeh wrote:kaixo!!!!(kaixo, zelan, ondo,ta zu?.....jejejejurtz entzuten ari naiz.....)
baina beno.....Bilbora baijoango naiz asik.......![]()
![]()
rojitas......
etor bedi zure erreinua
uste dut hola dela....
-
janaeh
- fitipaldis.com #1

- Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)
ez ez....bukatuta dago!!! beno...amen falta da....eta musikarekin dakit (benetan, idazten nuenean abesten ari nintzen nere burruan zeren musikarik gabe ez dakit gure aita esatea.....) eske monjakin (nola da monja euskaraz??) jun nintzen ikastetxera....nabaritu al da??????GoraMarea wrote:jajaja bai hola da baina uste det jarraitzen dula ezta? jajaja musikarekin hobeto dajanaeh wrote:kaixo!!!!(kaixo, zelan, ondo,ta zu?.....jejejejurtz entzuten ari naiz.....)
baina beno.....Bilbora baijoango naiz asik.......![]()
![]()
rojitas......
etor bedi zure erreinua
uste dut hola dela....

Derrigorrez gogoratu behar izan det gaur otoitz hori, hileta elizkizunetik nator ointxe ta.., bino tira, gaurkoan heriotzak ez nau be oso hurbilegi jo (zorionez), aurtengo Gasteizko jaietan aprobetxa dezakedan azken eguna da gaur, beraz aprobetxa beharra zegok!! Gaur Betagarriren kontzertua eta gero parranda galanta!!
Ondo izan zeuk ebai!
P.D.:Aitzi, foroetan idatzi dezula ikusi det, bino hamendik agertu ere ez dezu egin!!
Ondo izan zeuk ebai!
P.D.:Aitzi, foroetan idatzi dezula ikusi det, bino hamendik agertu ere ez dezu egin!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
-
janaeh
- fitipaldis.com #1

betagarri gaur??????ze ondo!!!!!!ba ondo izan!!!!!!!!Rojitas wrote:Derrigorrez gogoratu behar izan det gaur otoitz hori, hileta elizkizunetik nator ointxe ta.., bino tira, gaurkoan heriotzak ez nau be oso hurbilegi jo (zorionez), aurtengo Gasteizko jaietan aprobetxa dezakedan azken eguna da gaur, beraz aprobetxa beharra zegok!! Gaur Betagarriren kontzertua eta gero parranda galanta!!
Ondo izan zeuk ebai!
ni ken zazpirekin geratuko naiz hemen.....jejejej beno ez dao gaizki ez?

-
Luicinco