Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Rojitas wrote: P.D.:Aitzi, foroetan idatzi dezula ikusi det, bino hamendik agertu ere ez dezu egin!!
Ez, aita... :oops: :oops: :P :P

ZORIONAK GAZTEIZ!! (Celedon se ha hecho una casa nueva, Celedon con ventana y balcon!!!)


Erromoko jaixek dire be, ta zoriotxarrez ez nago gauza askotarako. Gaur azken egune da, bihartik aurrera saiatuko naz gehio idazten, Mr. Limk haserretu ez dezala. :D

15 ean banoa 15 egun Laredora, espero dot foroa ondo zaintzea e? Iñi, zuregan konfiantza osoa dekot.

MUSU HANDI BAT!!
ImageImage
Image
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

janaeh wrote:
GoraMarea wrote:
janaeh wrote:kaixo!!!!(kaixo, zelan, ondo,ta zu?.....jejejejurtz entzuten ari naiz.....)
ba hemen aspertua, egon naiz hiru egun internetik barik......
ju gazteizerajoan nahi nuen!!!!!!!!!!
baina beno.....Bilbora baijoango naiz asik....... :evil: :evil:
ondo pasa han zaudeten guztiok!!!

rojitas......
gure aita zeruetan zerana, santu izan bedi zure izena
etor bedi zure erreinua
egin beti zure nahia, zeruan bezela, lurrean ere
emaiguzu gaur egun hontako ogia,
barkatu gure zorrak, guk ere hure zordunei barkatzen diegunez gero
eta ez utzi tentaldira eraman
eta atera nazazu gaitzetik

uste dut hola dela....
jajaja bai hola da baina uste det jarraitzen dula ezta? jajaja musikarekin hobeto da 8)
ez ez....bukatuta dago!!! beno...amen falta da....eta musikarekin dakit (benetan, idazten nuenean abesten ari nintzen nere burruan zeren musikarik gabe ez dakit gure aita esatea.....) eske monjakin (nola da monja euskaraz??) jun nintzen ikastetxera....nabaritu al da??????
ez, ez da nabaritu jaja, nik ez dut erlijiorik eman, bakarrik 3 lehenengo urteak eta zen egun osoan marrazten , azken urtea ezik Gure Aita ikasi genula ta hor geratu zait ya betirako, ez dut egin katekesia, ez dut jaunartzea egin , ezta bautizatu ere (orain ez naiz gogoratzen nola estan da bautizo), eta gainear eskola publikotan egon naiz...eta Gure Aita badakit :d jajajaj
DELETED

Post by DELETED »

DELETED
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

Iñigooo zemuz kontzrtuaaan? kontatu!! :D
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Bua, primeran pasa nuen, flipatzeko kontzertua izan zan, itxuraz (a ze eskenatokia, argiak, bideoak,...) soinuaz (primeran entzuten zan, Anoeta erraldoia izan arren) eta abestien aukeraketa ere bai (azken diskotik asko jo arren abesti "mitiko" danak jo zituzten).

Gainera anbiente ederra egon zan, konpainia ezin hobea,... bizitza osoan gogoratzeko gau bat izan zan!!

Oin lotara jun binaz bihar lanera jun binaz eta, bino bihar (beharbada) kronika laburren bat idatzikoet zehaztasun gehiago emoten. Gabon!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

Rojitas wrote:Bua, primeran pasa nuen, flipatzeko kontzertua izan zan, itxuraz (a ze eskenatokia, argiak, bideoak,...) soinuaz (primeran entzuten zan, Anoeta erraldoia izan arren) eta abestien aukeraketa ere bai (azken diskotik asko jo arren abesti "mitiko" danak jo zituzten).

Gainera anbiente ederra egon zan, konpainia ezin hobea,... bizitza osoan gogoratzeko gau bat izan zan!!

Oin lotara jun binaz bihar lanera jun binaz eta, bino bihar (beharbada) kronika laburren bat idatzikoet zehaztasun gehiago emoten. Gabon!
joeee jaja ze inbidiaaa (pero sana ee :P) ba esan tute diario vascon jarri zutela salgai azkengo 250 sarrera sorpresaz atzo arratsaldien donostiko dendetan prezio originalean....katxiss jejeje

ba pozten naz ondo pasatzea, ea bihar kontatzen duzun zerbait , ta argazkiak baldin badituzu igo eeeee...ta gero zer egin zenun, etxera?? edo hemendikan geratu zinen??

enga gabon!
nindë_

Post by nindë_ »

Holaaaaa (vengo a flotar).
Mirad, es que os necesito... es que me gustaría saber que significa el nombre de EDURNE y a ver si me podríais ayudar... :roll: sí? sí? gracias! :wink:
rojitas_

Post by rojitas_ »

Edurra (elurra, edurre,...) significa nieve, por lo tanto deduzco que Edurne puede ser Nieves, aunque tampoco estoy seguro...
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

si es Nieves sino mira Blancanieves es Edurnezuri jajajaja Edurne =Nieves Zuri=Blanca :D
nindë_

Post by nindë_ »

Gracias a los dos! es que me gusta mucho ese nombre y siempre he querido saber lo que significa :D
Joe y lo de Blancanieves... Edurnezuri... ajajajaja ahora siempre le llamaré así :D
Gracias de nuevo :P
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

Zorionak Iñi!!!! :D
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

GoraMarea wrote:Zorionak Iñi!!!!
jejeje, gaur arte ez naz sartu forora, milesker!!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

ze ondo pasa duzu ezta? :D bua ni gatiburen kontzertuan bufff bestiala, ta atzo oso ondo pasa nun ere bai, ezagutu nun neska bat, iruñakoa, jajaj oso jatorra zirudien ta msn-a eman zidan, ea konektatzen den jejeje.
Lui5
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2228
Joined: 09 Sep 2003, 20:30
Location: Cerdanyola/Ripollet (BcN)

Post by Lui5 »

Rojitas!!! Que al final en la cancion no voy a meter todo aquel trozo (espero que no hayas traducido todo...) solo metere el principio y la parte que ya tenia.

Baliteke bihar eguzkirik ez ateratzea
baina gure ametsek jarraituko dute esna

Gure sentimenak eragozten saiatzen den haizea
gure arnasak moztuko duenean

Eta olatuek ez dituzte bertan behera
botako itsas ertzean eraikitako gazteluak


Palmo a palmo haciendo grande una cultura
que no se puede abandonar.

Nos callaremos cuando se apague la ultima
estrella del firmamento.

Cuando el telon de nuestros corazones
ya no tenga cuerda para mas.

Asi quedara, ademas de otras dos partes en catalan.

PD: Si quereis creo que ya tengo la musica.
PD2: No tengas prisa.
Desconéctame a esta estupidez
Otro electroshock, no hay nada ke hacer
Estoy rígido, no tengo pulso
Luz artificial, soy automático.

Vivo sometido y cada día desayuno con PROZAC
Cuando piensas ver mi frustración.
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Prometo ponerme a ello, aunque me conozco y probablemente no lo haga hasta la semana que viene al menos.

P.D.:Ni que decir queda que no había hecho nada todavía...
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Post Reply