Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

De puta madre, e de paso aproveito pra dicir que se alguen sabe que collos e porlar con seguridade que non deixe de asistir ;)
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

pois por min d pingas, a verdade esk apeteceme e poderian ser as risas, asi k se alguen se atreve a organizalo eu apuntome :wink:

xao :wink: :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
fren

Post by fren »

eu tamen me apunto,neestor...respecto o de porlar....jaja....a min eso fixeronmo o ano pasado,despois de falarme do tema durante un par de meses e a verdade e k..non sei,ou mo fixeron mal ou acaba sendo unha soberana tonteria,de todos modos,se ten tanta fama o xogo sera x algo.saudos!"
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

weno aunq non sexa galega, amin gustariame ir a quedada, pero eq qedadesme mui lejs, asique...weno...
ire que si joer,eq nn mirache ben, o baxista, ta buenisimo, weno si o negro tamen ta algo bueno pero ni compracion con o baxista...uff :twisted: ...jaja. weno va deixo el tema xa q despos dicen xai....q tamos salidas! :twisted:
veña 1 biko pa tdos,2,3,4,5,6,7,8,9.... :roll:
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

a verdad k explikaronme de k iva y teñen k ser risas pero a verdad e k non mo fixeron nunka, e azahara, non importa k non sexas galega non importa pork total o importante e pasalo ben e dusfrutar, ademais o galego non se che da mal asi k non ai problema, e o tema da distancia k se lle vai facer, abera k intentalo e sen non pois xa abra oportunidades :)

xao :wink: :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

E onde podiamos quedar que nos viñera mais ou menos ben a todos???
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

xa pero eq ta muy dificil, porq nun me deixan ni de coña jaja. weno eq aki falase unha cousa parecido al galego, pero x exemplo pa vosoutros e muy diferente do galego, y pa xente da mitad de asturias pa alla y pal resto de españa somos galegos jaja,asiq....jaja.
litos agregame a o msn, e os q non m teñan agregada tamen!jeje
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

carallo, un sitio onde kedar?? pos a verdad esk non sei, iso seria mellor k o dixesen a xente k dependa do lugar, k eu dependo mais ben do umor d miña nai

xao :wink: :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

conmg nun contedes xq teis q vir muy pa esta zona, y no xq...wn xq no jaja. buff iba pñer algo y nun m acordo! :?
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 935
Joined: 30 Mar 2005, 21:47
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

jajaja xa lembraras, e xa che deixaran vir o saber os kompañeiros tan enrolados k tes jejeje :wink: bua, este e o ultimo mensaxe por oi, voume durmir, bikiños a todos

xao :wink: :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Azahara ti por se acaso intenta vir que por intentar nada se perde... :roll:
E bue a mind ame = supoño que m deixarán ir a calker lado sen problemas con tal d que non sexa moi lonxeasí que vos veredes que eu m adapto con tal d k non sexa sobre o dia 10 d agosto e os dias seguintes pois xa está.
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

pff...non sabedes o q dcis...si nn m van deixar!jaja, asiq nada,vosoutros pasadeo ben, y os q qrades vir un dia por aki,faisebos un huekiño...(terein que drmir tirada xaki...jeje)
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
Modro
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 13312
Joined: 08 Nov 2003, 19:16
Location: La villa del adelantado - Asturies
Contact:

Post by Modro »

osea azahara nun vas a les quedaes asturianas y kies ir a las galegas??? :x







(es broma niña)
Damos la cara po´la oficialidá
Image
Image
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Modro wrote:osea azahara nun vas a les quedaes asturianas y kies ir a las galegas??? :x
Jajaja galicia calidade, ou que creias?? xDD
Pois eu por min en valdo, non so xk so teño que sair a rua, senon porque e precioso (non podo evitar facer propaganda :P) pero o mais normal seria en coruña porque a maioria somos do norte. Se cadra poderiamos quedar para o concerto de rosendo non??
Pois fren se sabes porlar pasate fixo por alo porque estou ata as narices de iso... que o outro dia quedei ata as tantas buscando en internet aver k era e ainda non o teño claro :P

Bikiños pa toz!
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Jos no concerto de rosendo non que non estou :( podiades ir o d siniestro total que nese si que tou ou senon outro día.
Post Reply