Ola!!
Weno perdfoade por non poñerme en contacto antes con vos (vai x ire) pere non podo ir a coruña, so irei o concierto de rosendo.
PD: xa progreso coa guitarra, toco "debixo un boton-ton-ton... que... xDD
Un bico
SEMPRE EN GALIZA LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Marchades todos??
Mi madriña... tendes que dicir quenes sodes movistar, xk polas noites valdoviñesas estou ghastando saldo espeso, e se tal vos chamo alghun dia eh??
Bikiños, salú e moita rock and roll
SEMPRE EN GALIZA LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Boasss xente!!! pois non sei xk escribo xk non teño nada que dicir jejejeje simplemente que cheguei agroa da praia e ando algo aburrida.
Nestor eu si son movistar
O publico posto en pe, axitando as bandeiras, grita unha e outra vez... MERDA!!! como coño se me puido pasar o concerto de rosendo??? Adiantarono e non me enterei... este e un dia triste pra min e por extension pra os fitis galegos...
Pois non é por darte envidia, nestoor, pero eu sí que estiven no concerto Ese Rosendo!!
Por certo, non sei se sabes que mañá actúan os Suaves en Cambre, eu aínda non sei se poderei ir, teño que ver se atopo quen nos leve de volta, que o non ter coche...pero aviso por se algún non se enterara de que había o concerto e quere ir...
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
Moi boassss galegiñosss!!! que tal??? eu tou malladisima pero moi ben!! acabo de chegar dos Caneiros, algún de vós foi?? falaranme moi ben desa festa pero nunca pensei que sería tan boa jejejeje que ben o pasei, xa quero que chegue o proximo ano para volver jejejeje
Que tas vos vai a vida???
Veña un biquiñoooo
Recupero o post que a este paso se perde!!Ire, qué sorte o de ir ós caneiros, eu quero ir un ano de estos, pero por unha cousa ou por outra nunca teño forma, pásame como con Ortigueira...
Ó final o outro día fun a Cambre a ver ós Suaves en concerto Eles moi ben, o malo foi a compañía que tiven...(os amigos dun rollete da amiga que iba conmigo, que son bastante impresentables... ) Vamos, cumpliuse o de aquela frase tan mítica de "bonita noche, a que viene un gilipollas y te la jode? (a escribo en castelán porque acabo de darme conta de que non sei cómo se di gilipollas en galego...¿xilipollas? Soa fatal...)
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
Maggie esa pregunta de ¿como se dirá gilipollas en galego?? fixenma eu moitas veces jajajaj e aínda non averigüei jajajaja
E jus eu tamén quería ir ao cocnerto do rock in cambre pero bue.... esa semana paseino moi ben e valiu a pena perderse o concerto e jus menuda pena que non puideras ir aos caneiros porque bfffff merece a pena jeejjeje pero bue non t preocupes que xa para o ano irás
jaja,si esto ta un pouko abandonao.
pos xilipollas sona moi mal, pero nun sei como sera ajja.
e aver si nestor e carlos escriben algo por aki, porque tein esto moi deixao....
bueno...a cuidarse