Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Ire, andas co carnet? qué mediñoooo! ainda que non creo que o podas facer peor ca min, se vedes por coruña un Porsche co letreiro da autoescola velox o pagaron co que sacaron das miñas prácticas, XDDDDD! (É coña pero a verdade é que costou moito, dábame moito medo o coche, e claro...)
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

tes o carné?pos e o importante, agora xa podes ir recollendo a os fitis galegos y vides verme jaja :roll: , e menos mal que aparece alguen que nos sexamos ire e eu porque....
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Azahara entón ti andas coma min coa española jajajajajaja, pero bue nn te preocupes algún diía saberemos tocala ben e teremos cartos pa comprarnos unha electrica destas chulas jejeje
Maggie si que ando co carnet..... menudo peligro verdade??? e aínda nn comecei coas prácticas a ver k tal se me da... soamente collín unha vez na miña vida un coche en Valladolid polo medio dun pinar jajajaja (que sorte tivo Rodri de nn quedar sen coche... jajajajajaja) e bue agora o que teño k facer e aprobar primeiro o teórico e a ver k é o que pasa jejeej polo de agora o psicotécnico xa o fixen onte e ala a seguir facendo tests.
Benito

fitipaldis.com

Post by Benito »

:D q gusto poder entrar nunha paxina d informazon d rock e poder falar em galego cos teus compàtriotas!! isto nom o hai em nemgunha outra pàgina d bo rock....outra demostrazom d q fitipaldis.com e a milhor pàgina d rock....venha

saude e liberdade.....galiza livre
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

oooo un galeguiño máis :) e mmmm quen eres?? jajajaja de onde es?? ( que interrogatorio :roll: )
Bue eu son Irene e sn d Vilaboa ( a lado da Coruña)
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

ola xente!!!!!!! canto tempo.., (ainda que o digho sempre). Weno que ingreso na lista dos que empezan a golpear a ghitarra xDD. De feito levo algun tempo e estou empezando a pipear algo e montei un ghrupiño experimental... chamase "katabatiko" e temos polo de agora algunhas letras xa feitas... xD. Faime ilusion contalo xD. Pois iso que moito animo pra todas, que xa sei que e un coñazo criminal o principio... ainda que en certo modo e cando mellor o pasas... ;)
En breve xa estarei en ferrol, asi que xa falarei mais. Por certo que estou reclutando novos fitipaldis galegos ;) asi que tal vez en breve isto aunmentara de poboacion.
Un bikiño pra todassss sodes a ostia!!!!
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1159
Joined: 03 Feb 2005, 19:26
Location: KurruspiLandia!(Tapia, Asturias)

Post by _AZAHARA_ »

yujuuu,ben! novos fitis!!!! :lol:
e nun me decias nada d o grupo ee.... :evil: :twisted:
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

_AZAHARA_ wrote:yujuuu,ben! novos fitis!!!! :lol:
e nun me decias nada d o grupo ee.... :evil: :twisted:
Jejeeje eque ainda estamos moimoimoimoi verdes e non me mola. Pero weno, xa che informarei se queres ;). O caso e que hay mais ganas que resultados, pero que coño, iso tamen conta non?? :).
Hala un bikinho. sos amo!
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Boassssss xente, Nestor con que andas cun grupo, eso mola jejejeje cando xa levedes un tempiño xa gravaredes algunha cancion en plan cutre co micro do ordenador jajajajaja digo para escoitarvos dalgunha maneira jajajaja e eso de que traias a máis galegos ao foro ta moi ben si :) asi xa haberá máis xente para "forear" jajajaja
Ala eu xa foreei agora tócavos a vos jejeejjeje
Biquiñosssssssssssssss
Guest

Post by Guest »

Non hay fallo, pero creo que vas ter que esperar un poukiño.... pero weno, xa che direi ;)
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Boasss!!! Bue supoño k nn vos interesa pero que máis da jajajaj así encho este post un pouco, onte fun a ver o ensaio xeral da opera k s vai facer mañá no Palacio de Congresos a Traviata porque a miña irmá vai bailar nela e aisss como m gustou jajajaja nunca pensei que me podería gustar a opera pero bue esta polo menos me gustou moito.
Só era pa decir esto si jajajaaja pero e k aínda tou un pouco 8O así porque me gustou a opera jajajajaja
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

joder que potra!!! a mi la musicas clasica me mola mogollon de vez en cuando... oye y tu hermana xk baila?? es la jefaza del universo bailando¿??¿
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pois a miña irma baila porque mmm nn sei porque jajajaja ela leva desde pequena bailando, gustalle moito bailar e necesitaban xente pa que bailara na opera e ela vai pero nn sei moi ben como foi a cousa jejeje e a finais de mes hai outra opera que creo que se chama "la sonambula" e tamén vai bailar nesa, a ver se teño sorte e podo ir os ensaios jeejejej
User avatar
Marabao-Gz
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado
Posts: 83
Joined: 23 Apr 2004, 16:23
Location: A Coruña,Galiza

Post by Marabao-Gz »

Ola galegos!!que tal vos vai a vida?Eu ando por aquí polos madriles estudiand...quero dicir,perdendo o tempo,pero bueno,había que intentalo.A verdade é que madrid é moi grande,ademáis que estou nun sitio algo afastado de todo.Estou nun Colexio Maior que é unha desgracia,e estou a ver se me podo ir a outro lado,senón aquí vou tolear.Vou suspender un exame da universidade con un -1.5(sisi,en negativo),así que moi ben non me vai.A verdade tampouco estudie nada polo de agora,porque se me xuntou todo:o sindrome post-vacacional,unha nova e enorme cidade,unha nova enorme chea de xente(é o que máis me gusta de madrid polo de agora,así que iso xa da unha idea...)escola,unhas estúpidas merdentas infundadas noxentas normas do colexio maior...Así que supoño que co tempo me irei adaptando,pero polo de agora non me gusta moito esto,será a morriña!!jaja.Ejjjjke(isto vai dedicado pa ti Ire) Galiza é marabillosa.Boeno,seguide mantendo vivo este post ehhhh!!Que é, pra min, como unha ponte entre Galiza e Madrid.Da gusto poder volver a escribir en galego!!Falar podo falalo aquí ás veces,porque hai bastantes galegos.
Biquiños pra todos e todas,e como din os arxentinos: Que te vaya bonito!!Que vos vaia todo moi ben!!e ante todo sede felices!
Deica
"Ten cuidao con la luna"-dicen las estrellas-más guapa que ninguna,me quedo con ella otra vez
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

oooooo Olaa Marabaoooo tiña pensado enviarte hoxe unha mensaxe a ver que tal t ía por aí cn tanto pijo e tanto cura pero bue... xa vexo que máis ou menos vai a cousa como o principio nn? pero bue pensa que o que son as clases normais aínda non comezaron e cando comecen xa coñeceras a moita máis xente e todo e o mellor alguén anda buscando algún compañeiro de piso e así xa te pods marchar de alí pero bue, ti vai o teu e punto. E mmmm o curas estes mandan rezar???? se te mandan compadézote.... si jejejejeje e o exame ese que suspendes en negativo... como que tanto da porque o que estás facendo agora... como que é máis ben que si aprobar tes máis créditos pero se suspendes tp pasa nada así que bue nn te preocupes por eso.
E xa sabes que nn se te pegue o ejjjjjkkkkkkeeee jajajajajajajajajajajajajaja
Biquiñosssssssssss para todossssssssssssssssss e en especial ao mudito este que anda moi morriñoso polo estranxeiro jeejeje
Post Reply