Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

kaixo maitia...zemuz eguna???????? nirea pixkat lasaia...ez dut ia ezer egin baina hotz asko dakaaat
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

ze eguraldi ostia da hau?????????? q horror! egun guzie ebitan, q askoooooooooooo
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

bu ez dakit baina apsada bat izan da...eskolan nengoela lehen orduan ta granizoa...ta guzti ta haize bolada batzuk etortzen ziren bapatian buf eta jian naiz gelarekin miramonera eta asko asko busti gea
rojitas_

Post by rojitas_ »

Ei!! Hamen nago!! Bino lanean ari naiz asi ke agur azkar bat besterik ezin dut idatzi. Ea asteburu hontan forotik sartzerik dudan, pasadan asteburuan ezin izan nuen eta baditut post batzuk eratzuteko gogoak...

Benga, ondo segi!
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

IÑI GANDUL!!!!

Bakarrik uzti gaituzu!!!
ImageImage
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Zeattik gandul?!?! jeje, aski ondo dakizue aukerarik banu hamendik gehiago pasako nitzatekeela, bino lanak behartzen nau zuetatik isolaturik egotera (beno, noizbehinka parrandaren bat botatzeak ere, jeje), bino tira, asteburua iritsi da azkenean, bazen garaia!!

Buf, hamendik bi asteetan ia pasa gabe egon eta gero gauza pilo dago irakurtzeko!!
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Pues lo que yo digo.... GANDUL!!!

jajaja

Utzi parrandak botatzeari ta egin probetzusko den zerbait mutil!!! :twisted:
ImageImage
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Hara bestea! Probetzusko zerbait egiteko esaten dit!! Azken hilabetean unibertsitatean egondako lau urteetan egindako haina lana egin det, merezi det ere parrandan ibiltzea, ez? Orain ikasi behar ez dudanez ez det izango kontzientziako zamarik (toma ya! "cargo de conciencia"ren itzulpena) parrandan ibiltzeagatik, hori aprobetxatu beharra zegok oraintxe bertatik, banoa, ezta Gasteizko hotzak ere ez nau geldituko! (nahiz eta latza izan, buff)

Ondo segi!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

JOE AITZIBER ZURE EZPAINETAN BETI HITZ POLITTEK,E!!!!
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Aitzi beste post batetan wrote: fiti mas fiestero/alcoholico Rojitas y Raultxo
Ein???? Nitaz daukazun irudia nahiko distortsionaturik dagoela ustet, eh? Arrazoi osoa dauka Marik, zure ahotan beti hitz polittek, eh? jejeje Alkoholikoa ni?? Bai zea!!! Noizbait garagardo edo sagardoa edaten det, bai, bino udaberritik gaur arte behin besterik ez naizela mozkort ustet, beno, bitan. Ez da batere exageratua, ez? Azkenean konplexua hartukot eta!!
Mari aurreko post berdinean wrote:Fiti más guapo: solo konozko a rojitas y bien guapo q es
Hi bai ederra hi!

Ikusten, Aitzi? Horrela izan beharko zinateke, Mari bezalakoa... Gezurra dirudi hainbeste denbora Gasteizen pasa ondoren gauza horrek ikasi ez izatea...
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1281
Joined: 23 Sep 2004, 15:50
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Joe, si es que, con lo que yo os quiero....

jajaja, gauzak horiek essten ditut pikatzeko, joe, bestela beti gauza ederrak esaten ez ginateke inora jungo...


AMORES!!!! que haria son vosotros... :wink:
ImageImage
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

rojitas!! udaberritik mozkortu gabe????? bueno bueno hoi aldau beharra dau,eeeee!!!!! a ver gasteizeko fiton kontzertuko plana ondo ateratzen dan, gasteizea juten naizen ta kalimotxo pare bat hartzen ditugun kutxin....portzierto;kuriosidaz;gasteizen nun ikasi dezu?

aitzi politta!zemuz zabiltz?
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

a ze jetaaaa ezagutuko zarete...ta zu mariiiii zeee hemen ondon bizi zea ta ez zaitut ezagutzen jeje alde zaharratik joaten naizenean beti begiratzen dut ea ikusten zaitudan jajajajja ;);)
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

aste bukaera hontan seguraski aterako naiz, mesengerrean topatzen garenean argazkiren bat bidali, ez daukatelako bat ere ez...orain ezin dut ze kurso batean nago, baina gauean argazkiren bat pasa ta hitz egingo degu a ver ikusten garen, bale?
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3454
Joined: 18 Apr 2004, 00:49

Post by GoraMarea »

jejejej ok aunq nik ez dakit aterako naizen baino beno...seguraski baietz bukatuko garela ateratzen larunbatero bezela...baina ez dakit...ni pentsatzen nun bzeneukala nire argazkiren bat
Post Reply