Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
fren

Post by fren »

non vos olvidedes do concert q van dar en teoria siniestro total na coruña....de eses concertos na praia...ainda non sei kando,pero din k o van dar.....so espero k non sexa unha batalla komo a k levo escoitando 3 anos d k van vir os extremoduro....

x certo,alguen de coruña cidade x estes lares¿
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

mmmmm soa ben... pois supoño que tamen irei a siniestro. Extremoduro viñeron fai tres anos non si?
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
fren

Post by fren »

pois.......no recordo agora....recordo o do ano pasado pero fora a santiago-....dos da praia de este ano so sei k vai vir pereza o dia 4...non sei mais nada.....bueno,si,ke o 15 tocan en arteixo uns colegas meus,fracasados de antemano...pero non sei se ira moita xente.jaja.saudos!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Pues de conciertos k va a haber niidea, espero k haya bastantes y gratis ka ndo pobre jejejeeje
Fren yo casi soy de Coruña ciudad, soy de Vilaboa que está a lado, sabes dd esta???
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Siniestro nos concertos da praia?Non creo que caiga esa breva, pero por pedir que non quede... O final traerán a El sueño de Morfeo, El Canto del Loco o algo así... :?

Nestoor, Extremo se non lembro mal fai más anos, creo que foi no 99, se non me falla a memoria. Estiveron no Coliseum con Fito de telonero, cando sacou "A puerta cerrada". Bueno, claro que eu estiven varios anos vivindo fora de Coruña, pode ser que actuaran outra vez e eu estivera fora e non me enterase...
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

maggie_simpson wrote: Nestoor, Extremo se non lembro mal fai más anos, creo que foi no 99, se non me falla a memoria. Estiveron no Coliseum con Fito de telonero, cando sacou "A puerta cerrada". Bueno, claro que eu estiven varios anos vivindo fora de Coruña, pode ser que actuaran outra vez e eu estivera fora e non me enterase...
Deus, o tempo que perdin escoitando tonterias... :cry: :cry: :cry:

Como puiden perder ese concerto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!?????
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 415
Joined: 05 Apr 2004, 00:26
Location: galicia

Post by maggie_simpson »

Home, Nestoor, de este concerto fan xa seis anos, e creo que dicías que ti tes menos de 18, non? O perderías porque eras moy pequeno, moi precoz serias se con dez ou once anos foras a ver a Extremoduro...
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Xa.... :cry: :cry: pero...:cry: :cry: .... extremo.... :cry: :cry: e fito.... :cry: :cry: son moito concerto... :cry: :cry:
Deberianme haber obrigado a ir!! Atado de pes e mans e con palillos nos ollos, pra que vise ainda que non me gustase... Non mo perdoarei na vida... polo menos ata que se repita ;)
Un bikinho
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Joooooooo o mesmo digo...... pedazo concerto ese non???? porque dakela non me gustaba esta música??? porque tódolo interesante pasou cando era pekena xk???????????
fren

Post by fren »

a min pasoume algo parecido kon nirvana........de repente no 98 empezanme a gustar......e de repente kurt cobain estaba morto.....e eu.merda,nunka poderei ver a este crack en concert....desde enton asegurome de k estean vivos..e trato de buskar bandas novas....por certo ire,claro k sei onde e vilaboa,ainda vou x ali bastantes veces.

saudos!!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Fren agregame ao messenger irene_sn@hotmail.com
fren

Post by fren »

eu agregariate wapiña....pero non teño messenger..asik vai estar complicado,jeje.sintoo! :(

x certo,xa esta confirmado k o dia 5 actuan na praia siniestro total!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 2206
Joined: 12 Mar 2004, 21:32
Location: A Coruña

Post by _Ire_ »

Mira que non ter messenger... jajajaja xa podías facerte un jajajaja
e mmmmm sabes se vai actuar algún grupo máis na praia??? e que praia a d Riazor??
fren

Post by fren »

kreo k o dia 4 actua tamen pereza,pero weno....k estara cheo de pijas gritonas da compañia de maria....asik probablemente ese habera k pasar de velo..xD...e a verda e k non sei de mais,ainda k seguramente haxa alguna sorpresiña x ahi preparada..eu polo de pronto marcho maña a ortigueira k ali seguro k si k encontro algun bo concert e bo rollo,k e o k falta na coruña desde hai algun tempo..saudos!
nestooor
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 589
Joined: 06 Mar 2005, 20:48
Location: Valdovo!!!

Post by nestooor »

Non podo ir a ortigueira.... caghon´to.
A min a pereza non me gusta na, e mais que nada o publico que pode haber ali e o que ti dices... eu paso
Un bikinho
SEMPRE EN GALIZA
LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Image
Post Reply