MaReTeSsSsSs!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

ajjaja esa Mar ahi!! ey ke no se menjeu el kap!!!! ad+ tmpok pasa res si hi ha 1 topik en vlc no??? bno jo seguire amb les meues traduccions!!! :P ajaj ja parlem....

:!: ajjaja esa Mar ahi!! ei ke no os komais la kabeza!!!! ad+ tmpoko pasa na si hay un topik en vlc no??? bno jo seguire kn mis traducciones!!! :P ajaj ya hablamos....

:arrow: Libertad, igualdad es lo ke kiero yo, sangre roja en todo korazon...
AIDA_cantasaetas
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 15263
Joined: 09 Sep 2003, 15:26

Post by AIDA_cantasaetas »

Capi, jo sóc d'Andratx, com va? Mem si féu algun concert o algo i hi venc, que segur que tocau de puta mare! Per cert, tio, saps si hi ha algun bar a Mallorca on posin bona música, n'hi ha algun? Sense contar Tunel i Fraguel.


Traducció:

Capi, yo soy de Andratx, cómo va? A ver si hacéis algún concierto o algo y voy, que seguro que tocáis de puta madre, POr cierto, tío, a ver si me dies algún bar en alguna parte de mallorca donde pongan buena música, si es que hay alguno (sin contar Tunel y Fraguel)
El que quiere nacer tiene que destruir un mundo :wink:
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

UEEEEEE aixo promet,jeje..m mola trobar-me gent de la misma ciutat..i q parla la llengua d la meua terra :P , Maretes benvinguda..per fi ho has aconseguit uee! blasco ibanyez tmb em sona molt,pero si et dic la veritat no sabria dir-ti on es,jo conec valència,pro d patearme-la pro els noms dls carres no em se cap... :oops: i eixes falles q ja stan a prop,preparats tos per a les mascletas i les juegues per ai amb els petards...jo siiii!!! i tinc unes ganes q son nou dies d festa----- a muntar-laaaaaaa!!!!! i a veure si podem fer concert d rock per ai, q segur q sta to wapo..be adew ja escriure mes...i traduir no m'apeteix molt la veritat..si algu vol q l faja...ho sent dema l tradusic esq no tinc gens d ganes d fer-lo au gnte!!

SALUD Y REBELDIA!!!
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
maretes
Posts: 10
Joined: 07 Jan 2004, 00:49

Post by maretes »

ehh bno n psa res...blsco ibanyez sta x les facultats..i tmb x el mestalla...bno sq es mol gran, es una abinguda, tu eres de beni no? a pos jo l'any q b vaig al ferrer i guardia...bno si m'acepten, a qin institut vas tu?
saps d'algun cncert q fagen daqi poc?? me muic d ganes d vore un d fito xo em pense q...bno si sap algo algu q escriga xfavoor!!!
Garra
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 845
Joined: 10 Sep 2003, 18:38
Location: La Serranía

Post by Garra »

que no conoces blasko ibañez?

joer, pos si que conoces poco valencia, no?

al lao del ferrer y guardia vivo yo
AIDA_cantasaetas
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 15263
Joined: 09 Sep 2003, 15:26

Post by AIDA_cantasaetas »

Uff, no me habléis de FERRER I GUÀRDIA! Que lo tengo que estudiar para un examen de magisterio del día 11 y estoy ya estresada!
El que quiere nacer tiene que destruir un mundo :wink:
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

egin dezakegu horrelako foro bat euskaldunok inork ezer esan gabe????jende askok al daki hemen euskeraz???euskal herrian euskeraz nahi dugu hitz eta jolas.... :D
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

podemos usar este foro para q kada uno hable en su lengua o komo kiera, asi por lo menos participamos tod@s....
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

jajajjaja ja ho deia jo q algun dl pais vasc parlaria vasc i si q no ens enterariem d res :P ahii!! mari_madalenas..jejeje jo no soc d beni,soc d valencia capital,per la plaça espanya,finca roja..be per la plaça d bous per a mes facilitat...i vaig al institut San Vicent Ferrer, saps on?per la granvia markes dl turia..jeje si vols mes informacio disla..i pels concerts jo si q s un,l'altre dia una amiga em va dir q avia vist un cartell i tl q en la republika actua La Fuga el dia exacte no ho se,este cap d setmana la veig i li preguntare i ja vos la dire...jo crec q no vaig a anar..snif snif jo vull anar!!!!!!!! jeje

be...aora si q no traduisc es molta pallisa...
por cierto mari_madalenas simple curiosidad q as puesto? :P traducelo plis :( q ers la primera q abla n vasc :wink: :!: gracias wapa...

SALUD Y REBELDIA!!
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

ssis el koncert de la Fuga es en la sala repvblika (mislata) xo la merda sk segur ke sera en la sala 2 (la mes xikoteta) xo bno jo segurament anire jejej dspres del ultim de repvblika (avalanch) ja tink mltes ganes!! a x cert es el dia 7 de Febrer!!! ajaj bno ja se vorem... ki sapunta!?!?
Guest

Post by Guest »

ehhh mark ps si vas avisaaa!! q jo m'apunte ehh!! i si algu sap el dia q o diga!! xfavooor!!
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

jajja jp k se Mar!!!! esto es el dia 7 ja ho he dit... bno i tu segueixes iwal!! x a entrar i ke no te fike invitat has de fikar a entrar dalt del tot!!! jjaja ja prleeem....
Garra
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 845
Joined: 10 Sep 2003, 18:38
Location: La Serranía

Post by Garra »

yo iría a la fuga pero es que me pilla en plenos examenes. qué lástima

por cierto ireth, beni (benimaclet) no es un pueblo sino un barrio, es valencia capital al igual que la zona donde vives
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

ups,lo siento..jeje ya ves q valencia no lo conozco x klles,sino x patearmela..jijij..bueno ns vemos kien se apunta al concer????yo intentare ablar cn mis padres..pro no creo asiq darme envidia..jejje



nS VeMoS!!!!


sAluUUUuuuuUUUd!
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

donostian "tierra santa"k jotzen du, edo jo du, enago ziur, ea hurrengoan karteletan fijatzen naizen, asiq norbaiti gustatzen bazaio gazteszenan da
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Post Reply