Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Rojitas, zuri gustatzen zaizuna ziñana sartzie da, ta kito! besterik ez, ta bizkaitar asko dagoenez hamen, ba zu "contra la multitud".... :P :P :P

MUXU HANDI BAT EUSKALDUN GUZTIOI!!!
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

jajaja, bai ba Aitziber, gero ta jende gehio nire aurka, ordun eta hobeto, ta post hontan bizkaitxarrak gehiengo zaretenez, ba ordun ni zuen aurka zuzen!!

Ale ba jendia, azterketak bukatu izana ospatzera nijua, ondo pasa bukatu duzutenok eta oraindik ikasten dabiltzatenek ikas dezatela!!!

Ikasten, ikasten, beti-beti nire adimena zabaltzen!!

Euskal Herrian euskaraz nahi dugu hitz eta edannnnn!!!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
AIDA_cantasaetas
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 15263
Joined: 09 Sep 2003, 15:26

Post by AIDA_cantasaetas »

Joer, no tengo ni idea de qué estáis diciendo, pero parece una lengua súper complicada el euskera 8O Me gustaría mucho saber hablarlo.

Por cierto, alguien me puede decir si se enseña en las escuelas?
El que quiere nacer tiene que destruir un mundo :wink:
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Bai, euskaraz irakasten duten eskolak badaude, ikastolak alegia, hiru eredu desberdin daudelarik: A,B eta D (gurasoek aukeratuta); lehenean erdaraz soilik irakasten da (batez ere erlijiosoen ikastetxe pribatuetan), B eredua mixtoa da, hau da, ikasgai batzuk euskaraz ta beste batzuk erdaraz, eta D eredua soilik euskaraz ikasten dutenek hartzen dute (gaztelera erdaraz irakasten den ikasgai bakarra da)
____________________-

Si, hay escuelas que educan en euskara, las ikastolas, pero en general hay tres modelo de educación: A, B y D (a elección de los padres); en el primero se educa unicamente en castellano (sobre todo en colegios primarios de religiosos tipo Corazonistas o Marianistas), el modelo B es mixto, es decir, parte de las asignaturas en castellano y parte en euskara, y en el modelo D se educa casi todo en euskara (la lengua castellana es la excepción)

Espero haberte aclarado algo, Aida.

Oin bai, parranda botatzera nijua!!!
(Ahora si ke me voy de fiesta!!!)
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
User avatar
skoba2
Posts: 26
Joined: 30 Jan 2004, 13:11
Location: Basauri city

Post by skoba2 »

Egunon... ba... bizkaitarra naiz... hain zuzen ere basaurikoa... bainal lanean aste hauetan portugaleten nabil... ia ia hemengo naizela esan daiteke jeje... bueno eguna hasi da... lana daukat... eta kriston astelehena be asi k kafetxo bat hartzera joango naiz eta gero berba egingo dogu... bizkaitar-giputxi-patatero... gai hortaz... jejeje(nire lankidea giputxa da... eta horretaz askooooooooooooooooo berba eiten dugu jejeje)

Ondo segiii
Hagamos una revolución, que nuestro lider sea el sol, y nuestro ejercito sean mariposas....
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

joe rojitas, ni 4 urte eon naiz gasteizen bizitzen eta ikasten, ta aparte arabar errioxara ahal dudan guztitan juten naiz asike ni erdi giputxi erdi patatera sentitzen naiz, jajajja. Joe skoba2 bizkaitarra baño bueno, rojitas zuk eta nik ahalko deu hauekin ezta? jajajaajajajaj
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
User avatar
skoba2
Posts: 26
Joined: 30 Jan 2004, 13:11
Location: Basauri city

Post by skoba2 »

Bai bizkaitarra naz... baina beno gipuzkoan eta araban familia dekot asi que... pixkat denetarik... :P dena den... azken finean guztiak euskadunak gara ezta??

ondo segi
Hagamos una revolución, que nuestro lider sea el sol, y nuestro ejercito sean mariposas....
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Ni bizkaitarra naz, baie gazteizen nabil ikesten, ta Laudion familie dekot, asi k..... jajaja.

ba bai, skoba2, garrantzitsuena dnok euskal herrikoak garela da.

MUXU HANDI BAT.
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

ya, baño bueno, pikeak eztaude gaizki, hori bai, pike sanoak ( pike sanok batzutan ondo etortzen die parre batzuk botatzeko!! jeje)...bestelakok ez ditugu nahi, ta pike sano hoiek ustet aurki hasiko diela jajajja.
ya azterketak bukau dittuzue ezta? ba bueno oain suerte, a ver dana aprobatzen dezuen, suerte :!:
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Estekiometria

Post by Estekiometria »

Kaixo.. nik ere euskeraz hitz egiten dut, batuaz, txikitatik ikastolan erakutsi didatena. Iruñeakoa naiz, ez dakizue zer enbidia ematen didazuen, euskalkiekin.. hemen egia esan kalean gutxitan entzuten da euskeraz.. baina egon, euskaldun asko daude! segi horrela...
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Nik bixer dekot azkena!!!! YUUUUJUUUUUU!!!!!! :D :D

Ta geo parrandaz parranda.....nahi dabenak apuntau dezala!!!
gainditzearena beste gauze da mari_madalenas, baie "que no se por no intentarlo"... :P :P

AIO.
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
User avatar
skoba2
Posts: 26
Joined: 30 Jan 2004, 13:11
Location: Basauri city

Post by skoba2 »

Bueno bueno ahaztu azterketak... beitu lehiotik eta ikusi eguraldia... utzi liburuak eta danok kalera... ajajjaja animo gutxi falta da azterketak bukatzen... nik ordea lanean jarraitu beharko dut... :cry: :cry: :cry:

Gustora hartuko nituzke berriro ere ikasketa urteak... urtean zehar 2 hilabete ikasten (kasurik onenean) eta urte osoa jairik jai... baina beno orain be ezin naiz kexatu jajaja irakaslea naiz eta... :oops: (23 urte eta irakaslea :? :? ay ene)baina irakasle ona eh jajajaja oraindik ez dut inor bez suspenditu...

Beno ba... sorte on ikastetetan eta asteburuan ondo pasako degu ospakizunetannnnn


Ondo segiiiii
Hagamos una revolución, que nuestro lider sea el sol, y nuestro ejercito sean mariposas....
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

ongi etorri estekiometria! ba neri gehien gustatzen zaiten euskalkia nafarrena da, pillo bat gustatzen zait. Bestalde neri nafar euskaldunak ezagutzea kriston ilusioa itten dit, garai hauetan....
Joe skoba, goiz hasi zea irakasle modun, hoi bai dala bizitza...
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
User avatar
skoba2
Posts: 26
Joined: 30 Jan 2004, 13:11
Location: Basauri city

Post by skoba2 »

Mari madalenas... jeje musika eta informatika irakaslea naz... baina betiko moduan hamaika lan eta sosik ez... :cry:

Enga ia asteburua da ta... laster parrandatxo bat egitek aukera izango degu. Ni gutxienez kriton parranda dekot antolatuta larunbaterako :lol: eta zuek... gehienak gutxienez azterketak bukatu dituzue ezta... Orain emaitzak itxoitera eta listo....


Ondo segiiiiiiiiiiiii
Hagamos una revolución, que nuestro lider sea el sol, y nuestro ejercito sean mariposas....
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Badirudi hamendik gero eta jende gehiago dabilela euskaraz idazten, pozten naz!

Estekiometria, izan zaitez ongi etorria bazter birtual honetara, ea erregistratzen zaren eta hamendik sarri ikusten zaitugun!

Aste hontan ez naz ibili hamendik sartzeko gogoekin, bino nere arazotxoek badirudi atseden hartzen utzi didatela, asi ke bitartean aprobetxatu behar! Hamendik nabil berriz adarra jotzeko prest!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Post Reply