ez dakit nekatuko zaren edo ez baina fijo ez dezula edaten...ni ulertzen naiz....egunen batean kontatuko dizut...zuk baina 8 urte gehiago dauzkat ta badakit nola dijoan gauza...
ene...zure amona ematen det horrela hitz egiten...q horrooooooooooooooooor!
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
jajajaja nire amona dice...
ba bai Iria pena bat da ez gustaztea niri erez..ezta usaindu ere ezin dut zu bezala buf...eta bai ba pena bat da orregatik oso merkea dela ta baina ...
eske donostiko kalimotxoa ez dago batere ona ( kalimotxerakoa orokorean) baina probatuko bazenute nire herriko kalimotxoa errioxako ardoarekin....gauza asko aldatzen da, neskak!
niri berdin zait nungua den ardoa...nire etxean ardo ona erosten dute eta ezin dut ezta usaindu...buf es q ardoa en serio...ezin dut...bakarrik, cocacolakin edo kas naranjakin, edo ...berdin zait zerekin ez dut aguantazten
niri 16 ureterekin ere ez zitzaidan ardoa gustatzen baino esaten duten bezala " de todo se aprende en esta vida"
arabar errioxako kalimotxoak ez dauka zerikusirik hemengoarekin benetan.
esq enau etxeeeeeeeeeeeeen, programazioko klasen nau...bestela bakizu messengerrean eongo nintzela...baño esq hemen ezin da instalau ...ta aspertuta nau pq klase hau da bastante txapa ta 2:30tatik daramat ordenadore baten aurren