aitzi wrote: fiti mas fiestero/alcoholico Rojitas y Raultxo
Post hau ikusita argi geratu da ni baino mozkorragorik badagoela, ez? jeje Garagardoa eta sagardoa, Ron Havana 7 años, mojitoa,... utz ezazue kalimotxoa eta whisky-a!! Portzierto, hamen idazten hasi zareten guztion etzazue ohitura galdu, eh?
MARI_MADALENAS wrote:rojitas!! udaberritik mozkortu gabe????? bueno bueno hoi aldau beharra dau,eeeee!!!!! a ver gasteizeko fiton kontzertuko plana ondo ateratzen dan, gasteizea juten naizen ta kalimotxo pare bat hartzen ditugun kutxin....portzierto;kuriosidaz;gasteizen nun ikasi dezu?
Aber, eztet esan udaberritxik mozkortu ez naizela, beste gauza batzuren artean gezurra litzatekeelako, bizpahiru alditan besterik ez naizela mozkortu baizik (ez naiz oin santu gisa agertu nahi, hori ere gezurra litzatekeelako).
Bestalde, Fitoren kontzertura ordun fijo zatozela? Pues ni saiatuko naiz egun horretarako dirurik aurrezten, eta dirua aurreztu bino lehen sarrerak agortzen ez diren, diska honetako birako azken kontzertua omen da Gasteizkoa eta... Dena den, kontzertura joango ez banintz ere, gero Kutxitik tragotxoren bat har dezakegu, eh? Ah! Gasteizen nun ikasi nuen galdetu diazu, ez? Pues txikitan Abendaño ikastolan ibili nintzan, eta gero Ikasbidea Ikastolara pasa nintzan BBB egitera (beno, BBB egiten hasi eta erreforma tartean harrapatu ninduen eta Batxilergoa egiten bukatu nuen...)
Ah! Kromack, hoixe al da zeure ligatzeko modua?? jajaja
Beno, hor doa itzulpena:
P.D.: Athetic-ekin sartu behar nintzan derbia galdu izanagatik, bino badirudi daukatenarekin nahiko dutela, oin, beraiek diotenez, kamixeta "zikindu"ko dute, kontuz, eh? Horrela hasten da eta errioxarrak fitxatzen bukatzen da, eh? jeje