Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
-
Iria
- fitipaldi .com #1

weeeeeeeeee
nesesito vuestra ayuda....
me podriais traducir una cosilla??
es un trocillo de la cancion, es k se la he pedido a adha pro sa olvidau d este cachito...
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bi badoaz
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, hanka kalera
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bafleetatik...
kriston martxa dabil!
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri askatu
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, viva tú
.Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bi badoaz
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bafleetatik
...kriston martxa dabil!
MUXAS ASIAAAAAAAAAAASSS
edito xq no se escribir.... ag!!
es un trocillo de la cancion, es k se la he pedido a adha pro sa olvidau d este cachito...
kriston martxa dabil!
...kriston martxa dabil!
MUXAS ASIAAAAAAAAAAASSS
Quiero correr encima de un cristal, cortandome los pies... tratando de buscarte....
-
neskatxa
- fitipaldi implicado

Niri berdin gertatzen zait..ez naiz inoiz ausartu hemen zerbait euskaraz idazten,ondo ez dakidalako..janaeh wrote:nik galdu egin nuen institutoan zeren a ereduan joan nintzen, nahiz eta lehen ikastolan ia guztia euskeraz hitzegitea, bainon asko saiatzen ari naiz orain.....seguraski hemen gauzak gaizki jarriko ditut bianon.....barkatu.....
Nire lagunekin batzutan elkarrizketak hasten ditut baina haiek erderaz erantzuten didate (naute?).Neuk 16 urtekin utzi nun batxilergoran, ta orain pilo kostazten zait edozer idazten..ai! zenbat denbora pasa da!!
Baina hurrengo urtean zihur zihur euskaltegira juango naizela..
barkatu faltak izan baditut!!
"La vida es como una caja de condones, nunca sabes cuando se va a romper....." -S.L.J
-
euskal_parrandak
- fitipaldi comprometido

nexkatxa! zuk lasai neskatxa! mundu honetan ez dao inor perfektua! ta pixkanaka ikasten da, nadie nace sabiendo... bueno zure kasuan da errekuperatzea! ta lagun guztiei euskaraz hitz ein! beraiek erdaraz hitz eiten badute ba zu euskaraz! ze hizkuntz bat ez da galtzen ez dakitenak ez dutelako ikasten... galtzen da dakigunak ez degulako erabiltzen! animooo! ta bakizu euskal herrian euskaraz!
"raultxo, kalimotxoa beti nerekin"
Iria wrote:weeeeeeeeee
kriston martxa dabil!
...kriston martxa dabil!
MUXAS ASIAAAAAAAAAAASSS
eiiii, jajajaja, ayudadla gentes, q ya me implora curiosidad q kiere decir la kosa esta, xD
salu2
http://groups.msn.com/webdesuperuoho
NO LLEVARE NINGUNA BANDERA NI PATRIA NI FRONTERA NI LEYES PA VIVIR!
NO LLEVARE NINGUNA BANDERA NI PATRIA NI FRONTERA NI LEYES PA VIVIR!
-
la_fitipaldi
- fitipaldis.com #1

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

sarri kartzelan sartu zuten tipo baten abizena da (sarrionandia) baina alde egin zuen.Iria wrote:weeeeeeeeee
kriston martxa dabil!
...kriston martxa dabil!
MUXAS ASIAAAAAAAAAAASSS
Kontzertu bat jotzera joan ziren behin kartzelara eta sarrionandia eta beste tipo bat bafleetan sartu ziren kartzekatik ihes eginez.
Horregatik dio abestiak sarri....bafleetatik....sarri....kriston martxa dabil
--------------------------------------------------------
sarri es el apellido de uno (sarrionandia) que lo metieron en la carcel pero se escapó. ( ha escrito unos cuantos libros por cierto)
Se escapó (él y otro) colándose en los bafles de un grupo de música que fue a actuar a esa carcer.
sarri.....bi badoaz ( van dos)
Por eso dice sarri.......bafleetatik (desde los bales )
sarri askatu ( liverad a sarri)
sarri.....kriston martxa dabil ( hay una marcha de la ostia).
No he profundizado mucho en la historia pero resumiendo es esta
Last edited by MARI_MADALENAS on 25 Dec 2004, 20:45, edited 1 time in total.
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA

Eguberri on danoi!!
Iritsi da Olentzero!! Neuk ez det opari gehiegi jaso, bino jaso ditudanak ilusio handiz hartu ditut, azken finean kantitatea bino kalitatea da garrantzizkoa (K: Eusko Label).
Bestalde, koadrilan euskaraz gitxi egiten dutenentzako ideia bat dakart: jar zaitezte ados euskaraz daitezuenen artean eta saiatu zuen artean euskaraz berba egiten, eta batenbat erdaraz berbetan hasten denean erantzun iezaiozue euskaraz, horrela, gutxika gutxika koadrilan euskaraz berbetan hasiko zeate eta ez dezute ohitura galduko, hoixe bai da euskararen galbidea, gero eta gutxio erabili ordun eta gutxio erabiltzeko ahalmena izango degu eta. Gure koadrilan metodo hau adostu degu oin dela gutxi eta gutxika badoa emaitzak ematen.
Iria, esa canción la hicieron Kortatu a raiz de que Joseba Sarrionaindia y Pikabea huyeran de la cárcel dentro de los bafles de un grupo de música que estuvo dando un concierto dentro de la propia cárcel. Sarrionaindia (Sarri) sigue refugiado en el exilio, aunque no por eso ha dejado de publicar libros de gran nivel y éxito. Dicho esto, igual entiendes mejor la canción, que paso a traducirte:
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bi badoaz (dos ya se van)
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, hanka kalera (huyendo a la calle)
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bafleetatik... (en los bafles...)
kriston martxa dabil! (hay una marcha tremenda!!!)
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri askatu (libre!!)
la_fitipaldi, ya hubo un pseudo cursillo de euskara en un post de estos foros, lo que pasa es que los profesores no le dedicamos demasiado tiempo y se hundió en los fondos del foro, este es el post en cuestión, si hay gente y tiempo se podría intentar rescatarlo, yo la verdad es que de tiempo ando muy justito, pero podría echar un cable.
Iritsi da Olentzero!! Neuk ez det opari gehiegi jaso, bino jaso ditudanak ilusio handiz hartu ditut, azken finean kantitatea bino kalitatea da garrantzizkoa (K: Eusko Label).
Bestalde, koadrilan euskaraz gitxi egiten dutenentzako ideia bat dakart: jar zaitezte ados euskaraz daitezuenen artean eta saiatu zuen artean euskaraz berba egiten, eta batenbat erdaraz berbetan hasten denean erantzun iezaiozue euskaraz, horrela, gutxika gutxika koadrilan euskaraz berbetan hasiko zeate eta ez dezute ohitura galduko, hoixe bai da euskararen galbidea, gero eta gutxio erabili ordun eta gutxio erabiltzeko ahalmena izango degu eta. Gure koadrilan metodo hau adostu degu oin dela gutxi eta gutxika badoa emaitzak ematen.
Iria, esa canción la hicieron Kortatu a raiz de que Joseba Sarrionaindia y Pikabea huyeran de la cárcel dentro de los bafles de un grupo de música que estuvo dando un concierto dentro de la propia cárcel. Sarrionaindia (Sarri) sigue refugiado en el exilio, aunque no por eso ha dejado de publicar libros de gran nivel y éxito. Dicho esto, igual entiendes mejor la canción, que paso a traducirte:
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bi badoaz (dos ya se van)
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, hanka kalera (huyendo a la calle)
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, bafleetatik... (en los bafles...)
kriston martxa dabil! (hay una marcha tremenda!!!)
Sarri, Sarri, Sarri, Sarri, Sarri askatu (libre!!)
la_fitipaldi, ya hubo un pseudo cursillo de euskara en un post de estos foros, lo que pasa es que los profesores no le dedicamos demasiado tiempo y se hundió en los fondos del foro, este es el post en cuestión, si hay gente y tiempo se podría intentar rescatarlo, yo la verdad es que de tiempo ando muy justito, pero podría echar un cable.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
BeSo_DeL_iNfIeRnO
- fitipaldis.com #1

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1