obrint pas

Post Reply
catalaneta

Re: obrint pas

Post by catalaneta »

dons,mira penso q obrint pas sopn els millors...i no vui anar de mal rollu xo no krek q als seus fans (inkluint.me a mi,ens faci molta gracioa q tradueixis el seu nom,cm a grup) ja q formen part d'una revolta com ella ben diuen,i part dels paisos catalans. Tenen 4cd's 1. La revolta de l'anima (1998) 2. Obrint Pas (1999) 3. Terra (2002) 4. La Flama (2004) tmb tenen algunes maketes... sons els millors i el seu estil, com diria es ska,regagge,rock, una barreja aixo es el que fa que siguin avui dia el millor grup dels paisos catalans. Tots els seus fans esperem veurel's aviat als koncerts...pq com la lien no te nom!!!! OBRINT PAS //*//
inadaptat
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 983
Joined: 21 Mar 2004, 18:20
Location: València

Post by inadaptat »

Code: Select all

m encanta la television catalana....le pega mil weltas canal nou[quote]

Estoy harto d decirlo: CANAL NOU ES 1 PUTA MIERDA!! la catalana se sale x tos los laos...

[/quote]resulta q estaba viendo la tele y pusieron l videoclip de mes lluny....[quote]

existe 1 videoclip de mes lluny???????????? no m jodas!!!!   cuantos clips tiene obrint pas??? x favor k alguien conteste!!!!![/quote]
Sota l'aigua no hi ha peles ni banderes ni nacions... El silenci que m'envolta és la solfa que em fa viure.. viure i ser lliure... lliure...

Esto empieza a ser un laberinto... Donde está la salida??

http://grisfredmetropolita.blogspot.com/
inadaptat
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 983
Joined: 21 Mar 2004, 18:20
Location: València

Post by inadaptat »

no se k cojones he tocao antes, pero weno, asi d colorines tmb mola...xDD

salu2
Sota l'aigua no hi ha peles ni banderes ni nacions... El silenci que m'envolta és la solfa que em fa viure.. viure i ser lliure... lliure...

Esto empieza a ser un laberinto... Donde está la salida??

http://grisfredmetropolita.blogspot.com/
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

===> No hi ha demà <===
cançó numero 11

Camí del front, hivern del 39
Avui t’escric callat potser per darrer cop.
He caigut pres de la nit i l’enyor
Entre camins gelats, de neu i companys morts.
Fa tant de fred que no puc ni pensar,
Se’m trenquen les paraules als papers mullats.
Tot s’ha acabat i tu ja no em veuràs
I espere que recordes el que vam parlar....
Plore de ràbia i l’aprete amb les mans
I dic les paraules que em vas ensenyar...
No hi ha demà
Si no és amb tu.
No hi ha demà
Si no el fem junts.
Camí a la mort, hivern del 39
Avui t’escric callat potser per darrer cop
He caigut pres fugint de l’ultim front
Entre camins gelats, de neu i company morts
Fa tant de fred que no puc recordar
Se’m trenquen les imatges als meus ulls cansats.
Tot s’ha acabat i tu ja no em veuràs
I espere que recordes tot el que vam parlar...
Plore de ràbia i l’aprete amb les mans
I dic les paraules que em vas ensenyar...
No hi ha demà
Si no és amb tu.
No hi ha demà
Si no el fem junts.



[ IMPRESIONANT!!!! ]
duna

viaje marruecos y concierto betagarri + obrint pas + tocho

Post by duna »

Hem organitzat un viatge al marroc del 16 al 26 de julio (chaouen, fez y oasis de merzouga al sahara) on farem a merzouga un concert de obrint pas + betagarri+ tocho. Si voleu apuntar-vos o mes información truqueu al 616178989 ó 619359631
Cesc de Ciuta

Oprimits son gut

Post by Cesc de Ciuta »

VerasLaTiritera wrote:eiiii
wenasss
yo si ke konoco obrint pas, pero mas de oir hablar de ellos ke de otra cosa.
Lo poko ke he escuchado me ha molao.
a ver si me aficiono y los escucho mas :wink:
oye conoceis un grupo ke se llama oprimits? son de las islas (baleares) y tambien molan, os lo recomiendo tambien :wink:
"Oprimits" tienen canciones bastante buenas y cavalcan entre el reagge y rock más guitarrero. Cantan en un mallorquín profundo (yo soy de menorca y a veces me cuesta entenderlos..), hay que escuchar atentamente lo que dicen, porque cantan sin complejos y al grano. Escúchese "La Revolució" "la unió" "poble respectat".

De Obrint Pas, Terra es genial y La flama no pinta mal
"Més Lluny" y "Des de la nit" son bruutales.

Saludos desde "les Illes"
Cheddar

Obrint Pas

Post by Cheddar »

las mejores son:
El foc i la paraula
Som
i la mitica No tingues Por

pero jo tengo el disco de la flama i no me disgusta ninguna, todas estan muy bien menos la de mil nou.cents trenta-nou

junto a Ska-p i mare son los mejores....

K vuelva el informal

Cheddar
*SelTaraB*
fitipaldi comprometido
fitipaldi comprometido
Posts: 226
Joined: 11 Dec 2004, 23:05
Location: valencia

Post by *SelTaraB* »

oyyyy me encanta la de NO TINGUES POR,no estas sol no tingues por,sempre anirem oooobrint pas.
y weno tambien me enkanta la de NO HEM OBLIDAT, sobretodo el principio,com el vent tu vas marxar...

pero bueno,la cosa es que obrint como musica me gusta un monton,en los conciertos me lo paso superbien,pero como ideologia....no lo tengo claro. Y musica asi en valenciano tambien esta muy guay LA GOSSA SORDA,con una cancion mu wapa,senyor pirotecnic o carnestoltes.Eso si,los de OBRINT son to majos y los de la GOSSA...dejan mucho ke desear. ADW besuguets*
*Esa peña navanera!!!!*
*Sommia Chula,t estimare sempre*
Guest

Post by Guest »

oooo obrint paas!!! me encantaa :D aunk mi cancion favorita no se suele nombrar nunca.. jajaj la de "continuant avançant" pa mi k es la mas cañera que tienen i no se.. a mi me gusta muxo i la mitica de no tinguees poor, o el foc i la paraulaaa :D el disco de la flama es wenisimo yo creo..
lauretta
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1455
Joined: 23 Feb 2005, 13:45
Location: rambla pa'qui, rambla pa'llá, esa la rumba de Barcelona!

Post by lauretta »

uiiiiiiiis! que no habia visto yo esto! con lo que me gusta a mi obrint pas! :D
si es que ya lo dicen por ahi, ritmos geniales, letras reivinicativas y no se.. ami me parecen muy buenos y siempre que he ido a un concierto de ellos me lo he pasado genial! si es que mareeee como me gustan! 8) :wink:
y bueno, si me tengo que quedar con un disco? pues seguramente el TERRA, aunque LA FLAMA también me gusta mucho..para mi el más flojillo es el primero pero también me gusta mucho :D

sempre anirem..obrint pas!
“Sí, encara que ens diguin somiadors, seguim caminant cap a la utopia. Seguim avançant cap a Itaca” (Fermín Muguruza)

¿Y si en vez de planear tanto voláramos un poco más alto?

º¿Dónde hostias está mi estrella?º
Angela_transfer
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 6464
Joined: 22 Nov 2003, 18:36
Location: VAlencia!!oh valencia yo t kiero....:D

Post by Angela_transfer »

A mi me biustan mucho!!!jo, son super bellos!!En serio, to buenrolleros ellos!
Y aunque no me acuerdo del ultimo concierto al que fui de ellos.. :? :? tengo lagunas, y antes de estar en fase muerte(orujo de yerbas..¬¬)me lo pase super wachi!!!
Jo, a mi pamien me encanta la de "continuant avançant" y la de "La flama" es...me encanta!pero porq me recuerda a mis amigos, que es nuestra cancion! :roll:
Jo y la de "no tingues por" esa es precius que te caguis!
Image
No hi ha demà si no es amb tu
MaRuJoNa #6 8)
La E es el camino!8)
Botas&Kadenas

Post by Botas&Kadenas »

Obrint pas; estilo: pulga-rock xDDD

lo siento, pero es que a parte que no me gusta el estilo los tengo muy aburridos ya, aquí siempre tocan...
thrall

Post by thrall »

Botas&Kadenas wrote:Obrint pas; estilo: pulga-rock xDDD

lo siento, pero es que a parte que no me gusta el estilo los tengo muy aburridos ya, aquí siempre tocan...
no si en mi pueblo tmb tocan casi todos los años pero aun asi sigo yendo a verloos :D
KIZZY
fitipaldi reconocido
fitipaldi reconocido
Posts: 170
Joined: 22 May 2005, 22:00
Location: * * La Casa de Iñaki * * . . . pero la de Barcelona

Post by KIZZY »

Thrall!! Tu estás en el foro de Extremo :!:

Obrint Pas son muy buenos... HE ESTAT UN TEMPS SENSE PENSAR SOMRIURES QUE NO TORNARAN HE ESTAT UN TEMPS SENSE PARLAAAAAAR
† MARINA INI3STA †. . .mis sueños pasean por cualquier acera. . .Image
Guest

Post by Guest »

KIZZY wrote:Thrall!! Tu estás en el foro de Extremo :!:

Obrint Pas son muy buenos... HE ESTAT UN TEMPS SENSE PENSAR SOMRIURES QUE NO TORNARAN HE ESTAT UN TEMPS SENSE PARLAAAAAAR
jaja andaaa!! y tuu :roll: jaja na k taba buscando la letra de una cancion y me he topao con este subforo del foro de fitipaldis jajaja :D
Post Reply