MaReTeSsSsSs!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

hi ha un lleuger problema ke es ke el dia 7 (el dia del koncert) kau dijous!!! joder!! jo no krek ke puga anar x aixo.... n fi ki vaxa ja me kontareu eh!?
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

yehh MaRk,q l concert cau dissabte,ja ho vaig mirar jo quan mel van dir,ho he mirat n diferents llocs i cau n dissabte,asi q si podras anar,jo si conveç als meus pares tmb hi anire amb una amiga,pro crec q no,aci q donar-me envidia hi dienme lo be q a stat..jou esq mai hi he vist un concert dels meus grups i akesta es la meua oportunitat jouuu


nS VeMoS...
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

joder!!! tik moool rallat hui en klass heu he mirat i e vist dijous 7 xo klar estava en klase i bno tot kansat i fet pols i eu e mirat sense adonarme en gener, de tots maneres eu akve de vore i tens rao!!! EL DISABTE 7 DE FEBRER LA FUGA EN REPVBLIKA!!!!! xdoooon
Angela_transfer
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 6464
Joined: 22 Nov 2003, 18:36
Location: VAlencia!!oh valencia yo t kiero....:D

Post by Angela_transfer »

eeeh ke no dekaiga el post en valenciá!!!!!!!!!!!!!!!!!on esteu¿??sabeu d kina kancio m stic acordant ara???
Mon pare no te nas, mon pare no te nas
ma mare es xataaa. ma mare es xataaaa
i un germanet ke tink, i un germanet ke tink
el nas li faltaaaa el nas li faltaaa

no os la sabeis??no la kantabais en el kole??jaja y la d el elefante.

mireu alla dalt en el sostre ke hi ha es un gros animal ke en bicikleta va...
jajajajja
Image
No hi ha demà si no es amb tu
MaRuJoNa #6 8)
La E es el camino!8)
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

jajjajajjajajjajja,yehh angela clar q la cantava al colegi..i aixo q no decaiga l post dl valencia(o catala),q l post d euskera sta molt viu i akest s'apaga..on esteu¿?ajudaaaaa
jo cantava la primera canço,la segona no l'havia escoltat n ma vida jo cantava molteess.si men recorde las posse aci..jajaja per a vells temps..vinga animeuse a scriure!!!



ns VemoS!
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

pfff ke no dekaiga!!!! aneu al final al kncert de la fuga??? val 12€ ah x cert tierra santa el 13 ke no dekaiga!!!!
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

aiba, a ver si al final vamos a akabar kon pikes de a ver en q post se escribe mas.... jajajaajj, es broma, pero por ahora va ganando el EUSKERA jajajaaj!
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
User avatar
MaRk
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 29 Dec 2003, 01:33

Post by MaRk »

eeei ke no es aixo!!
ei no se ralleu aixina nviant post ke siguin no valguen pa res sols pa superarlos eh!!? ke no mentere jo... ad+ el nostre x lo menos gunya en antiguëtat!!! ajajaj
camiseta a rayas

Post by camiseta a rayas »

seguramente gana el de euskera porque hay un monopolio de mensajes de basaurikoa y de marimadalenas, pero eso pasa en todo el foro
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

monopolio de mensajes de mari_madalenas y basaurikoa? no tienes mas q mirar el numero de mensajes q tengo yo y veras q no soy la q mas lleva asi q ya ves... ( q edukada soy por dios)
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

jajajajajajajajajja..yeee jo no vaig al concert buaaaaaaaaaaa,aixi q MaRk donam nvidia..i akest post guanya n antiguitat aixi q no val....ajuda!! no q dekaigaaa!!!
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
Angela_transfer
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 6464
Joined: 22 Nov 2003, 18:36
Location: VAlencia!!oh valencia yo t kiero....:D

Post by Angela_transfer »

hui no hi ha escola!!!ke be..pero al meu col.legi no fan pont!!!!perke??kina merda...ara mateix stava jo escoltant Los De Marras i deu meu que enamorada que estic d' ells...jaja es que estic molt aborrida y no se que contar aixi que em posse a parlar d'ells y au...ja pare de fer el merda...i no vos calleu que sino açi no hi ha res de ke parlar che!

BesEts a ToTsSsSSSS!!!! :)
Image
No hi ha demà si no es amb tu
MaRuJoNa #6 8)
La E es el camino!8)
Garra
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 845
Joined: 10 Sep 2003, 18:38
Location: La Serranía

Post by Garra »

Jo no faig pont, pero no tenim clase el divendres pq ja les hem acabat, ara a estudiar pels examens, fins mitjans de febrer sense clase.

Per cert, què es celebra hui? què Sant Vicent és ixe?
ireth
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4460
Joined: 08 Dec 2003, 22:21
Location: allá donde me encuentres...

Post by ireth »

jajajaja,si rollos d sants,aixo era l q deia jo ahir quan em preguntaven xk no tenim festa i dic jo rollos d sants..jejeje...angelaaa ja savem d sobra q stas enamora d toos dios...i sobre tots de los d marras d transfer i per damunt d tot d juan!!
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
NaiSSuM
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 468
Joined: 22 Jan 2004, 19:14
Location: Quierooo mi Cuba libre...!! vivir en Valencia! I Love Aviles!

Post by NaiSSuM »

yeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! que yo tmb soy de valenciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!YUUUUUUUMMMMM!!!!!!pero no ablo en valenciano xq no me apetece!! x ciertoooo! yo soy de la capi! :D
Lo importante en sta vida es acer lo q corazon y el alma t pidan.No ay respuesta a toas mis preguntas,n ay solucion a tos mis problemas.Az lo q keras cuando keras..N t exes pa atras..Ayer xmi,oy es xti,xo el futuro jugara a favor de los dos..
Post Reply