Suerte ayla
Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

asco no, asKo.Anonymous wrote:arratsalde on! (si digo algo mal alguna vez m corregís, plis? )
eskerrik asco Mari![]()
Zer esan nahi du honek?JoZe wrote:Ahm ... zorionak, baina nik idatzi duzuna ulertu dut, baina ez dut uste idatzi dudana uler dezakezunik xDD
ongi izan, ikusi arte!
acuerdate q en euskera no se utilizan la "C"-s ni las "q"s
felicidades, pero yo he entendido lo que escribes, pero tu no creo q puedas entender lo q yo escribo ( lo q ha escrito JoZe)
animo ayla.muxu bat ( un beso)
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

Oso ondo Ayla, animo ta jarraitu euskara ikasten!!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

oye, no sé si estoy metiendo la pata, pero... este foro no discrimina un poco?
bueno que sepais que yo no voy a poner ningun post en una lengua que no entienda más de la mitad, o al menos poned en el tema (solo pa los ke hablen euskera)... ke entonces el título sí ke cantaría a discriminación
no me voy a morir por no entenderos, pero me parece un poco falta de respeto
bueno que sepais que yo no voy a poner ningun post en una lengua que no entienda más de la mitad, o al menos poned en el tema (solo pa los ke hablen euskera)... ke entonces el título sí ke cantaría a discriminación
-
aitormena
- fitipaldi .com #1

- Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)
Nik be eingo dot, hamen Getxon. Ea ateratzen dodan (esan didate ez dela oso zaila) ta titulua euikitzeaz aparte kreditoak ematen dizkidate... (ondíño ez dekot ezer ta 21 lortu beharko ditut datorren urterartejanaeh wrote:gaur joan naiz "escuela oficial de idiomas" jejeje(nola da euskeras...hizkuntzako ikastola ofiziala)-ra eta apuntatu naiz ekainean egiteko euskerazko azterketa oinarrizko zikloa eukitzeko........
zerbait ikasi egin beharko dut, batez ere ahozko frogarako.........

Yo sigo pensaba iwal, pero la cosa es ke sto es ... solo 1 post, es decir, no es un foro, solo 1 tema en el cual hablar pero hablar en euskera, asi ke no es discriminatorio, basicamente xke tb se suele traducirParanoika wrote:oye, no sé si estoy metiendo la pata, pero... este foro no discrimina un poco?

Este año cambio la firma... ke no xD
-
corrujas.
-
Strade
- fitipaldi comprometido

ozú.. yo vi a tené qe empesá a ablá andalú pa lo'andaluze.. ezto e dicriminatorio en zu totaliá...
illo ompare, ablá como tor er mundo, qe zi no no ze entiende na, va?¿
enga zurmano!!
illo ompare, ablá como tor er mundo, qe zi no no ze entiende na, va?¿
enga zurmano!!
'no hay secreto qe pueda guardarse,
aunque los labios permanezcan cerrados,
la verdad brotará bajo los párpados
y parlotearán los ojos'
http://scuco87.blogspot.com
aunque los labios permanezcan cerrados,
la verdad brotará bajo los párpados
y parlotearán los ojos'
http://scuco87.blogspot.com
Hizkuntza Eskolako oinarrizko zikloko azterketagatik etzaitezte kezkatu, oso erraza da ta! Neuk gogoratzen det OHOko 8.mailan atara nuela, eta orduan euskaraz asko ez jakin arren oso erraza izan zan, asi ke problemarik ez dezue izango, ziur. Goi Zikloko azterketa beste gauza bat da, EGAren maila berdina dauka eta nahiko zailago iruditu zitzaidan, bino ala ere etzan zailegia izan.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Draco Dormiens Nunquam Titillandus