Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
ba nik ez dakat asmo asko, hemen donostin geratuko naiz, hondartzara eguraldia uzten digunean, ea Sanatanderrera egun bat pasatzea ahl dugun, edo herri batera edo hola, baita pentsatuta dakat Naiarari bisitatzea baina ez dakit hori bakarrik planteatuta daukat ..gero egin...jajaja, eta ez dakita, Aste Nagusian egon, Gatibu jotzen dula, ta hori...ta zuek zer?
-
janaeh
- fitipaldis.com #1

- Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)
jejejej
ba nik jungo naiz hiru egun Asturiesara ta gero ba Mari Jaiak izan arte hemen geratuko naiz.......
beno aurten diru pixkat izanez gero gasteizera jungo naiz festetara....esan didate oso ondo daudela ez????
Dakizute zein kontzertu daude hiru hirietako jaietan?
Gasteizen?
Donostin---Gatibu, Bunbury, Def con dos..........(Zein gehiago?)
Bilbon----Fangoria, A.orozco (XD)........
ba nik jungo naiz hiru egun Asturiesara ta gero ba Mari Jaiak izan arte hemen geratuko naiz.......
beno aurten diru pixkat izanez gero gasteizera jungo naiz festetara....esan didate oso ondo daudela ez????
Dakizute zein kontzertu daude hiru hirietako jaietan?
Gasteizen?
Donostin---Gatibu, Bunbury, Def con dos..........(Zein gehiago?)
Bilbon----Fangoria, A.orozco (XD)........

-
maripertxenta
qbaaaaaa hobeto hotza eeeee, nik es q beroa ez dut aguantatzen, mareatzen naiz ta agobiatzn naiz asko, ezindut beroarekin buffff...estitxu wrote:uffff ke va!!! nahiago dut beroa hotza baino. horrela gainera pixkat morenagoa jarri naiteke, ze solaruim 8 sesio eta gero oraindik ez nago morena. ke le vamos a hacer es la falta de pigmentación!!!!jajajajaGoraMarea wrote:ba berdin du..hobe 8 gradu 45 baino!!! jajaja
jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaestitxu wrote:GoraMarea wrote:qbaaaaaa hobeto hotza eeeee, nik es q beroa ez dut aguantatzen, mareatzen naiz ta agobiatzn naiz asko, ezindut beroarekin buffff...estitxu wrote: uffff ke va!!! nahiago dut beroa hotza baino. horrela gainera pixkat morenagoa jarri naiteke, ze solaruim 8 sesio eta gero oraindik ez nago morena. ke le vamos a hacer es la falta de pigmentación!!!!jajajaja
ya ta ezin dozu palestinorik eraman ezta????jajajajaa. ba ni uda nahiagpo dut, jaiak, mutilak hondatzan kamiseta gabe, surfistak,...... joe!!!