Galegos da Galiza aki!!!
claro ka ndo d carallada non sabes k festa teño aki montada diante do ordenador, aki sentada, con música d fondo, facendo un test d conducir bfffff ken lle dera a todo o mudno ter estas festas jajajajajajaajjaa a ver ken o monta mellor... jajajaajajaj
Ei litos agregame anda... xa k andamos os dous aki d marxinados.....
Ei litos agregame anda... xa k andamos os dous aki d marxinados.....
-
_AZAHARA_
- fitipaldi .com #1

nestor, votaremoste de menos...aunq bueno,pensandlo ben....
aver si algun dia tes un poukiño de saldo y dices: na, pos oy vou mandarye un sms a Azahara q iwal ten ganas d sber q tal tou y eso jaja.
Modro tio yo no voy a ninguna quedada porque toy apartada del mundo jaja.
Sil no sabia yo que te gustara tanto el gallego( o tal ves los gallegos....
jaja)
bueno xente deixovos que ando por aqui un pouko destrangis, teño a familia na casa y de festas! asique nada, cuidadevos muito todos! y faguedevos buenos ee!
aver si algun dia tes un poukiño de saldo y dices: na, pos oy vou mandarye un sms a Azahara q iwal ten ganas d sber q tal tou y eso jaja.
Modro tio yo no voy a ninguna quedada porque toy apartada del mundo jaja.
Sil no sabia yo que te gustara tanto el gallego( o tal ves los gallegos....
bueno xente deixovos que ando por aqui un pouko destrangis, teño a familia na casa y de festas! asique nada, cuidadevos muito todos! y faguedevos buenos ee!
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
-
maggie_simpson
- fitipaldi implicado

_Ire_ wrote:Como pa non gustarte pasarte por aquí jejejejejejeeje é que onde estean galegos hai calidade... jajajajaja
Maggie se o final fixéramos quedada ti virías non?? e por certo como t chamas??? jajaja e que pasouseme a duda esa pola cabeza agora... jaajajja
Ire, chámome Rocío, evidentemente Maggiesimpson non é o meu nome de verdade..(o mesmo o podo cambiar como facía Phoebe en Friends, pero non é plan, XDDD). A quedada se podo sí que me apunto.
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
Pois si que está esto moi apagado si, a ver se o imos animando pouco a pouco jejejeje
Eu contar pois mmmmm non sei... a miña vida moi aburrida non hai na que contar jajaja
Só dicir unha cousa, que teño envidia de Nestor que el ten guitarra e eu non
juuuuuuu eu kero volver a ter guitarra k merdiña... e ainda encima unha acústica... aisss pero bue un día destos xa m vou ir comprar unha que xa teño ganas de tocala ( bue máis ben de intentar tocar jajajaja)
Ala un bico moi grande para todos
Eu contar pois mmmmm non sei... a miña vida moi aburrida non hai na que contar jajaja
Só dicir unha cousa, que teño envidia de Nestor que el ten guitarra e eu non
Ala un bico moi grande para todos
-
maggie_simpson
- fitipaldi implicado

Ufff, Ire, eu cando era pequena fun un ano a clases de guitarra, pero se me daba fatal, qué negadiña saín para a música...Logo presteina non lembro a quén e nunca volveu, quedareime coa duda de qué coñecido meu conseguiu guitarra gratis pola cara...
(se é que sempre me pasa o mesmo, vou empezar a facer fichas de entrega para cando presto cousas, como nas bibliotecas...)
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
Eu tamén son negadisima para a música jajaajaja nunca fun a clases pero bue, é divertido tocar a guitarra aínda k non ose nad, relaxa moitísimo jeje
E mmmmm xa aproveitando... sabes d tendas d música x coruña para comprala?? eu so sei esta k ta cerca d centro comercial k ten asi unhas escaleiras para abaixo creo k se chama musical non sei k jejeje pero non coñezo máis...
E mmmmm xa aproveitando... sabes d tendas d música x coruña para comprala?? eu so sei esta k ta cerca d centro comercial k ten asi unhas escaleiras para abaixo creo k se chama musical non sei k jejeje pero non coñezo máis...
- Marabao-Gz
- fitipaldi avezado

Ola a todos!!non vos podo ler moito,así que hoxe que leo todo contesto a todo.O disco de extrechinato é de Extrechinato,eu clasificariao coma un grupo á marxe de Platero e Extremo._Ire_ hai unha tenda de música(pa mercar instrumentos e tal)preto da plaza de vigo da coruña,sintoo pero non che sei dicir a rua,e supoño que ainda seguirá,porque fai tempo que non paso por alí.A ver se vos poñedes dacordo no da quedada,é que como a todo o mundo lle da igual onde e como pois ninguén se decide(P.D. a min dame igual,avisade que vou).cando é o concerto de siniestro??
"Ten cuidao con la luna"-dicen las estrellas-más guapa que ninguna,me quedo con ella otra vez
Coño Marabao!!!! canto tempo! a ver se t pasa algo máis por aquí de vez en cando en vez de estar tanto en Miño jejejeje. Pois ao final xa comprei a guitarra unha normaliña d todo na tenda esta d musical 47 creo k é ou algo asi agora a ando probando jejejeje.
Pois mmmm o d sinietro creo k era o día 5 ou 6 non estou segura...
A min dame = para quedar ( outra máis que di o mesmo...) vós que preferides quedar pola semana ou o fin de semana?? que vos parece se quedamos un destos días?? para a semana ou algo, eu para a semana estou ocupada ata o día 26 ( que son as festas do Burgo e non podo faltar jajaja) tamén se podía pasar alguén por alí. Bue pois eso que vos parece quedar para a semana seguinte?? (digo a semana seguinte x decir algunha para ir concretando algo máis)
Pois mmmm o d sinietro creo k era o día 5 ou 6 non estou segura...
A min dame = para quedar ( outra máis que di o mesmo...) vós que preferides quedar pola semana ou o fin de semana?? que vos parece se quedamos un destos días?? para a semana ou algo, eu para a semana estou ocupada ata o día 26 ( que son as festas do Burgo e non podo faltar jajaja) tamén se podía pasar alguén por alí. Bue pois eso que vos parece quedar para a semana seguinte?? (digo a semana seguinte x decir algunha para ir concretando algo máis)
-
maggie_simpson
- fitipaldi implicado

-
maggie_simpson
- fitipaldi implicado

- Marabao-Gz
- fitipaldi avezado

Saúdos de novo!!esta vez dende A Coruña
Aí vos vai o dos concertos na praiá, así é un pouco rollo,pero non me apetece separar as historias.
Vuelve el Noroeste Pop Rock. Durante años, se llamó Coruña Pop Rock por motivos legales: un hombre que en su día trabajó para el festival había registrado el nombre, y el Ayuntamiento se negó a pagar por utilizarlo. Pasado el tiempo, el gobierno local ha recuperado la denominación original. El promotor de la serie de conciertos es Gandi, autor del himno del Dépor y miembro de La Banda del Camión.
Serán tres días seguidos de conciertos en la playa. En la primera jornada, la del 4 de agosto, actuarán, por este orden, La Excepción (trío madrileño de hip-hop), la Fundación Tony Manero (el combo barcelonés de música disco) y O'Funk'illo (funk-rock a la andaluza).
Como en 1986
Josele Santiago, ex líder de Los Enemigos, abrirá la segunda jornada. Después se subirá al escenario el dúo madrileño de rock Pereza. Por último, tocarán los vigueses Siniestro Total, que cerraron el primer Noroeste Pop Rock de la historia, celebrado en el Pabellón de los Deportes en 1986. Al año siguiente, en el mismo escenario, pusieron el punto final al festival coruñés los madrileños Radio Futura, algunos de cuyos temas sonarán precisamente el tercer día del Noroeste 2005.
Para esa jornada final, el Ayuntamiento había anunciado la contratación de un gran artista o grupo internacional. Se tocó a Oasis y se negoció con Texas. Finalmente, el 6 de agosto actuarán los portugueses The Gift, una banda que fusiona el pop con la electrónica que el viernes actuó en el Cultura Quente de Caldas de Reis, y los norteamericanos Boss Martians, que el año pasado atronaron con su power-pop la sala Capitol de Santiago.
El gancho del último día será nacional: los hermanos Auserón, Santiago y Luis, tocarán versiones traducidas al castellano de clásicos como I heard it through the grapevine , de Marvin Gaye, Summertime blues , de Eddie Cochran o Heartbreak hotel , de Elvis Presley. Si mantienen el esquema de los conciertos que han realizado hasta ahora, en los bises se escucharán clásicos de Radio Futura como Annabel Lee , Escuela de calor o El canto del gallo .
Fonte:"La voz de Galicia.es"
Aí vos vai o dos concertos na praiá, así é un pouco rollo,pero non me apetece separar as historias.
Vuelve el Noroeste Pop Rock. Durante años, se llamó Coruña Pop Rock por motivos legales: un hombre que en su día trabajó para el festival había registrado el nombre, y el Ayuntamiento se negó a pagar por utilizarlo. Pasado el tiempo, el gobierno local ha recuperado la denominación original. El promotor de la serie de conciertos es Gandi, autor del himno del Dépor y miembro de La Banda del Camión.
Serán tres días seguidos de conciertos en la playa. En la primera jornada, la del 4 de agosto, actuarán, por este orden, La Excepción (trío madrileño de hip-hop), la Fundación Tony Manero (el combo barcelonés de música disco) y O'Funk'illo (funk-rock a la andaluza).
Como en 1986
Josele Santiago, ex líder de Los Enemigos, abrirá la segunda jornada. Después se subirá al escenario el dúo madrileño de rock Pereza. Por último, tocarán los vigueses Siniestro Total, que cerraron el primer Noroeste Pop Rock de la historia, celebrado en el Pabellón de los Deportes en 1986. Al año siguiente, en el mismo escenario, pusieron el punto final al festival coruñés los madrileños Radio Futura, algunos de cuyos temas sonarán precisamente el tercer día del Noroeste 2005.
Para esa jornada final, el Ayuntamiento había anunciado la contratación de un gran artista o grupo internacional. Se tocó a Oasis y se negoció con Texas. Finalmente, el 6 de agosto actuarán los portugueses The Gift, una banda que fusiona el pop con la electrónica que el viernes actuó en el Cultura Quente de Caldas de Reis, y los norteamericanos Boss Martians, que el año pasado atronaron con su power-pop la sala Capitol de Santiago.
El gancho del último día será nacional: los hermanos Auserón, Santiago y Luis, tocarán versiones traducidas al castellano de clásicos como I heard it through the grapevine , de Marvin Gaye, Summertime blues , de Eddie Cochran o Heartbreak hotel , de Elvis Presley. Si mantienen el esquema de los conciertos que han realizado hasta ahora, en los bises se escucharán clásicos de Radio Futura como Annabel Lee , Escuela de calor o El canto del gallo .
Fonte:"La voz de Galicia.es"
"Ten cuidao con la luna"-dicen las estrellas-más guapa que ninguna,me quedo con ella otra vez