Galegos da Galiza aki!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

Boass outra vez, aquí ven a pesada co tema de sempre jajajajaja cando podemos quedar todos??? eu cn tal de que non sexa entre o 10 e o 17 pois estou libre o resto do verán , vós que días podedes quedar, onde queredes quedar???

Marabao graciñas pola información :) e a ver se hoxe t pasas polas festas... :wink:
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

boas, kanto tempo jeje, se os botaba de menos, pois por min kedade kando os pete jeje, so decidede o sitio, e mentres k non este fora d galiza podre ir
botasebos de menos

bikos

xao :wink: :arrow:
Si ErEs PiEdRa, Da IgUaL, Yo SeRe PeDrEgOsO CamInO
Marabao-Gz
fitipaldi avezado
fitipaldi avezado

Post by Marabao-Gz »

Como é evidente hoxe non me puiden pasar polas festas.É o que hai.Non se pode ser un anano.En fin.
Pero en compensación voulle dar algo de apoio a _Ire_ no da quedada.Podería ser na semana do 1 ó 8 de Agosto,que vos parece??e lugar onde quedar por min sería ou Coruña ou Ferrol,que son os sitios que máis preto nos quedan a todos,non?
Bueno,eu xa fixen o que puiden,agora tócavos a vós.
Deica a todos!!
"Ten cuidao con la luna"-dicen las estrellas-más guapa que ninguna,me quedo con ella otra vez
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

Marabao a verdade é que non te perdiches nada nas festas porque co tempo que fixo....... así que onte na festa pouco estiven pero metinme nun soportais ata as tantas jejeje
E bue falando da quedada paréceme ben esa semana, está ben a cousa de que sexa ou en Coruña ou en Ferrol porque así mais ou menos nos queda ben a todos que de Coruña a Ferrol chégase nun momento como quen di.
A min dame = de quedar pola semana que o fin de semana, se hai alguén que traballe e lle veña mellor un día que outro pois que avise.
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

Boas outra vez. Andiven pensando en que podiamos quedar o día do concerto de siniestro total ( era o 6 non?? ) e estar todo o día por aí e logo xa ir xuntos para o concerto. Que vos parece??
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

Pois pode ser que o final a quedada si que quede o día do concerto de siniestro total que é o día 5 (polo menos eso pon por internet), pensamos en quedar xa pola tarde e estar por Coruña e logo ir para o concerto, que vos parece??
Litos agrégame anda que teño k falar contigo desto, bue xa che dirá nestor que m agregues pero por se acaso non falas antes cn el pois eso agrégame.

A alguén venlle mal este día e prefire outro día??
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Location: mi mitika silla en la k m pongo pa estar delant d mi mitiko ordenador :)

Post by Litos »

pense k xa t tiña agregada, jeje, pois mira, esk nestor dixome k tiñamos k falar disto, asi k.... tedes k decirm o sitio :)

Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com

Post by Litos »

esk escribin mal a direccion ^^', pero por miña parte solo tedes k decir hora e lugar e xa esta, home, por parte de nestor xa che dixen k el dixome k o falasemos ti e mais eu pero amos, k malo sera k non poda asi k na, pois kando t vexa konectada falamos... :xao :wink: :arrow:
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

Bue pois entón queda así a cousa de ir pola tarde por Coruña e logo para o concerto, xa miraremos a hora xusta e o lugar xusto de quedar e todo eso.
E mmmm Maggie, Galego1988 vos ides vir??? que tas vos parece ese día??
maggie_simpson
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado

Post by maggie_simpson »

Ire, pois en principio creo que podo ir, pero non estou segura porque teño unha boda na aldea o día seguinte e non teño moi claro se imos no mesmo día ou os meus pais pensan ir o día antes para ir mellor de tempo, cando sepa algo seguro xa o aviso por aquí.
sé que no puedo dormir, porque siempre estoy soñando, en invierno con el sol, con las nubes en verano!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

oks, pois a ver se hai sorte e o final podes vir :wink:
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _AZAHARA_ »

boas, e que fai muito tempo que non escribo por aqui. Xa vos queda muy pouco pra o concerto ee....que dia mais largo...nun se acaba,y aburrome máis...bueno que o pasedes ben!
un biquiño!
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
_Ire_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _Ire_ »

Azahara xa podías intentar vir a kedada juss :( ti ainda que sexa pregunta en casa x se acaso ao final t deixan.
_AZAHARA_
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by _AZAHARA_ »

Si coñeceras a os meus pais...jaja....que va,nun me deixan,eu iva encantada e asi librabame un pouko de esta rutina pero nada...ademais van comprarme unha guitarra supoño esta semana, e tamen levo saindo duas semanas casi todos os dias.vosoutros disfrutai y todo iso...e acordadevos de min ee jaja
Pero el korazón nadie me lo ha arreglado!
Litos
fitipaldi .com
fitipaldi .com

Post by Litos »

tranki, o pasaremos ben no teu nome, e k desfrutes esa guitarra.

Post Reply