Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

Martitx, ba dau GATIBUREN webgunea: www.gatibu.net

Aitormena nere abestixe da, txikitatik dut gustoko, ta kitarrien ikasi neban lehengo abestixe izan zan... que recuerdos.... :wink:

Ta Euskal Herriko lekurik politena..., beno ez dot esango politena, baizik eta politenetarikoa, Getxo da. (barriendo pa casa vamos) :wink:

Bizkaitarra izan da ere, esan biher dot, Donostia be nahiko polite da... :P
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

ni aste bukaera hontan barakaldon eon naiz ta bildurtuta nator, ze herri da hori???? ze jende mota bizi da???? joder! munduko jendillaje okerrena ateatzen da han larunbat gauen ala????? benetan flipau in detela... 8O
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

BARAKALDON? jajaja, bizkaiako lekurik txarrenetarikoa aukeratu zenun jaixe eiteko neska!

Ba bai, ikusi zenun seguraski, txuntero, bakaladero ta holako asko ezta?
Barakaldo ba dau jende "normala", baie gauean juten dire....
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
martitx88
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 901
Joined: 24 Feb 2004, 13:33
Location: Gurutzeta, Barakaldo, Bizkaia, Euskal Herria

Post by martitx88 »

Trankil mari_madelas ez nau harritzen beldurtuta geratzea larunbat joan eta gero. Chunteroz beterik dago eta iskanbilak sortzen dira maizetan, baina leku batzuk oso ondo daude. Adibidez nik gustoko dut Lancelot taberna, noizbehika marea ipintzen dute eta halako gauzak gainera eta edateko leku aproposena da, niri behintzat gustatzen zait. Suposazten dut "zona"ra joan zarela eta horra denetariko jendea joaten da, baina beste lekuetan ez dago giro hori.
martitx88
fitipaldi .com
fitipaldi .com
Posts: 901
Joined: 24 Feb 2004, 13:33
Location: Gurutzeta, Barakaldo, Bizkaia, Euskal Herria

Post by martitx88 »

Ups!Barkatu mari_madalenas, beste mezuak ez dakit zer egin dudan teklatuarekin baina txarto idatzi dut zure izena,jeje.[/u]
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

lasai, ba nik ustet "zona" hortara eraman nindutela, keops, baratzalde, 8 ..ustet taberna hoietan ibili giñela, aurrekon baten ere eonda neon ta riojanitan eon giñen pontxe bat eaten baño oaingo hontan ez...hala ere a ze jendillajea, eneeeeee
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
superuoho
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 3873
Joined: 07 Dec 2003, 22:17
Contact:

Post by superuoho »

Aitzi(BER) wrote:SUPERUOHO, Rojitas-ek nahiko denbore darama hemendik pasatu gabe, ta azken egunean gertatutakoaz hitz ein dau, besterik ez. Madrileko sarraskiaz ta domekan egondako hausteskude ta euren emaitzetaz.

------------------------------------------------------------------------------

SUPERUOHO, Rojitas lleva bastante tiempo sin pasar por aqui, y ha hablado de lo que ha pasado estos ultimos dias, nada mas. La masacre de Madrid y las elecciones del domingo y sus resultados.
A ASIAS!!! :P

JUER COMO ME MOLA EL EUSKERA!!!TENGO Q APRENDER!!!
http://groups.msn.com/webdesuperuoho
NO LLEVARE NINGUNA BANDERA NI PATRIA NI FRONTERA NI LEYES PA VIVIR!
xaloki
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 24 Feb 2004, 00:01
Location: areta ez da laudio

Post by xaloki »

ene! a ze pila mensaje! benetan pozten naiz.

orain dela bi aste barakaldon egon nintzen, ta beno, txuntero pila dau, baina ni dibertitu nintzen lagunekin. ta joaten nintzen lehenengo aldie zen.

asteburu honetan.....deustora! jejeje. norbaitek animatzen da?

beno, neri euskal talde asko gustatzen zaizkit, gatibu, ken7, berri, suta.... baina NEGU GORRIAK besalakorik...uff! simplemnete cojonudos.

ta euskalherriko lekurik politena edo niretzat gustokoena....uff! asko gustatzen zaizkit bermeo edota mundaka bezalako herrizak. aitzi, getxokoa bale, nahiko polita da, baina donosti....itzuzia ez da, baina.... :P
"x el techo hay mil historias al acecho, en mi habitacion
saltan al ritmo q le marcan los impulsos, d mi corazon"
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

donosti oso politte da, hala ere nik esango nuke euskal herriko kosta guzie dala politte, ta aparte barrukaldeko herri asko ere bai....bueno orokorren...ze politte dan gure euskal herrie!!!!!!!!!!
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
User avatar
Pasionaria
Posts: 41
Joined: 07 Mar 2004, 23:50
Location: Pravia (ASTURIES)

Post by Pasionaria »

Y yo q me alegro mucho d q por lo menos en este foro encontréis algo d independencia!!!jeje.A seguir asín.!!! :wink:
LO BUENO DE LOS AÑOS ES Q CURAN HERIDAS,LO MALO DE LOS BESOS ES Q CREAN ADICCIÓN!!!
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

hori errekotxineokin esan dola uste dezue??
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
xaloki
fitipaldi implicado
fitipaldi implicado
Posts: 374
Joined: 24 Feb 2004, 00:01
Location: areta ez da laudio

Post by xaloki »

beno, ez dot uste, ez daki zertaz itxegiten hari gera. nik ere euskadiko kostaldearekin geratzen naz, aunke beno, mendiekin hazten ba gera...madre mia! a ze nolako nahazte borrazte! gorbea, anboto....uiba! zuk mari_magdalenas ez zara izango anbotoko mari ezta?

MORIRSE EN BILBAO, NO HAY NADA MEJOR,
KEMAR LA VIDA, PARA VOLVER A NACER,
DE NUEVO EN TUS BRAZOS....
(PIRATAS DEL NERVION CON ROBE)
"x el techo hay mil historias al acecho, en mi habitacion
saltan al ritmo q le marcan los impulsos, d mi corazon"
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Posts: 4466
Joined: 06 Nov 2003, 21:51
Location: euskal-herria

Post by MARI_MADALENAS »

jajaja, ez ez naiz anbotoko mari jajaaja, neri mendie gustatzen zait baño urrutitik ikusteko, ez igotzeko....holako alperra naiz ni, jajjaja
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
Aitzi(BER)
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Posts: 1066
Joined: 09 Sep 2003, 21:54
Location: Romo (Euskal Herria)

Post by Aitzi(BER) »

MARI!!! Neuk Donostikoa egitan ezan dot eh? Bizkaitarra izanda ere...

Ba bai, Euskal Herriko kosta guztixe oso polite da.

Xaloki, Getxo ez da nahiko polite, oso polite baizik... :twisted:
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
Image
Rojitas
Moderador
Moderador
Posts: 3505
Joined: 09 Sep 2003, 02:04
Location: Euskal Herria
Contact:

Post by Rojitas »

Atzotik orain arte a ze gorakada eman duen honek!!! Pozten naiz erabat.

Goazen partez parte:

Barakaldo?? Ni behin besterik ez naz egon, 2002ko udaran, Barakaldoko jaixetan, Su ta gar-en kontzertuan, txosnetan, eta ez daukat oroimen txarrik, bazegon txusma nahiko, bino jende on gehiago zegoen.

Norbait esan du Deustura jutekoa dela asteburu hontan, ez? Gauzak ez badira aldatzen ni ere hara jutekoa naiz, beti ere lehen Leioara Sutan kontzertura junda, nola bestela... Ea handik topatzen garen!!

Pasionarian mezua nik uste ez dala asmo txarrekoa, benetan esan du nire aburuz.

Eta bueno... euskal taldeak... bufff, pues pilo bat, bai euskaraz bai erderaz abesten dutenak: Su ta gar, Berri Txarrak, Betagarri, Ekon, EH Sukarra, Idi Bihotz, Asgarth, Hira, Fermin, Kortatu, Negu Gorriak, Exkixu, Lin ton Taun, Gatibu, Kuraia,... eta erderaz ba Soziedad Alkoholika, Platero y tu, Fito&Fitipaldis, Extremoduro (Iñaki hamengoa da eta Robe bebai hamen bizi da, jajaja, adoptatzen ditugu!!), Kaos Etiliko, La Polla, Barricada, Marea eta hainbat eta hainbat talde gehiago.

Eta Euskal Herriko tokirik ederrena... ba egia esan ez dakit zeinekin gelditu, egia esan leku eder pila dago bino bakoitzak berea aukeratuko du lekuak une bereziren bat oroitzen diolako. Ni kostalde osoarekin geldituko nintzateke, bino leku batzuk aipatzeko, Lekitto, Donibane Lohitzune eta Mundaka, adibidez. Eta mendi partea ere ederra da oso, bino batez ere Gorbeialdea (nere herria hortik dago ta), Anbotoaldea eta Euskal Pirineoak.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Post Reply