Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xente!!
Que e da vosa vida?? Weno, e decidido que o do concerto de rosendo e un capitulo oscuro da miña vida que sera necesario de olvidar (moito alcohol o corrobora ).
En fin... O final si que fun a algunha festa, fun a cedeira. Organizamos unha acampada en valdoviño e fumos pra ala clandestinamente pola carretera da costa a unha da maña xD. Fixemos un cuadro... cun saco cheo de cervezas e acolloados polos xabalis xDD, tokate os ghuevos porque venen sendo 19 km. Estivo ben, con dicirvos que habia 2 km e medio de botellada ininterrumpida no paseo maritimo... .
Eu sempre dixen xilipollas, ainda que e certo que non soa moi ben...
PD: Hoxe xa podo dicir que sei tocar unha cancion decente!! xD. Aprendin (de forma autodidacta) a tocar Maritormes acustica de mago de oz. Se vos pica a curiosidade pois xa sabedes, e moi bonita.
Unha aperta moi forte pra tos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SEMPRE EN GALIZA LaRgA ViDa Ao RoCk TrAnSgReSiVo!!!
Boassssss!!!!!!!! este post anda moi perdido e non pode ser, a ver se comezamos a escribir outra vez un pouco máis... como se nota que aínda seguimos de vacacións e cada un anda por ai perdido
Bueno nn teño moito que cotnar así que xa paro de escribir
Un bico moi grandeeeeeeee
pois eu non teño nada que contar!
que e de esos galegos que andaban por ei, joder tades todos de vacaciois.
aver si escribides un poukiño xq...
e nestor y carlos de fandangos por ei,estos van desaparecer, weno ahora que xa queda pouco pa que empecen as clases pois escribiremos mais supoño...
ale,un bikiño
Poissssss ola xente!!!!!!
Weno weno weno... baia sms eh azahara??? xD estivo ben, sobre todo cando me esperto e os volvo a leer... jijijiji. Con todo o sentimento eh?? Palabra.
Puf... xa teño o corpo... cagon´to. Tanta acampada tanta festa tanta merda e o final acabo roto . De todas formas xa esta acabando o vrao, asi que pronto volverei o ferrol cos fitis... que a hora da verdade te contestan as mensaxes .
Bikossssss Fortisimos!
nestooor wrote:Poissssss ola xente!!!!!!
Weno weno weno... baia sms eh azahara??? xD estivo ben, sobre todo cando me esperto e os volvo a leer... jijijiji. Con todo o sentimento eh?? Palabra.
Puf... xa teño o corpo... cagon´to. Tanta acampada tanta festa tanta merda e o final acabo roto . De todas formas xa esta acabando o vrao, asi que pronto volverei o ferrol cos fitis... que a hora da verdade te contestan as mensaxes .
Bikossssss Fortisimos!
xa,vaia lio,pero a o final entendo todo ee, asique na cando queiras volvemos con outra sesion sentimental de esas jeje. pois agora a descansar,pero ai que acabar as festas y aprobeitar,que xa nun queda nada.
xa falaremos...
bikos!
Jejejeje a verdade foi bastante raro xD pero cando queiras (e teña saldo) repetimos . En todo caso non fai falla festa pa pasalo ben... aier facendo o burro acabamos preas as 7 da tarde... verguenza que damos . Puf... esto... digho ire xk me cerca, pero estades invitados todos. Vindes de acampada esta finde??? por aquelo de non perde-lo ritmo jejeje. Weno decideme pronto, senon pra o proximo mais. Tais enterados.
BIKOSSSSSSSSSSS
eu por ir....pero a sabes que nun podo jeje. y non te preocupes,que eu tampouco teño saldo...
pasadeo ben na acampada.
tamen tades invitados o dia 8 de septiembre a romeria que femos aqui cerca, en porcia, ta moi ben, e celebramos o dia de asturias...pero bueno o que quera vir xa sabe....e tamen esa semana do 7 a o 10 hay festas en ribadeo,y eu quedarein un dia a dormir ali, no piso do meu tio,o ke kera vir tamen pode...veña un biko!!
Escoiten unstedes, boas xentes.... non deixedes este post de lado!!!!!!!!!!
Juer k tristeza mais triste que levo enzima..... e veo esto sen nada... jooo k triste..... . Ai deus deus...
joder eque xa naide escribe por aqui, desaparecestes todos, aqui nun aparece nin deus, maggie,galego,tu,carlos,ire....nada nada,bueno os ultimos solo de vez en cando.... haber si ahora que xa nun queda na do veran haber si aparecedes todos...
ale un bikiño
Boassss, pois jus eu xa nunca escribo porque... non hai na interesante que contar e como ninguén escribe pois... pero bueno prometo que a partir de agora intentarei escribir máis, bue mentres que nn comecen as clases logo xa se verá o que pasa.... que me da un medo eso de coemzar na universidade..... jajajajaja seguro que me quedan todas xa o estou vendo... pero bue antes deso aínda me queda quitar o carnet de conducir brummm brummmmmm o 23 vou a teorico e a ver se o aprobo e coemzo coas prácticas que xa hai ganasss.
Ala un biquiño moi grandeeeeeeeee pa todos
xa veras como aprobas....jeje,despois teis que ir a buscar a nestor e a carlos,maggie e compañia e xa pasades tdos por aki jajaja.
y x as clases nun te preokupes,q vai ir tdo moi ben
eeeeeee pero k é esto....... xa se está perdendo outra vez este post...... somos un desastre..... nn o damos mantido ..... jajajajaja só era pa poñer esto si... pero así polo menos se escribe algo...jajajaja
levamos desde o principio asi,somos un desastre....
ays...q dolor de cabeza teño...vou dormir...
pra semana que entra vou a buscar a minha guitarra, a o final compranma!