Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

ZUBIE? ondo, eskerrik asko. jajaja.
Ni kalien eon naz astaburu osoan..., etxera lo eitera joan naz soilik.
Ta beharbada Katalandar Foroan ez dabetela sartzen txapa ematera gehiengoa ulertzen delako, ta nik uste dot izorratzen dietela idazten doguna ez ulertzea da.
MUXU HANDI BAT GUZTIOI!
Ni kalien eon naz astaburu osoan..., etxera lo eitera joan naz soilik.
Ta beharbada Katalandar Foroan ez dabetela sartzen txapa ematera gehiengoa ulertzen delako, ta nik uste dot izorratzen dietela idazten doguna ez ulertzea da.
MUXU HANDI BAT GUZTIOI!
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------

Aupa danoi!!
Ni zubia primeran ebai!! Atzo gabian Deustu aldera jun ginan parranda botatzera zubia ondo bukatzeko, bino ezin zitzaien aguantau Atheticeko jarraitzaile denei, k pesaos!!! Galaktikoa Del Horno dala, merengea jan zutela... jajaja, zorionak Aitzi!! Izorra daitezela galaktikoak!!
Arrazoia daukazue batzuetan oso astun jartzen diala batzuk betiko gauzarekin, bino batzuetan errespetuz hitzegiten badute erantzun behar zaie, eta errespeturik ez dutenean ere zaila da ez erantzutea...aguantau dezagun!! jajaja
Ayla, en euskara hay algunas palabras que han sido copiadas del castellano, pero eso es algo común entre idiomas que están en contacto, igual pasa entre el castellano y el inglés, por ejemplo. Sobre lo que preguntas de los pronombres, pues creo que pasa parecido que en castellano, se pueden usar, aunque también van implicitas en los sufijos de los verbos. Ah! Y todo lo anterior no te lo traduzco porque no digo nada interesante (como casi siempre), no porque queramos ocultar cosas a tí o al resto del foro, es pereza más que nada.
Ni zubia primeran ebai!! Atzo gabian Deustu aldera jun ginan parranda botatzera zubia ondo bukatzeko, bino ezin zitzaien aguantau Atheticeko jarraitzaile denei, k pesaos!!! Galaktikoa Del Horno dala, merengea jan zutela... jajaja, zorionak Aitzi!! Izorra daitezela galaktikoak!!
Arrazoia daukazue batzuetan oso astun jartzen diala batzuk betiko gauzarekin, bino batzuetan errespetuz hitzegiten badute erantzun behar zaie, eta errespeturik ez dutenean ere zaila da ez erantzutea...aguantau dezagun!! jajaja
Ayla, en euskara hay algunas palabras que han sido copiadas del castellano, pero eso es algo común entre idiomas que están en contacto, igual pasa entre el castellano y el inglés, por ejemplo. Sobre lo que preguntas de los pronombres, pues creo que pasa parecido que en castellano, se pueden usar, aunque también van implicitas en los sufijos de los verbos. Ah! Y todo lo anterior no te lo traduzco porque no digo nada interesante (como casi siempre), no porque queramos ocultar cosas a tí o al resto del foro, es pereza más que nada.
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaixo denoi!
puff, daukat burua....madre mia! 4orduko siesta bota det, zeren lo barik nengoen. a ze nolako zubia! denetarik egin det.
ostiralean santimamiñeko kobak ikustera jun nintzen lagun batekin. oso politak dira, asko gustatu zitzaizkidan.
ostegunean ba tanto hablar d la costa vasca lehengo egunean pos ke m entro cosa ta bueltatxo bat emotera jun nintzen. egon nintzen bermeon, igaratzan, elantxoben, ta lekeitioraino. buff, kamara digitala agortu genuen. t embobas d lo bonito q es.
ta beno, gero gauen deustotik, ta atzo berriro ere, ta mas mejor
ta orain, como kien dice....las consecuencias se pagan....ai nere burua....pufff! 
puff, daukat burua....madre mia! 4orduko siesta bota det, zeren lo barik nengoen. a ze nolako zubia! denetarik egin det.
ostiralean santimamiñeko kobak ikustera jun nintzen lagun batekin. oso politak dira, asko gustatu zitzaizkidan.
ostegunean ba tanto hablar d la costa vasca lehengo egunean pos ke m entro cosa ta bueltatxo bat emotera jun nintzen. egon nintzen bermeon, igaratzan, elantxoben, ta lekeitioraino. buff, kamara digitala agortu genuen. t embobas d lo bonito q es.
ta beno, gero gauen deustotik, ta atzo berriro ere, ta mas mejor
"x el techo hay mil historias al acecho, en mi habitacion
saltan al ritmo q le marcan los impulsos, d mi corazon"
Buf, xaloki, Bermio eta Lekitto izugarri polittak die, Bizkaia izanda ere!! Sinezkaitza da!! jaja Benetan diot, bi herri horiek onidik gazteago nitzeneko oroimen pilo dakarzkit, oraindik zaharra ez naz eta!!
Eta zapatun Deustutik ibili zinen? Ni ere handik ibili nintzen, igual elkar ikusi ginen, gu ginela jakin gabe!!
Eta zapatun Deustutik ibili zinen? Ni ere handik ibili nintzen, igual elkar ikusi ginen, gu ginela jakin gabe!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
no es x na pero esto parece caxondeo...
eis, me parece genial q cada uno tenga una lengua propia (io soi catalana...) pro supongo q en los foros tendriamos q entendernos todos, no?? tio es q el euskera kien lo entienda... buaff.. en serio..
xq no hablamos algo q entendamos todos??
besikos..
eis, me parece genial q cada uno tenga una lengua propia (io soi catalana...) pro supongo q en los foros tendriamos q entendernos todos, no?? tio es q el euskera kien lo entienda... buaff.. en serio..
xq no hablamos algo q entendamos todos??
besikos..
.. Me bebi la razon, me fumé el corazon y no volveré a verte, no pude juntar el agua con aceite..
- Mejor Oveja Negra Q Parte Del Rebaño -
- Mejor Oveja Negra Q Parte Del Rebaño -
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

ROJITASSS!!! haber eh? ez pasau... jajaja,
Bizkaiko kosta guztixe oso polite da, nahiz eta bizkaia izan bai....
zu beti bezela bizkaittaren kontra....
, hamen ez dau bizkiatarren gehiengoa beste foroan moduen eh? jajaja.
Fabore bat eskatu behar dizut, ezaizou Gasteizko alkateari eguzkia ta beroa alokatzeko, garaia da jada...
MUXU HANDI BAT
Bizkaiko kosta guztixe oso polite da, nahiz eta bizkaia izan bai....
zu beti bezela bizkaittaren kontra....
Fabore bat eskatu behar dizut, ezaizou Gasteizko alkateari eguzkia ta beroa alokatzeko, garaia da jada...
MUXU HANDI BAT
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros

buah! ya t digo! igual elkar egon ginen ta jakin barik! ba ni tabernetan egon nintzen hasieran baina gero lagunekin txoznetara jun ginen, ta han gau osoa. a ze nolako giroa!
zeozer elkar hartu izan behar genun, kawen txos...jejeje
zergaitik mundu guztiari txarto iruditzen zaio post bat euskeraz itzegiteko?
zeozer elkar hartu izan behar genun, kawen txos...jejeje
zergaitik mundu guztiari txarto iruditzen zaio post bat euskeraz itzegiteko?
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

Aitzi, Gasteizko alkateai eskatu beharreko gauza pilo dau, ez bakarrik eguzkia ta beroa alokatzea, adibidez gaztetxea pakean uztea, derribo del gaztetxe, JA!!, dirua laguntza sozialetan inbertitzea eta ez behar ez ditugun eraikuntzatan, etxebizitzen prezioa jeitsi araztea,... eta lehen bai lehen jun dadila!! jaja
Beno, oraingo hontan aguantatuko naz eta ez ditut erantzungo... eo behintzat aguantatzen saiatuko naz, jaja, igual eztot lortzen...
Beno, oraingo hontan aguantatuko naz eta ez ditut erantzungo... eo behintzat aguantatzen saiatuko naz, jaja, igual eztot lortzen...
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

barakaldokoa naiz eta, daukat nik palo obrero!
horregaitik egunero noa ni euskaltegira!
goizero-goizero!!!
ya q hay gente q kiere saber lo q se dice aki, aki os dejo un bonito link d un manual d euskera. dsd lo mas simple un saludo "kaixo, xaloki naiz - Hola, soy xaloki" hasta q seais capaces d pedir un zurito en el batxoki
http://jmacosta.freeservers.com/ikasliburu.htm
horregaitik egunero noa ni euskaltegira!
goizero-goizero!!!
ya q hay gente q kiere saber lo q se dice aki, aki os dejo un bonito link d un manual d euskera. dsd lo mas simple un saludo "kaixo, xaloki naiz - Hola, soy xaloki" hasta q seais capaces d pedir un zurito en el batxoki
http://jmacosta.freeservers.com/ikasliburu.htm