Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
-
- fitipaldi .com #1
Ya, jajaja, oraindik ile mordo zeukaten danak!! Eta ez bakarrik atzekaldetik, kopeta ez zuten gaur egun bezain handia, jajaja.
Jakingo xu argazki hoixe maketak argitaratu zenutean jarri zuten portada dala, ez? 1987 aldera ateratakoa, kasi nada... neuk 5 urte besterik ez nituen orduan... aupa haiek!! Denetarik onena Borxa, pena da gurpil aulkian gelditu izana
Jakingo xu argazki hoixe maketak argitaratu zenutean jarri zuten portada dala, ez? 1987 aldera ateratakoa, kasi nada... neuk 5 urte besterik ez nituen orduan... aupa haiek!! Denetarik onena Borxa, pena da gurpil aulkian gelditu izana
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
- fitipaldi .com #1
-
- fitipaldi .com #1
Ea animatzen badogu post hau, ezta?
Ez ba! Zelan dana? Zelan egin zitzaizue klasera edo lanera bueltatzea? Triste dagozena pentsa dezala soilik hilabete bat falta dela, geo azterketiek (bale, badakit, txarrenak direla), ta UDAKO OPORRAK!!!
"aqui el que no se consuela es por que no quiere, no?"
MUXU BAT.
Ez ba! Zelan dana? Zelan egin zitzaizue klasera edo lanera bueltatzea? Triste dagozena pentsa dezala soilik hilabete bat falta dela, geo azterketiek (bale, badakit, txarrenak direla), ta UDAKO OPORRAK!!!
"aqui el que no se consuela es por que no quiere, no?"
MUXU BAT.
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------
zelan oporretako buelta? ba beno, nahiko ondo esan behar. oso ondo pasa nuen astesantuko lehenengo egunetan leonen ta azken astea pasa nun "tirandome a la bartola". ezer ein barik.
klaseko lehenengo egunak poliki-poliki hasi egin dugu.
klaseko lehenengo egunak poliki-poliki hasi egin dugu.
"x el techo hay mil historias al acecho, en mi habitacion
saltan al ritmo q le marcan los impulsos, d mi corazon"
saltan al ritmo q le marcan los impulsos, d mi corazon"
sinificado de amak erakutsia..
Hola! Asi es la frase Amak erakutsia es una frase echa.además aparece en la canción EUSKERAZ ETA KITTO de LIN TON TAUN en su segundo disco Nola esan dek?, hay q ecordar q las lenguas son insrumento ara comunicarse y etnre dos personas hay qutilizar la lengua q conozcan ambas.
-
- fitipaldi .com #1
Bahori, mari esan daben moduen "gure kasuen euskaraz..".
Hamen idazten dabenak euskara dakite, ta nola ni euskara mintzatzen dot, ba gure artien euskaraz. Nere ustez nahiko garbi dau...
PLANAK?? BAI!!! Gaur nerekin eskolara juten zirenegaz afarixe dekot . YUJUUUU!!!!
Hamen idazten dabenak euskara dakite, ta nola ni euskara mintzatzen dot, ba gure artien euskaraz. Nere ustez nahiko garbi dau...
PLANAK?? BAI!!! Gaur nerekin eskolara juten zirenegaz afarixe dekot . YUJUUUU!!!!
-
- fitipaldis.com #1
afarie??? bueno bueno earki ordun jajajaaj.ni nere herri polittera nijo, afarie eztauket baño nola beti improbisatzen ibiltzen gean auskalo ze ateako dan...jajajajaj,a ver ondo pasatzen deun, gañea esan due kriston eguraldi ona in behar dola!! a ver egie dan, ya hainbeste ebi ta hanbeste elur ni ya aspertu naiz,joroña q joroña
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
Re: sinificado de amak erakutsia..
Bai, hori da, a ze kanta puska!! Kanta horretatik atera nuen esaldia, bai, post hau irekitzeko abesti aproposa iruditu zitzaidan. Post honetan komunikatzen garenok hizkuntza bera erabiltzen degu, asi ke ez dago arazorik.errepelega1 wrote:Hola! Asi es la frase Amak erakutsia es una frase echa.además aparece en la canción EUSKERAZ ETA KITTO de LIN TON TAUN en su segundo disco Nola esan dek?, hay q ecordar q las lenguas son insrumento ara comunicarse y etnre dos personas hay qutilizar la lengua q conozcan ambas.
Neuk bueltatxo bat emangot oin ta bihar oindik etzekiat ze ingo dudan, bino asteartean parranda handia dau Gasteizen, Prudentzio Deunaren egunaren bezpera!! Eta hurrengo egunean Armentiako kanpetara egunpasan!! OeOeOe
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
-
- fitipaldi .com
-
ERREPELEGA
BAI ERREPELEGAKO ERREPUBLIKOA NAZ...BAINA NERE EUSKARA EZ DA ONA...MUXU ASKO PRINTZESA. BIHAR ZAMUDIORA..KURAIA IKUSTEKO ETA ZU??
REGALA UNA SONRISA QUE EL MUNDO VA MUY DEPRISA..
-
- fitipaldis.com #1
jo, nik gasteizen ikasten nonen kuadrilla guztia sartzen non pixun san prudentzio bezperan...hoi bai juerga ona...oain nola ya ez naun gasteizen lagun batek kontatzen dizkit juergak.... gasteizko osteunek ez ditut iñoiz ahaztuko, hoiek bai diela ( o behintzat ziela) juergak...jajaja
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
-
- fitipaldi .com #1
Me confieso padre: ondiño ez dot ezagutzen Gasteizko gaba... , nahiz eta han ikastea.... , beno, aitzakia dekot, egunero joan-etortzen naz...
UDABERRIA GASTEIZERA AILLEGATU DA!! Ezin dot sinestu, manga motzean egon naz... YUJUUUU, eguzkixe, berue....
UDABERRIA GASTEIZERA AILLEGATU DA!! Ezin dot sinestu, manga motzean egon naz... YUJUUUU, eguzkixe, berue....
Ba inbidia pixkat emanago deutsuet zuek bioi, gaur San Prudentzio bezpera da ta kriston parranda botatzeko asmoarekin geratu gea koadrilakoak ordu bete barru, kontauko deutsuet bihar... edo etzi, bihar ebai Armentian jai galanta dago ta egun guztian zehar!!!
Aitziber, egunero jun da etortzeak ez du aitzakitzat balio!!!
Mari, ostegunek berdin diraute, azterketa garaian izan ezik!!
Aupa danborrada, ieup!!!
Aitziber, egunero jun da etortzeak ez du aitzakitzat balio!!!
Mari, ostegunek berdin diraute, azterketa garaian izan ezik!!
Aupa danborrada, ieup!!!