Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
...........regaterakeaku kzalxasdereteka maleganjen rusdtuk.........................................xDDDDDDDDD
q os decis???
=====
salu2
====
q os decis???
=====
salu2
====
http://groups.msn.com/webdesuperuoho
NO LLEVARE NINGUNA BANDERA NI PATRIA NI FRONTERA NI LEYES PA VIVIR!
NO LLEVARE NINGUNA BANDERA NI PATRIA NI FRONTERA NI LEYES PA VIVIR!
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

AUPA!
Hauek neri batzutan aspertzen naute, baia beno, behin baino gehiagotan esan dogu berdina ta ez dute kasurik eiten...
Astebukaera motza, astebukaera guztien bezala, baia ze eingo dogu, ezta? ajo y agua...
Hauek neri batzutan aspertzen naute, baia beno, behin baino gehiagotan esan dogu berdina ta ez dute kasurik eiten...
Astebukaera motza, astebukaera guztien bezala, baia ze eingo dogu, ezta? ajo y agua...
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

Bai, arrazoia dekozu, gura dotena ein dezekete, baia azkenean pixkat kantxagarriak bueltatzen dire. Baia eurei barregarria iruditzen ba zaie, utziko beharko dogu....
Ze, ya eiten ari dezue planak udarako? Ni lan ein gura dot, dirua biher dodalako, baia ez dakit non? Norbaitek badu ideiarik?
Ze, ya eiten ari dezue planak udarako? Ni lan ein gura dot, dirua biher dodalako, baia ez dakit non? Norbaitek badu ideiarik?
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

donostin udan jendek normalen dirue ateatzen do dendatan o tabernatan, nik nere herrin lana dauket udako ya, 3.urtea segidan ya uda puteatue baño ze ingo diou...dirue behra danen..gañea uda oso fetxa txarra da, ze festa gehiegi dare ta gastuk haundik die, ta klaro gastau, gastau ta gastau.....
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA

-
Resident
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

Beno, badirudi gero eta jende gehiago animatzen dala post honetan idaztera, animo zuek (ezen, Resident, martitx88)!!
Bueno, erdaraz berbetan eta broma txarrak egiten sartzen direnei buruz ez dot ezer esango, bueno, jada zerbait esan dut, utz gaitzatela bakean!
Aitzi, oin gogoratuot Lepoan hartu kantaren zati bat falta zitzaidala idazten, oraindik behar al dozu? Hala bada esaidazu ta astebhuruan bilatukot etxetik.
martitx, irakurriot zeure post-a Ken 7 ri buruz, bino pixkat bilatuot neuk ebai ta ezer ez dut topatu, gainera GOR disketxearen orrian irakurriot halako mezuren bat "ea noiz eraikitzen dezuten web orria!!", asi ke ez dute web orririk izango.
Ea noiz iristen dan asteburua, Herri Urratsera juteko gogo izugarriak ditut eta!!
Bueno, erdaraz berbetan eta broma txarrak egiten sartzen direnei buruz ez dot ezer esango, bueno, jada zerbait esan dut, utz gaitzatela bakean!
Aitzi, oin gogoratuot Lepoan hartu kantaren zati bat falta zitzaidala idazten, oraindik behar al dozu? Hala bada esaidazu ta astebhuruan bilatukot etxetik.
martitx, irakurriot zeure post-a Ken 7 ri buruz, bino pixkat bilatuot neuk ebai ta ezer ez dut topatu, gainera GOR disketxearen orrian irakurriot halako mezuren bat "ea noiz eraikitzen dezuten web orria!!", asi ke ez dute web orririk izango.
Ea noiz iristen dan asteburua, Herri Urratsera juteko gogo izugarriak ditut eta!!
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

bai ba herri urrats eguraldi honekin,,,,a ver aldatzen don, pq bestela a ze aste bukaera datorkigun....nik hemendik araba euskeraz-era joatea gonbidatzen zaituztet ( badakin oaindik asko falta dala baño badazpadaere komentatzen dizuet) hala ere ez ahazteko joango naiz komentatzen....
ken zazpiri buruzko gauzak googlen aurkittukoituzu seguraski
ken zazpiri buruzko gauzak googlen aurkittukoituzu seguraski
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA

-
martitx88
- fitipaldi .com

ni senperera ezin izango naiz joan, aurten institutoak ez du autobusik jarriko eta, baina ibilaldira noa "de cabeza" leiora joateko hemen bertan har dezaket autobusa gainera, eta araba euskaraz-era ez dakit, institutoa autobusa antolatzen badu ziur joaten naizela baina bestela ez dut uste ze ez dut izango joateko modurik, lehen sartu naiz web orrian eta nahiko hurrun dago hemendik asiq...a joderse!beno, ea nire lagunek kotxea erosten duten eta horrela ez dut izango problemarik hurrengo urteetan,jeje, hobeto pentzatuz...ez dakit ni nire lagunen kotxean joatea oso ideia ona denik....haiek ezagututa....jeje
(barkatu baina ez naiz oso ona euskeran, baina behintzat saiatzen naiz, jeje)
(barkatu baina ez naiz oso ona euskeran, baina behintzat saiatzen naiz, jeje)
No le tengo miedo al diablo¿no ves que no puedo arder? No hay más fuego en el infierno del que hay dentro de mi piel...