BARCELONA!!!
De parte del señor alcaldeee vengo a comunicar que:
Hemos quedado a las 8 en Plaza Cataluña en la salida del metro del Corte Ingles.
Hemos quedado a las 8 en Plaza Cataluña en la salida del metro del Corte Ingles.
En el oraculo no reside el poder, el poder reside en los sacerdotes, aunk tengan k inventar el oraculo
MaRuJo De HoNoR 
http://www.todosconelsahara.com
Oraculo wrote:De parte del señor alcaldeee vengo a comunicar que:
jajajjaj, perque tothom queda a Plaça Catalunya, davant el corte ingles????? jejejje quins misteris
Llença't, cada instant és únic, no es repetirà
-
Shannia
- fitipaldis.com #1

O en el ZurichMagma wrote:Oraculo wrote:De parte del señor alcaldeee vengo a comunicar que:
jajajjaj, perque tothom queda a Plaça Catalunya, davant el corte ingles????? jejejje quins misteris
Si, no??, es increible, jejej, ei Shannia, el día que quedem tu i jo, a la plaça Catalunya, plis, m'agraden les tradicions.Shannia wrote:O en el ZurichMagma wrote:Oraculo wrote:De parte del señor alcaldeee vengo a comunicar que:
jajajjaj, perque tothom queda a Plaça Catalunya, davant el corte ingles????? jejejje quins misterisJajaja... la verdad es que esto es pa hacer un studio xD
Es verdad...Shannia wrote:O en el ZurichMagma wrote:Oraculo wrote:De parte del señor alcaldeee vengo a comunicar que:
jajajjaj, perque tothom queda a Plaça Catalunya, davant el corte ingles????? jejejje quins misterisJajaja... la verdad es que esto es pa hacer un studio xD
En Tarragona todo el mundo queda en el balcón del Mediterráneo o en els despullats (una estatúa
"Quien quiera nacer, tiene que destruir un mundo..." (H.Hesse)
Per cert Dejedi, un día d'aquets tindríem que quedar, no???dejedi-M wrote:Es verdad...Shannia wrote:O en el ZurichMagma wrote:
En Tarragona todo el mundo queda en el balcón del Mediterráneo o en els despullats (una estatúaxDD)
Tinc ganes de coneixet, peró quedem al Park Central, que hi ha lloc per aparcar i varies cafeteríes, no??, si et va be, clar
ok??
-
Shannia
- fitipaldis.com #1

Of courseMagma wrote:Si, no??, es increible, jejej, ei Shannia, el día que quedem tu i jo, a la plaça Catalunya, plis, m'agraden les tradicions.Shannia wrote:O en el ZurichMagma wrote:
Seh! Al Park Central em va be, no m'agafa lluny ^^' però de moment fins que acabin les preavaluacions i la castanyada estic en plan antisocial xDMagma wrote:
Per cert Dejedi, un día d'aquets tindríem que quedar, no???
Tinc ganes de coneixet, peró quedem al Park Central, que hi ha lloc per aparcar i varies cafeteríes, no??, si et va be, clar
ok??
[Tambe pots venir a comprar-me castanyes, si vols
Puc??, jejeje dons al Duken donuts (ho sento peró no se ven be con s'escriu, pero si se que es venen donuts, bons, bons) i ens fem un cafetonet, ejjejejej.Shannia wrote:Of course![]()
Et deixo que decideixis tu el lloc concret
Ei, en serio, el día que vagi a Bcn, que no crec que tardi masa, tu dic, ok???
jajjjajaj, ok, peró m'has de dir on les vendras, sino será complicat.dejedi-M wrote:Seh! Al Park Central em va be, no m'agafa lluny ^^' però de moment fins que acabin les preavaluacions i la castanyada estic en plan antisocial xDMagma wrote:
ok??
[Tambe pots venir a comprar-me castanyes, si vols![]()
]
Ja quedarem quan vulguis tu, o et vagi be, jejeje
-
Shannia
- fitipaldis.com #1

Ohhh... Donutsss [Mode Homer off]Magma wrote:Puc??, jejeje dons al Duken donuts (ho sento peró no se ven be con s'escriu, pero si se que es venen donuts, bons, bons) i ens fem un cafetonet, ejjejejej.Shannia wrote:Of course![]()
Okis wapa!!! Avisa, avisa!!! (i de passada que vingui Fede y parlem de negocis ^^)
Fede, el de mallorca?? una mica dificil, no? Jo m'apunto tmb si tinc lliure que jo m'apunto a un bombardeig.Shannia wrote:Ohhh... Donutsss [Mode Homer off]Magma wrote:Puc??, jejeje dons al Duken donuts (ho sento peró no se ven be con s'escriu, pero si se que es venen donuts, bons, bons) i ens fem un cafetonet, ejjejejej.Shannia wrote:Of course![]()
Okis wapa!!! Avisa, avisa!!! (i de passada que vingui Fede y parlem de negocis ^^)![]()
Hem quedat alli xk venen de fora i no volem que es perdin, jajaja
En el oraculo no reside el poder, el poder reside en los sacerdotes, aunk tengan k inventar el oraculo
MaRuJo De HoNoR 
-
Shannia
- fitipaldis.com #1

Oraculo wrote:Fede, el de mallorca?? una mica dificil, no? Jo m'apunto tmb si tinc lliure que jo m'apunto a un bombardeig.Shannia wrote:Ohhh... Donutsss [Mode Homer off]Magma wrote: Puc??, jejeje dons al Duken donuts (ho sento peró no se ven be con s'escriu, pero si se que es venen donuts, bons, bons) i ens fem un cafetonet, ejjejejej.
Okis wapa!!! Avisa, avisa!!! (i de passada que vingui Fede y parlem de negocis ^^)![]()
Hem quedat alli xk venen de fora i no volem que es perdin, jajaja
Molt B! ^^
Si, tenim uns negocis pendents ^^ (jajaja, si tienes dinero te aceptamos en el proyecto
Ma mare diu que s'apunta i ve amb miMagma wrote:jajjjajaj, ok, peró m'has de dir on les vendras, sino será complicat.dejedi-M wrote:Seh! Al Park Central em va be, no m'agafa lluny ^^' però de moment fins que acabin les preavaluacions i la castanyada estic en plan antisocial xDMagma wrote:
ok??
[Tambe pots venir a comprar-me castanyes, si vols![]()
]
Ja quedarem quan vulguis tu, o et vagi be, jejeje
Mm... a veure, si et coneixes +/- Tarragona les castanyes les vendrem al carrer Ramón y cajal, a la cantonada d Prat de la riba, just davant d'una optica xD i jo hi sere els dies 27, 29 i 31 si tot va be (27 i 31 nomes per la tarda, que tenim classe al mati) =P