¿en qué estáis pensando?
-
- fitipaldis.com #1
- Posts: 6094
- Joined: 30 Jan 2004, 17:04
- Location: Extrema y Dura
- Contact:
Debe de ser un cuadro tan grande como para meter en él Guernica por lo menos, no?Paglito wrote:Que acab de venir un tiote al curro con un sobre con 120.000 € y me los ha soltao, ahi ale...Y estoy solo en la oficina... qué hago yo con tanta pasta en mis manos, joooer, y si viene alguien y me atraca!? Aag!! que venga alguien!!!!
![]()
![]()
![]()
Nunca sabremos si verlo todo negro es una deformación óptica o una forma de lucidez, pero sabemos que no conviene tener ese punto de vista. (Fernando Alcántara)
![Image](http://i.imgur.com/e5En4.gif)
![Image](http://i.imgur.com/e5En4.gif)
-
- fitipaldi .com #1
- Posts: 2513
- Joined: 21 Mar 2006, 15:00
jajajajajajajajajajaja xDDDReghina_punkzela wrote:En [y]orba...que me suena raro jope!
ai wo motomete iruuuuuuu futari naraaaaaa yasashii ( 8 )
yume wa kitto kanauuuuuuuuuuuuuuuuuu ( 8 )
me parece muy friki acordarme de las letras de canciones en japonés que cantaba cuando tenía 11 o 12 años xDDDD
pero no es mucho más friki que la grabación en sí, así que...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
"Quien quiera nacer, tiene que destruir un mundo..." (H.Hesse)
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
y creo q nada mas...me habia quedado en blanco
y creo q nada mas...me habia quedado en blanco
-
- fitipaldis.com #1
- Posts: 20775
- Joined: 02 Jan 2004, 18:48
- Location: Córdoba (Andalucía)
-
- fitipaldis.com #1
- Posts: 15263
- Joined: 09 Sep 2003, 15:26
Acostem-nos al teatre a partir de Pels pèls
1-Fes memòria i intenta recordar l'argument de l'obra de teatre, darrera , hi hauràs d'escriure una carta a un amic /ga explicant-l'hi.(Si ho prefereixes pots simular un xat al messenger, però hi ha d'haver un mínim de dos interlocutors clarament diferenciats, el llenguatge pot ser col.loquial, però no vulgar , i amb correcció lingüística)
2-Al programa de mà ens diuen que aquesta obra és una comèdia, busca al llibre de text (pàgines 172-174) on trobaràs les definicions dels subgèneres teatrals estàs d'acord amb aquesta classificació de l'obra que vam veure ahir? Justifica la teva resposta.
3-Si el títol original és Shear Madness ( per cert, quina seria la traducció exacta?), vol dir que es tracta d'una traducció que ben segur ha sofert una adaptació a la realitat catalana. Qui s'ha ocupat d'això? Que està en català ( i en castellà també) és evident, però en què has notat que s'ha adaptat al públic català?
4-Tal com veus al programa al teatre , en aquesta obra , hi intervé molta gent i fins ara només hem parlat d'un dels emissors, qui l'ha dirigida? Busca'n informació a la xarxa. També ens diu qui la va dirigir als EE.UU, però va partir d'un text escrit previ? De qui n'era l'autoria?
5-Com vas viure en primera persona, en aquesta obra , els espectadors deixen de ser simples receptors per convertir-se també , en certa manera, en emissors. Per què? Podríem dir que nosaltres vam formar part del missatge ( la representació)?
6-Al teatre trobem dos codis : l'escenogràfic i el lingüístico-literari. Centrem-nos en el primer
a)Com era l' espai escènic?Quins elements de l'escenografia remarcaries?
b)I l'atrezzo? Posa'n alguns exemples.
7-Tal com diu al llibre de text, tradicionalment una obra teatral estava dividida en tres actes(P-N-D)i molt sovint entre un acte i el següent hi havia una pausa o intermedi, va ser així a la nostra obra?
8-Quants quadres diferents vam veure?I escenes?
9-Quants actors/actrius hi intervenen? Fes una llista amb els més importants i valora la seva actuació. Tingues en compte que un d'ells assumeix un triple paper: interpretació, interelació amb el públic i improvisació.
Eduard Farelo: 8
Mercè Comes: 7'5
Pep Planas: 6'5
Enric Majó: 9'5
Beth: 5
Àlex Casanovas: 10
Aquests actors interpreten uns personatges, quins? Caracteritza'ls breument
10-L'altre codi, el lingüístico-literari es correspondria al text teatral que està format per diàleg, sobretot i acotacions (conjunt d'indicacions que dóna l'autor al director, escenògraf, actors) clarament. Finalment, fes d'autor teatral i escriu tu el desenllaç si el culpable seleccionat hagues estat ............ T'aconsello que comencis a llegir Terra Baixa perquè t'ajudarà a dominar el llenguatge teatral.
En esto. xDD
1-Fes memòria i intenta recordar l'argument de l'obra de teatre, darrera , hi hauràs d'escriure una carta a un amic /ga explicant-l'hi.(Si ho prefereixes pots simular un xat al messenger, però hi ha d'haver un mínim de dos interlocutors clarament diferenciats, el llenguatge pot ser col.loquial, però no vulgar , i amb correcció lingüística)
2-Al programa de mà ens diuen que aquesta obra és una comèdia, busca al llibre de text (pàgines 172-174) on trobaràs les definicions dels subgèneres teatrals estàs d'acord amb aquesta classificació de l'obra que vam veure ahir? Justifica la teva resposta.
3-Si el títol original és Shear Madness ( per cert, quina seria la traducció exacta?), vol dir que es tracta d'una traducció que ben segur ha sofert una adaptació a la realitat catalana. Qui s'ha ocupat d'això? Que està en català ( i en castellà també) és evident, però en què has notat que s'ha adaptat al públic català?
4-Tal com veus al programa al teatre , en aquesta obra , hi intervé molta gent i fins ara només hem parlat d'un dels emissors, qui l'ha dirigida? Busca'n informació a la xarxa. També ens diu qui la va dirigir als EE.UU, però va partir d'un text escrit previ? De qui n'era l'autoria?
5-Com vas viure en primera persona, en aquesta obra , els espectadors deixen de ser simples receptors per convertir-se també , en certa manera, en emissors. Per què? Podríem dir que nosaltres vam formar part del missatge ( la representació)?
6-Al teatre trobem dos codis : l'escenogràfic i el lingüístico-literari. Centrem-nos en el primer
a)Com era l' espai escènic?Quins elements de l'escenografia remarcaries?
b)I l'atrezzo? Posa'n alguns exemples.
7-Tal com diu al llibre de text, tradicionalment una obra teatral estava dividida en tres actes(P-N-D)i molt sovint entre un acte i el següent hi havia una pausa o intermedi, va ser així a la nostra obra?
8-Quants quadres diferents vam veure?I escenes?
9-Quants actors/actrius hi intervenen? Fes una llista amb els més importants i valora la seva actuació. Tingues en compte que un d'ells assumeix un triple paper: interpretació, interelació amb el públic i improvisació.
Eduard Farelo: 8
Mercè Comes: 7'5
Pep Planas: 6'5
Enric Majó: 9'5
Beth: 5
Àlex Casanovas: 10
Aquests actors interpreten uns personatges, quins? Caracteritza'ls breument
10-L'altre codi, el lingüístico-literari es correspondria al text teatral que està format per diàleg, sobretot i acotacions (conjunt d'indicacions que dóna l'autor al director, escenògraf, actors) clarament. Finalment, fes d'autor teatral i escriu tu el desenllaç si el culpable seleccionat hagues estat ............ T'aconsello que comencis a llegir Terra Baixa perquè t'ajudarà a dominar el llenguatge teatral.
En esto. xDD
"Quien quiera nacer, tiene que destruir un mundo..." (H.Hesse)
-
- fitipaldis.com #1
- Posts: 20775
- Joined: 02 Jan 2004, 18:48
- Location: Córdoba (Andalucía)
-
- fitipaldis.com #1
- Posts: 4626
- Joined: 06 Jul 2004, 20:19
- Location: donde quede alguna flor donde no haya policías