Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
Pueees, sentitzen dot, bino Cabrales jaunak etzun esan inor faltan botatzen zuela eta, Mari, eta gainera etzun jo Mari Madalenas abestiaren bertsioa!!! Halere nahiko animatuta zegon, nahiko barre bota genitun.
Bideoklipa grabatzera zihoazenean esan zuen halako zeozer: "Beno, oin bideo bat grabatukogu, asi ke itsusiak atzekaldera mesedez, eta komunera jun behar dena azkar ibili dadila, eta bueltatzean ez ahaztu sudurpean duen gauza txuria garbitzea"
Halako txorrada gehigo gogoratzen baditut esango dizuet, bino oin ez baditut gogoratzen zaila izango da geroago gogoratzea...
Benga, beste bat gehiago sartu da, aupa euskal parradak!!!
Dena den, zeuen lapiko joanek (idas de olla, jajaja) nahiko larriak dira, eh? Egin ni bezala eta jun psikiatra batengana, jajaja
Super, hamen eztogu ezer garrantzitsurik esaten, beno, batez be Aitzi eta Marik ez dute ezer garrantzitsu esaten (buruz jota daude biak, jajaja), azkenengo elkarrrizketa gaiak ekainak 20an ospatuko den Araba Euskaraz eta pasadan asteburuko Fitoren kontzertuan gertatutakoari buruzko txorradak , zu laxai, zeozer garrantzitsu esatekotan erdaraz jarriko dugu.
Super, aquí no decimos nada relevante, bueno, sobre todo Aitziber y Mari no dicen nada importante (estan bastante mal de lo suyo, jajaja), los ultimos temas de conversación son el Araba Euskaraz del 20 de junio (fiestas de las ikastolas de Araba) y desvarios varios sobre el concierto de Fito del viernes pasado (nada importante, si quieres saber algo viewtopic.php?t=3556 ), asi que tranquilo, que de decir algo importante (cosa harto improbable), lo podremos en castellano
Bideoklipa grabatzera zihoazenean esan zuen halako zeozer: "Beno, oin bideo bat grabatukogu, asi ke itsusiak atzekaldera mesedez, eta komunera jun behar dena azkar ibili dadila, eta bueltatzean ez ahaztu sudurpean duen gauza txuria garbitzea"
Halako txorrada gehigo gogoratzen baditut esango dizuet, bino oin ez baditut gogoratzen zaila izango da geroago gogoratzea...
Benga, beste bat gehiago sartu da, aupa euskal parradak!!!
Dena den, zeuen lapiko joanek (idas de olla, jajaja) nahiko larriak dira, eh? Egin ni bezala eta jun psikiatra batengana, jajaja
Super, hamen eztogu ezer garrantzitsurik esaten, beno, batez be Aitzi eta Marik ez dute ezer garrantzitsu esaten (buruz jota daude biak, jajaja), azkenengo elkarrrizketa gaiak ekainak 20an ospatuko den Araba Euskaraz eta pasadan asteburuko Fitoren kontzertuan gertatutakoari buruzko txorradak , zu laxai, zeozer garrantzitsu esatekotan erdaraz jarriko dugu.
Super, aquí no decimos nada relevante, bueno, sobre todo Aitziber y Mari no dicen nada importante (estan bastante mal de lo suyo, jajaja), los ultimos temas de conversación son el Araba Euskaraz del 20 de junio (fiestas de las ikastolas de Araba) y desvarios varios sobre el concierto de Fito del viernes pasado (nada importante, si quieres saber algo viewtopic.php?t=3556 ), asi que tranquilo, que de decir algo importante (cosa harto improbable), lo podremos en castellano
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

EH! Ea pataterue isiltzen ba dan, ze zu be nahiko txarto dekozu burue eh? uste dot hamen inor ez da libratzen buruko arazotaz.
Ta ni ya sikiatrarengana jun naz, baia esan jat ya ez dekodala erremediorik...
ONDO IZAN!!!
Ta ni ya sikiatrarengana jun naz, baia esan jat ya ez dekodala erremediorik...
ONDO IZAN!!!
Haced política, porque si no lo haceis, alguien lo hará por vosotros
-----------------------------------------------------

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

ni ere jun naiz sikiatrangana baño nik baño okerrago bukau do....
zemuz aste bukaera? joe 2 egun konektau gabe ta hamar mila post dauzket irakurtzeko....a, baño hoi bai, beti hau billatzen det lenengo, jejejje!
Ta rojitas, Fitok seguro esan zola holakon bat lo q pasa q etzeala goatzen o etzeala goatu nahi....enbidiosoz beterik dago mundua...........
zemuz aste bukaera? joe 2 egun konektau gabe ta hamar mila post dauzket irakurtzeko....a, baño hoi bai, beti hau billatzen det lenengo, jejejje!
Ta rojitas, Fitok seguro esan zola holakon bat lo q pasa q etzeala goatzen o etzeala goatu nahi....enbidiosoz beterik dago mundua...........
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA

Buf, azkarregi igaro da asteburua eta azterketak geroz eta hurbilago daz, stress-ak ez gaitzatela irabazi lagunok!! Stressaren ostean udara dator!! OeOeOe
Bai, arrazoia badozue, badakit ez nagoela zuek bino sanoago burutik, bino adarra jotzeagatik esan dut, banekien etzinatela ixilduko, jajaja.
Mari, egia esangot: Fitok Bergaran bideoklipa grabatzera zihoanean publikotik norbaiten bila ibili zan begira, eta mikrotik esan zuen Naiara handik ibili ezkero lehen lerrora hurbiltzeko... menudo entxufe!!!
Etzazu sinistu, eh?? jejeje
Bai, arrazoia badozue, badakit ez nagoela zuek bino sanoago burutik, bino adarra jotzeagatik esan dut, banekien etzinatela ixilduko, jajaja.
Mari, egia esangot: Fitok Bergaran bideoklipa grabatzera zihoanean publikotik norbaiten bila ibili zan begira, eta mikrotik esan zuen Naiara handik ibili ezkero lehen lerrora hurbiltzeko... menudo entxufe!!!
Etzazu sinistu, eh?? jejeje
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
-
euskal_parrandak
- fitipaldi comprometido

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

ikusten rojitas????????? banekien nik,e!!!!!
, ze gustora geratzen dan bat egie esan ta gero,e jajajajaajajaja.
Aay nere fito, eske hain dau maiteminduta.....ezin du ni gabe bizi!!!!!!!
jaaaaaaajajajjajaajaaja, ni bai bizi naizela pozik
jajajja.
joe a ver ostirala aurki iristen dan, eske aste egunetako monotoniak akau iten nau....
portzierto zemuz azterketak?????espero det ondo jutea
Aay nere fito, eske hain dau maiteminduta.....ezin du ni gabe bizi!!!!!!!
jaaaaaaajajajjajaajaaja, ni bai bizi naizela pozik
joe a ver ostirala aurki iristen dan, eske aste egunetako monotoniak akau iten nau....
portzierto zemuz azterketak?????espero det ondo jutea

-
xaloki ikasten
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

IEPA JENDIE!!!
Azken egunotan ez dot ezerbez idatzi. Egia esanda ez dot euki denbora askorik, baia beste post-etan gertatzen ari dena be bai pixka bat aspertzen nau. Beti gauza berdiñetaz pizten dira ta post guztiak berdiñek dire, "asinke" erabaki dot ez idaztea, gitxienez beste postetan. Hamen saiatuko naz idazten, ze asko maite zaituztet!!! jajaja
MUXU BAT (CON LENGUA) MUTILEI TA NESKEI MUSU BAT MASAILEAN.

Azken egunotan ez dot ezerbez idatzi. Egia esanda ez dot euki denbora askorik, baia beste post-etan gertatzen ari dena be bai pixka bat aspertzen nau. Beti gauza berdiñetaz pizten dira ta post guztiak berdiñek dire, "asinke" erabaki dot ez idaztea, gitxienez beste postetan. Hamen saiatuko naz idazten, ze asko maite zaituztet!!! jajaja
MUXU BAT (CON LENGUA) MUTILEI TA NESKEI MUSU BAT MASAILEAN.

-
xaloki greban!
denok grebara! jajaja
zurekin nago aitzi!!! aretatik ere ta protesta moduan, ez det beste post-etan ezebez idatziko!
ele! denok grebara! greba horokorra! "buen rollito" berriz bueltatu arte!
uy aitzi! muxu...con lengua? jejeje oraindik ez dakizu "q la q m besa una vez siempre repite?" jejeje
ele! denok grebara! greba horokorra! "buen rollito" berriz bueltatu arte!
uy aitzi! muxu...con lengua? jejeje oraindik ez dakizu "q la q m besa una vez siempre repite?" jejeje
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

alaaaa neri masailean????? ze estua zean ez !!!!! ( q estrecha!!!) JAJAJAJJAJJAJAAA. bueno igual masailean hobeto ze ahoan ematen badiazu seguro gustatu ingo zaizula....jajjajajaja. Eneee, hortik ez dakit baño hemen kriston beroa iten do ta transtornauta nau, horregatik esaten ditut holako tontakerik,e...
Xalokiiiii suerte azterketetan, bueno xaloiki, aitzi, rojitas....a ver suertea daukezuen...
muxu haundi bat.
Xalokiiiii suerte azterketetan, bueno xaloiki, aitzi, rojitas....a ver suertea daukezuen...
muxu haundi bat.

-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

Neuk ez dot behar sorterik, neska! Bilbotarra naz (de las afueras, pero vaya)...
Zu segi zure itzulpenekin, ze ikasi dozu, traduccion e interpretacion?
jajaja
Gura badozu muxu bat ahoan, esaidazu eh? sera por dar besoso...
Zu segi zure itzulpenekin, ze ikasi dozu, traduccion e interpretacion?
jajaja
Gura badozu muxu bat ahoan, esaidazu eh? sera por dar besoso...

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1

A ver, que te explico!
Ni naz de La Amatxu de Begoña, baia gixajoa ya nagusia dago, ta nire azterketie Gasteizen denez ba La Virgen Blanca hurbilago dau..., ta ez zaio inportatzen, que me lo ha dicho
Ni naz de La Amatxu de Begoña, baia gixajoa ya nagusia dago, ta nire azterketie Gasteizen denez ba La Virgen Blanca hurbilago dau..., ta ez zaio inportatzen, que me lo ha dicho

Buf, ta gero ni burutik sano ez nagoela diozue?? Esperot azterketa garaia izatea, zuena kronikoa bada... a ze arriskua!!!!
Ni ere ez naz sartu astelehenetik, arrazoi nagusia denbora falta izan da, bino astelehen sortutako iskanbilak ez naz gehiegi erakarri sartzen, bino tira, pasako da ekaitza ta bueltatuko da barealdia...
Sorte on azterketetan denoi!!
Ni ere ez naz sartu astelehenetik, arrazoi nagusia denbora falta izan da, bino astelehen sortutako iskanbilak ez naz gehiegi erakarri sartzen, bino tira, pasako da ekaitza ta bueltatuko da barealdia...
Sorte on azterketetan denoi!!
-
Aitzi(BER)
- fitipaldi .com #1