Nik astean behin koadrilako bati idazlanak zuzentzen dizkiot aurten EGA gainditu nahiean dabilelako, norbaitek laguntza pixka bat behar ezkero galdetu dezala, denbora gehiegi eramaten ez badu laguntzeko prest nago eta.
Kaixo!!
zelan zaudete?
oye, hurrengo asteburuko kekada edo poteak alaves-real sociedad denean? nirekin kontatu,zeozer eztabaidatzen ba duzue email bat edo zeozer niri bidali vale?
ondo ibili!!
A veces los sueños se hacen realidad...
Quien busca... Encuentra
Lerelelé
Ba ni han egongo naiz!!!! Ez dakit oraindik ze ordutan iritsiko naiz baina, hori, han egongo naiz nere peñakin asik.. zeozer montatu nahi badezute esan, mail batean edo hemen, nahi duzuen bezala.
Nortzuk izango ginateke? (hau ondo esanda dago? baldintzak....xD)
kaixo! Aspaldiko , zemuz?
Janaeh, ze pasako da errealarekin?
Rojitas ze pasako sa Alavesekin???
Ene, liga amaiera honek nerekin bukatuko du!
Bueno jakin dezazuela, 4 urte ta gero Araba euskaraz berriro dijoala Labastidara, eta berriro ni txosnan lanean, oraingo hontan uste det kontzertuak dauden txosnan.
Errealak igoko da Lehenengo Mailara....ikusiko duzue..
Alaves-ek ez dakit....baino zaila dauka, gainera 2.b....pozo bat da.......
Jendie, azkenean datorren igandean ikusiko gara elkar Gasteizen? edo zer?
Nik 11tan daukat busa Donostin, 12:30 edo hola iritsiko naiz Gasteizera eta ez dakit Mendizorrozan egongo gera edo non......ez naiz inoiz Mendizorrozan egon, ez dakit non dagoen Gasteizen....
Bai, banekien, baino beno, han egon behar gara....Lehenengo mailara igo behar dugu!!!!...
gainera Errealak gure taldeari sarrera merkeak emango dizkigu.
Ba nik 12 tan iritsiko naiz, uste dut. Alde zaharrean egongo gera baino ez dut oso ondo ezagutzen Gasteiz. Esan zu leku bat eta galdetuko dut hara iristeko, baino alde zaharrean!