azulada wrote:mare mía con el niño éste! que ara se cree tan importante que se piensa que elijo los avatares para él! no te joe! me paese a mí que a tú te crees más col de lo que eres... ainss
A MI NO ME HABLES NUNCA MÁS, QUE YO NO LO HARÉ
HASTA NUNCA
Nunca sabremos si verlo todo negro es una deformación óptica o una forma de lucidez, pero sabemos que no conviene tener ese punto de vista. (Fernando Alcántara)
Nunca sabremos si verlo todo negro es una deformación óptica o una forma de lucidez, pero sabemos que no conviene tener ese punto de vista. (Fernando Alcántara)
ains acabo de leerlo.. aaaaaaaaaayssssssss menos mal que hay gente que reconoce que me quiere como Meiga!!!! Aitzi y Wallace, venga, que no cuestra trabajooooooooooooooo!!!!!!! me quereis... lo se lo se
Pero como no te vamos a kerer, si eres una preciosa flor ke emerge entre el camino pedregoso de nuestra rutina diaria...muak!!!
No soy perfecto, nada lo intento, busco un camino que se una al tuyo para seguir juntos el resto. Mejor si no es recto, y que haya afecto, dame la mano, y si hay un bache, arreglamos el defecto.
meiga sin tocar eh??
Asulá en quant començe altre llibre,t'avise es clar...i tens faltes,el diccionaria no es molt bo eh?
Nosotros no queremos su dinero, es más, nos da asco el dinero...
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
No te pongas así, no haré nada ke ninde no kiera....
No soy perfecto, nada lo intento, busco un camino que se una al tuyo para seguir juntos el resto. Mejor si no es recto, y que haya afecto, dame la mano, y si hay un bache, arreglamos el defecto.
ireth wrote:Asulá en quant començe altre llibre,t'avise es clar...i tens faltes,el diccionaria no es molt bo eh?
jopeta tinc faltes? el diccionari no es tan dolent, lo que passa es que jo em flipo y em penso que ja em se aquesta paraula o l'altra y clar... doncs "fico la gamba", jjijiji
a més no se conjugar els verbs! em faig uns embolics...!!! el subjuntiu es molt dificil! i ala, he de buscar i buscar... ains...!!! ni tampoc se be les preposicions, ni res de res... ains... pobreta de mi.
Y eL TieMPo... eL TieMPo eS uN CHiVaTo CaBRóN...
eL TieMPo eS uN CHiVaTo CaBRóN QuE NoS PoNe eN NueSTRo SiTiO...
azulada wrote:
Et vaig a respondre així, ancara quel corrujas venja i em digui que soc una guay, em dona igual perque se que té enveja.
1) De res per defensarte, bonica. Tu ho vals, com la Schiffer en l'anunci de Loreal
2) Jo tambe t'estimo, ja ho saps!! com es aixo de que t'has quedat a quadras! si ja ho sabies!
3) Quina pena, aquest llibre no ho he llegit quand comences el següent m'has d'avisar, vale? jijiji
4) Ja no et preocupis perque ja esta el corrujas per a riure de mi. Així que em dona igual que se rigui tot el mond. A mes m'enteneu, que es ho que importa. Jum!
5) Yujuuuuuuuuu!!! el Diploma "Soc guay perque parlo valencia", per a ensenyar-se-el (:? que difisil aixo, m'ho he inventat) al corrujas. Ho vaig a "escanear" i t'ho vaig a enviar per email, corru.
Vaig a abrir un post contral corrujas!! Jum!
El que fa el aburriment eh??jajajaja bé si vols les paraules be,dis-ho q no vaig a escriules per a res....
Meiga ninde no quiere hacer nada contigo!!!
Nosotros hemos venido con un próposito mucho más humano, mucho más digno, mucho más revelador, mucho más sabio que el dinero...nosotros hemos venido a darles un regalo....SER LIBRES
ainsss moltíssimes gracies meva nena!!! ets la millor!! ainsss com t'estimo!!! a veure si ara ho faig be!!
azulada wrote:
Et vaig a respondre així, encara quel corrujas ve? -> esta no la se i em digui que soc una guay, em dona igual perque se que té enveja.
1) De res per defensarte, bonica. Tu ho vals, com la Schiffer en l'anunci de Loreal
2) Jo tambe t'estimo, ja ho saps!! com es aixo de que t'has quedat a quadres! si ja ho sabies!
3) Quina pena, aquest llibre no ho he llegit quan comences el següent m'has d'avisar, val? jijiji
4) Ja no et preocupis--> esta tampoco se es que el presente de subj me lia mogollon perque ja esta el corrujas per a riure de mi. Així que em dona igual que se rigui tot el món. A mes m'enteneu, que es ho que importa. Jum!
5) Yujuuuuuuuuu!!! el Diploma "Soc guay perque parlo valencia", per a ensenyar-se-el (:? que difisil aixo, m'ho he inventat) al corrujas. Ho vaig a "escanear" i t'ho vaig a enviar per email, corru.
Vaig a obrir un post contral corrujas!! Jum!
Y eL TieMPo... eL TieMPo eS uN CHiVaTo CaBRóN...
eL TieMPo eS uN CHiVaTo CaBRóN QuE NoS PoNe eN NueSTRo SiTiO...