Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!
-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

Rojitas wrote:Hizkuntza Eskolako oinarrizko zikloko azterketagatik etzaitezte kezkatu, oso erraza da ta! Neuk gogoratzen det OHOko 8.mailan atara nuela, eta orduan euskaraz asko ez jakin arren oso erraza izan zan, asi ke problemarik ez dezue izango, ziur. Goi Zikloko azterketa beste gauza bat da, EGAren maila berdina dauka eta nahiko zailago iruditu zitzaidan, bino ala ere etzan zailegia izan.
ni egin nun lehen urtean oinarrizko zikloa eta oso osoerraza iruditu zitzaidan, bi froga gainditu nituen lehen aldian. badaukat lagunak ez zutela gainditu ezta bigarren aukeran
Aitzi, nahi bozu aldi berean matrikula zaitezke oinarrizko eta goi zikloko azterketak egiteko (ustet ez dela gehiago ordaindu behar), oinarrizko zikloa oso erraza egingo zaizu eta. Nire koadrilako batek hori egin behar du aurten, beno, argi dago oinarrizko zikloko azterketa penkatuz gero ezin izango zara bestera aurkeztu, bino laxai, botata dago!! (jurjur, esta tirau vamos...)
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
-
aitormena
- fitipaldi .com #1

- Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)
Bale, agian hori eingo dot, (¿me daran mas creditos?Rojitas wrote:Aitzi, nahi bozu aldi berean matrikula zaitezke oinarrizko eta goi zikloko azterketak egiteko (ustet ez dela gehiago ordaindu behar), oinarrizko zikloa oso erraza egingo zaizu eta. Nire koadrilako batek hori egin behar du aurten, beno, argi dago oinarrizko zikloko azterketa penkatuz gero ezin izango zara bestera aurkeztu, bino laxai, botata dago!! (jurjur, esta tirau vamos...)
Mila esker Iñi!

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1

-
aitormena
- fitipaldi .com #1

- Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)
Naiara, zure laguntza behar dot. Ea liortzen dozun hurrengo argazkia txikiago egiten, avatarrean jartzeko da. MILA ESKER!!!
http://www.gatibu.net/zoramena/argazkia ... arg/05.jpg
http://www.gatibu.net/zoramena/argazkia ... arg/05.jpg

-
MARI_MADALENAS
- fitipaldis.com #1