Amak erakutsia bere magalean, euskaraz eta kitto!!!

En esta categoría podéis incluir todo lo que no cabe en el resto de foros de fitipaldis.com, nuestras idas de pelota y las vuestras, etc.
Post Reply
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by MARI_MADALENAS »

enee, berriro betikoarekin....mr.links, hori ere FQS edo post hortan sartu beharko dezu....jajjajjaajaj zergatik hitz egiten da euskeraz bakarrik????jendeak ez du ulertzen, ez zait ondo iruditzen.....
jajjajajjajjaaja
TRES DE AZÚCAR EN EL CAFÉ, LA VIDA YA ES BASTANTE AMARGA
ImageImage
JoZe
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by JoZe »

A ver, mira ke yo tb pense iwal ... pero weno, si kereis ablar en birmano yo os dejo, otra cosa es ke en una discusion te escriba en euskera para ke no entiendas, eso si seria discriminatorio y no sto ....
Image

Este año cambio la firma... ke no xD
bou
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by bou »

mari nahi duena bete post bat ireki dezake (era asi??) ni ez badut alemaniera ulertzen ez naiz alemaniar web batean zartuko

adhak ezan duen bezala enbidia dakate ez dutelako ulertaen

barkau nire euskararengatik
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by GoraMarea »

S artu

Con S mesedezzzzzzzzzzzzzzzzz
bou
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by bou »

GoraMarea wrote:S artu

Con S mesedezzzzzzzzzzzzzzzzz
hori bakarrik bada :oops:
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by GoraMarea »

Rojitas wrote:Hizkuntza Eskolako oinarrizko zikloko azterketagatik etzaitezte kezkatu, oso erraza da ta! Neuk gogoratzen det OHOko 8.mailan atara nuela, eta orduan euskaraz asko ez jakin arren oso erraza izan zan, asi ke problemarik ez dezue izango, ziur. Goi Zikloko azterketa beste gauza bat da, EGAren maila berdina dauka eta nahiko zailago iruditu zitzaidan, bino ala ere etzan zailegia izan.

ni egin nun lehen urtean oinarrizko zikloa eta oso osoerraza iruditu zitzaidan, bi froga gainditu nituen lehen aldian. badaukat lagunak ez zutela gainditu ezta bigarren aukeran :? :? . Niri erreza egin zitzaidan, ahozko frogan oso urduri nengon, ia ez nun hitz egin baina gainditu nun.
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1
Location: "Txoko txiki bat zara, benetan maite zaitut" (Romo. Bizkaia)

Post by aitormena »

Ni ez dekot titulorik, oinarrizkoa atera nahi dot, zerbait eukiteko. Erratuta ez banago, ekainean, da. Ea enteratzen ba naz.

P.D: Madrilen irabazi dogu, NO HAY QUIEN NOS PARE!!!
ImageImage
Image
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by GoraMarea »

ni atera nun maiatzaren 26an ondo gogoratzen ba dut, baina claro, agian han ba datak desberdinak dira, etzakit. No batxilergoa bukatzerakoan ba goi mailakoa aterako det
Rojitas
Moderador
Moderador

Post by Rojitas »

Aitzi, nahi bozu aldi berean matrikula zaitezke oinarrizko eta goi zikloko azterketak egiteko (ustet ez dela gehiago ordaindu behar), oinarrizko zikloa oso erraza egingo zaizu eta. Nire koadrilako batek hori egin behar du aurten, beno, argi dago oinarrizko zikloko azterketa penkatuz gero ezin izango zara bestera aurkeztu, bino laxai, botata dago!! (jurjur, esta tirau vamos...)
Min hau neure neurea dudala badakit baina zauria ez dut topatzen inundik. Benetan al datorkit poza erraietatik ala ez ote nabil neu bere atzetik?
Antes de iniciar un nuevo post, utiliza el buscador anda!
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by aitormena »

Rojitas wrote:Aitzi, nahi bozu aldi berean matrikula zaitezke oinarrizko eta goi zikloko azterketak egiteko (ustet ez dela gehiago ordaindu behar), oinarrizko zikloa oso erraza egingo zaizu eta. Nire koadrilako batek hori egin behar du aurten, beno, argi dago oinarrizko zikloko azterketa penkatuz gero ezin izango zara bestera aurkeztu, bino laxai, botata dago!! (jurjur, esta tirau vamos...)
Bale, agian hori eingo dot, (¿me daran mas creditos? :twisted: ) Igual bihar joaten naz apuntatzera.

Mila esker Iñi!
ImageImage
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by MARI_MADALENAS »

lasai BOU, behintzat saiatzen zara...animo!
nik ez daukat EGA eta ez det aterako.,...anti EGA naiz...egunen batean jakin nahi badezute kontatuko dizuet nere teoria...
ImageImage
GoraMarea
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by GoraMarea »

neri oinarrizkoa 51 € kosta zitzaidan, baina ondo aprobetzatu nitun :)
janaeh
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1
Location: yo como los girasoles....siempre ando mirando al SOL!!!!!!(irun, euskal herria)

Post by janaeh »

nik 33 euro oirdaindu ditut, baina da ya matrikulatuta nagole, alemaniarra ikasten dut eta.
azterketa dauzkat: lehengo froga maiatzaren bukatzean eta bestea ekainaren hasieran....
Image
aitormena
fitipaldi .com #1
fitipaldi .com #1

Post by aitormena »

Naiara, zure laguntza behar dot. Ea liortzen dozun hurrengo argazkia txikiago egiten, avatarrean jartzeko da. MILA ESKER!!!

http://www.gatibu.net/zoramena/argazkia ... arg/05.jpg
ImageImage
Image
MARI_MADALENAS
fitipaldis.com #1
fitipaldis.com #1

Post by MARI_MADALENAS »

bale, a ver zer egin daiteken
ImageImage
Post Reply