Aixo no es fa...ara que collons dic jo? Almenys podries haver avisat, joder...Aïda wrote:Pues justamente venía yo a escribirte a ti...yeison wrote: Le entran ganas a uno de ponerse nostalgico, pero por vuestro bien y el mio propio, intentare evitarlo.
Perquè, des d'aquella invitació de messenger del tipus "Yéison vol parlar amb tu" que vaig trobar al correu una nit de febrer de fa dos anys, en tornar de la universitat, no ha passat un sol dia sense que em recordi de tu. Per la futura (espero que no molt llunyana) trobada que he imaginat tantíssimes vegades. Per la primera i darrera vegada que parlàrem, tu a la quedada-catalana i jo al concert de La Cabra. Per confiar amb mi i obrir-me les portes cada cop que he necessitat suport. Pels sms espontanis en les nits d'insomni. Per ser tan transparent i per deixar que entri en la teva vida a poc a poc. Per meravellar-me i entristir-me alhora amb la història de Christiania i per la Ciudad del Viento. Per la dolços que es desprèn d'aquelles cartes que mai van arribar, d'aquelles abraçades que mai ens vam donar i que, en realitat, són físicament innecessàries, perquè les duem a dintre. Per totes les visites promeses i les promeses no complides que ens donen peu per a seguir somniant.
La va trobar, a una sala mig buida
Buscant un somni, fugint del dolor
Entrant pels ulls, va sentir mil espurnes
aquella història va canviar-li el món
Tu ja saps...